بازدید 15635
۶

پزشک استقلال اخراج شد

با نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال پزشک این تیم اخراج شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 05 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به حضور تیم فوتبال استقلال در عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نظر فرهاد مجیدی یک پزشک از آلمان به جمع استقلالی‌ها اضافه شد.

گفته می شود این موضوع برای پزشک قبلی استقلال خوشایند نبوده است.

با بازگشت کاروان استقلال از عربستان به تهران، با صلاحدید مجیدی "سیاهپوش" پزشک تیم فوتبال استقلال از این تیم کنار گذاشته شد و نوعی می توان گفت از جمع آبی پوشان اخراج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
آخه این چه حرکتیه که یک پزشک از آلمان باید اضافه شود آخه اجنبی پرستی تا کجا؟؟!! آقای مجیدی این توهین است به نظام پزشکی ما که سر آمد همه پزشکان دنیا است . پزشک مگر بازیکن است که شما در رابطه با آن تصمیم میگیرید.مگر شما از علم پزشکی هم سردر میاورید ؟؟؟!! این دیگه واقعا" بی شرمی است که پزشک اجنبی را بر پزشک ایرانی ترجیح میدهدید؟؟!!
جک تری دی نامحسوس داد به خوردشون حالا باید بره تا ضایع نشه یه وقت
یعنی یک پزشک ایرانی پیدا نمیشه که درتیم استقلا ل کار کنه که پزشک خارجی بیاورند الن فردا این آلمانی میشه یک معظلی برای تیم از جاسوسی گرفته تا قراردادش تا پرداخت پولش تا شکایتهایش به فیفا تا تصمیمات فیفا علیه تیم استقلال تا جریمه ومحروم کردن بسه... خوب چند بار باید تیم‌های ایرانی از اینسوراخ گزیده بشند تا وزرات ورزش آیین نامه ای را تنظیم و‌استفاده از افراد وقراردهاش را منوط به یک سری ضوابط بکنه که بعدا دچار غارتگری و از هم گسیختگی وحاشیه نشود
پول پزشک آلمانی رو از کجا میارید وقتی این به عالم و آدم بدهکار هستید؟
اسم این پزشک آلمانی جک تیریدی نیست؟!
پزشک تیم از آلمان می یاد. پولش رو کی میخواد بده. نکنه تیم استقلال چاه نفت داره و ما نمیدونستیم. به قول قدیمی ها "از نالیدن کسی ضرر نکرده"
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار