بازدید 6497

گل‌محمدی: سپاهان الگوی فوتبال ماست البته از لحاظ مالی

کد خبر: ۱۰۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴ 09 May 2021

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد و سپاهان را تیمی هجومی دانست که مهره‌هایش جزو بهترین‌ها هستند. او همچنین از هوادارانی که برای استقبال از پرسپولیس به فرودگاه رفتند، تشکر کرد.

 

* از استقبال هواداران بسیار خوشحالم
وی درباره استقبال هواداران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این شهر زیبا و تاریخی آمدیم و باید از هواداران خوب اصفهانی‌مان که استقبال خوبی از فرودگاه تا هتل از تیم خودشان داشتند، تشکر کنم. امیدوارم همیشه سالم،  خوشحال و مراقب سلامتی خود باشند. در این وضعیت واقعا راضی نیستیم اتفاق بدی برای کسی بیفتد ولی از محبت آن‌ها تشکر می‌کنم.

 

* سپاهان همیشه هجومی است
وی در تشریح مسابقه پیش رو ادامه داد: مقابل تیمی خوب، با برنامه و فنی بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم همه از توانایی و کیفیت تیم سپاهان خبر دارند و همه می‌دانیم تیم خوب و با برنامه‌ای است. بازی های زیادی از سپاهان دیده‌ایم. آن‌ها در همه مسابقات سیستمی کاملا هجومی و بازی‌های زیبایی انجام داده و امتیازهای خوبی گرفته اند. طبعا یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

 

* پرسپولیس - سپاهان همیشه جذاب است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فردا  برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه همراه با جذابیت‌های فنی و اتفاق‌های زیادی بوده است. امیدوارم شاهد اتفاق‌های خوبی در این مسابقه باشیم. با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند انتظار داریم شاهد یک بازی فنی و زیبا باشیم و باید کاری کنیم افرادی که آن را از پای تلویزیون تماشا می‌کنند از فوتبالی که می‌بینند لذت ببرند و شاهد یک دیدار جذاب باشند.

 

* مهره‌‌های هجومی سپاهان جزو بهترین‌ها هستند
گل محمدی  تصریح کرد: تیم ما برای بازی فردا آماده است و از لحاظ بدنی و جسمانی شرایط خوبی داریم. امیدوار هستیم مسابقه خوبی را انجام بدهیم. باید تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. مهره های هجومی سپاهان جزو بهترین‌های لیگ هستند. همه می‌دانیم بازی سختی است اما برای شاد کردن دل هواداران و دست پر بازگشتن از اصفهان انگیزه زیادی داریم.

 

* سپاهان الگوی خوبی از نظر مالی است
وی افزود: سپاهان همیشه نشان داده تیم خوبی بوده و تشکیلات و برنامه های خوبی داشته است. از لحاظ مدیریتی هیچ وقت مشکلی نداشته است. فکر می‌کنم می تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد تا بتوانند مشکلات زیادی نداشته باشند. همه تیم‌ها باید به مرحله ای برسند که هیچ وقت شاهد مشکلات به ویژه مالی نباشند.

 

* محروم و مصدوم نداریم
سرمربی پرسپولیس درباره نفرات مصدوم و محروم این تیم در بازی با سپاهان توضیح داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و فردا همه بچه‌ها آماده این مسابقه خوب و جذاب هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر