پیش بینی بورس فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز هم بورس سرخ پوش بود و شاخص‌ها باز هم کاهش ارتفاع دادند. خروج پول حقیقی به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسید. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۵۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ 09 May 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز نیز به مانند روز‌های گذشته بازار سرخ پوش بود بیشتر نماد‌ها در صف فروش قفل بودند و تنها نماد‌های شاخص ساز بودند که معامله می‌شدند.  

امروز ارزش معاملات اندکی بهتر شد، اما باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و میزان این خروج به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.  

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

رویا ذبیحی سامانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه  گفت: در ابتدای بازار تعداد صفوف فروش ۲۳۳ نماد بود که در آخر بازار باز هم این تعداد افزایش پیدا کرد و به ۳۸۷ نماد رسید.

وی ادامه داد: از روز شنبه فروش اوراق اختیار فروش تبعی صندوق توسعه آغاز شده است که به نسبت تقاضای خوبی داشتند، اما ایرادی که به آن‌ها می‌شود گرفت این است که‌ای کاش معاملات سهام آن‌ها بجای معاملات بلوکی در بازار صورت می‌گرفت که صفوف فروش بعضی از این نماد‌ها برچیده می‌شد، برای مثال نماد خساپا.

ذبیحی سامانی ادامه داد: تاثیر این اوراق در بازار بعد اتمام آن‌ها مشخص خواهد شد، زیرا که بر روی ۱۳ نماد به ارزش ۳۶۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود و سپس صندوق توسعه این وجه را در اختیار خواهد داشت که به خرید نماد‌ها در بازار بپردازد که موجب ورود نقدینگی به بازار خواهد شد.

این تحلیلگر بازار سرمایه در پیش بینی بازار فردا گفت: به نظر می‌رسد تا ورود این پول به بازار و متقارن شدن دامنه نوسان، تغییری در روال بازار نخواهد افتاد. همانطور که امروز صفوف فروش در ابتدای بازار نسبت به روز‌های قبل کمتر بود، اما با مشاهده وضعیت بازار و نحوه معامله در نماد‌هایی که اوراق تبعی داشتن به صفوف فروش بازار اضافه شد، زیرا که معاملات آن‌ها بصورت بلوکی انجام شد

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار