بازدید 8914
۲

فوت راننده اتوبوس در تصادف با تریلر در قم

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر یک تَن کشته و هشت تَن نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 08 May 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی علوم پزشکی قم مهدی فراهانی در گفت و گویی در تشریح این حادثه اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۴۲ شب گذشته به‌دنبال تصادف اتوبوس با تریلر سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم به محل حادثه اعزام شدند.

فراهانی افزود: این حادثه که در محور سلفچگان به ساوه به وقوع پیوست، راننده ۴۵ ساله جان خود را از دست داد.

وی گفت: همچنین در این حادثه هشت مصدوم دیگر نیز وجود داشته است که همه آنها پس از دریافت اقدام‌های درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی قم انتقال پیدا کردند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در پایان بیان کرد: در این حادثه تخلیه و پاکسازی محل، در کمترین زمان ممکن با همکاری اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی انجام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در هیچ کدام از بزرگراه ها و جاده های کشور ما دوربین های نظارتی و پلاک خوان برای ثبت تخلف رانندگان وجود ندارد .حرکات مارپیچ ،سبقت از سمت راست ،تعویض خطوط بدون استفاده از راهنما ،عبور از خط ممتد و سبقت غیر مجاز بصورت گسترده وجود دارد .سالانه ۹۹۰هزار تصادف در کشور ما صورت میگیرد با ۱۷۰ هزار کشته و ۳۵ هزار مصدوم و ۲ هزار قطع نخاع ،این موارد همه باعث خسارت های مالی فراوان بر دوش اقتصاد کشور ما است .و پلیس هیچ اقدامی در قرار دادن دوربین های پلاک خوان برای جلوگیری از این همه تخلف ندارد .متاسفم از این همه ترک فعل توسط پلیس .
دوسال پیش وقتی ازهمدان تاقبل ازسلفچگان آمدیم(باوسیله ی نفلبه ی شخصی)،خیلی راحت آمدیم،اماحدودچهل دقیقه یابک ساعت رانندگی ازبعدازاتوبان تاقم بقدری برماسخت گذشت که همدان تاساوه سخت نگذشت، بعلت شلوغی ودوطرفه وعرض کم جاده وعدم روشنایی کافی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی