بازدید 6697
۳

شهادت یک پلیس در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از تکاوران جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور نیکشهر-ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 10 May 2021


سردار "احمد طاهری" در گفت و گو با ایرنا با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز، مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه محور "نیکشهر-ایرانشهر" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی استوار یکم "صادق کریمی ندیمی" به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
شگردهای خاص پلیسی !!!!!!
با شگرد پلیسی توقیف شد اما چرا سهل انگاری در بررسی باید منجر به شهادت این جوان شود؟
فقط می توانند باشگرد متوقف کنند ولی صحنه روی نمی توانند مدیریت کنند!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل