بازدید 4004

رئیس موساد با مقامات امنیتی بحرین گفتگو کرد

رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل برای انجام یک دیدار رسمی و گفتگو پیرامون دستورکار امنیتی و راههای گسترش همکاری دوجانبه به بحرین سفر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 07 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «یوسی کوهن» رئیس موساد در یک دیدار رسمی از بحرین پیرامون دستورکار امنیتی و راه‌های گسترش همکاری دوجانبه با همتایان بحرینی خود دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری رسمی بحرین با انتشار این خبر اعلام کرد که رئیس موساد با «عادل بن خلیفه آل فاضل» رئیس آژانس امنیت ملی بحرین و «شیخ احمد بن عبدالعزیز آل خلیفه» رئیس آژانس امنیت راهبردی بحرین دیدار کرده است.

دو طرف در این دیدار پیرامون راه‌های تقویت همکاری، موضوعات امنیتی، تحولات منطقه‌ای و همچنین موضوعات مورد علاقه مشترک گفتگو کردند.

این در حالی است که بحرین و رژیم صهیونیستی ماه میلادی گذشته نیز در مورد تصدیق متقابل مجوزهای سفر و گواهینامه‌های واکسیناسیون برای از سرگیری مسافرت‌ها بدون قرنطینه میان بحرین و فلسطین اشغالی به توافق رسیدند.

گفتنی است، سال میلادی گذشته چهار کشور امارات متحده عربی، بحرین، مغرب و سودان با امضای توافقنامه آبراهام (ابراهیم) به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اقدام کردند. این اقدام که با تشویق و میانجی‌گری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا و تا حد زیادی با هدف مقابله با ایران صورت گرفت، با واکنش منفی بسیاری از کشورها از جمله ایران و فلسطین روبرو شد.

به تازگی برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که تل آویو در حال انجام مذاکره برای تشکیل یک ائتلاف دفاعی با مشارکت اسرائیل، امارات متحده عربی، بحرین و عربستان سعودی است؛ ائتلافی که احتمالاً واکنشی در برابر «قدرت فزاینده ایران» در منطقه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر