بازدید 20173

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهاردهم اردیبهشت/ ۳۴۴ بیمار دیگر بدرود حیات گفتند/ شمار جان باختگان از ۷۳ هزار تن گذشت/ شهرهای قرمز کاهش یافت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۳۱۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۴۷۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 04 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۸۳ هزار و ۱۳۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۳۱ هزار و ۵۰۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۶۴۱ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۱۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۹۸۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۵۷۵ هزار و ۷۳۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۴۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۳ هزار و ۲۱۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۲۲ هزار و ۵۸۶ تن بهبود یافته‌اند.

۵۴۷۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۶ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۵۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
با این آمار تا ۲۰ روز دیگه قراره معجزه بشه که چند میلیون دانش آموز و دانشجو رو میخواهید برای آزمون دادن دور هم جمع کنید؟
#نه_به_تبعیض_علیه_ارشد_علوم
#سلامت_دانش_آموزان_نهایی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
نه. تا بیست روز دیگه معجزه نمیشه. معجزه میفته برای وقت انتخابات. روزانه چندین نفر بر اثر کرونا به دنیا میان... واکسن رو هم صادر می کنیم. هممون هم لابد واکسن زدیم... مدیریت جهادی و جهانی که میگن همینه دیگه. من و شما متوجه نمیشیم
اگر خودتحریمی واکسن نبودیم شاید نصف این بندگان خدا الان زنده بودند

مردم برای برخی تصمیمات اشتباه مسئولین چه هزینه های سنگینی دارن می پردازن
راه درست عقل است . واکسن نباید سیاسی میشد
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
خود تحریمی واکسن نبود واکسن فایزر می امد جریان هند تکرار میشد.
پاسخ به عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
پس چرا این جریان در آمریکا تکرار نشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
به عبدالله
چقدر می گیری که دروغ بگویی و ماله بکشی ؟
جلوی تعطیلات عید فطر را بگیرید تا کسی از شهر خود خارج نشود مثل عید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
در روزهای تعطیل و غیر تعطیل میلیون ها مسافر با حمل و نقل های عمومی جابجا می شوند تردد فقط با خودرو شخصی و در تعطیلات نیست ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
تعطیلات عید فطر پنجشنبه و جمعه است برادر
تعداد مبتلایان با تعداد فوتی ها هم خوانی نداره، مردم کشورم دارن از بین میرن، تو رو خدا سیاست رو رها کنید و تمام انواع واکسن رو وارد کنید
الان که فهیمیدند که واکسن فایزر بهترین و موثر ترین واکسن هست می گویند اگر در کشور دیگری تولید شود وارد می کنیم. بعد از مرگ روزی 500 نفر حداقل امار واقعی
هنوز نصف بالای ۸۰ را واکسن نزدین و باهاشون تماس نگرفتین و آدرس‌ها را ندارین بعد هر کی حضوری رفته بهش واکسن زدین!!! اینقدر شیرتوشیر در هیچ کشوری وجود نداره! بعد تازه جهانپوذ میگه تا آخر هفته دیگه ۷۵ ساله ها را شروع میکنین !! باز هم‌نمایش!! میخواهید تا قبل از انتخابات بگین همه را واکسن زدین! یه پیر زن ۸۵ ساله باید بره چهار ساعت تو صف وایسته که نوبتش بشه واکسن بزنه!!! خجالت نمیکشید؟
سانسور نکنید لطفا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
لطفا دروغ نگویید. زشت است. تماس می گیرند و کسی بصورت حضوری و در صف واکسن زده نمی شود. با پدر و مادر ما هم تماس گرفتن
تا وقتی این تناقض گویی ها و شل کن و سفت کن ها در کشور باشد کشور درست نخواهد شد
همه آش به این دلیل است که از مستعان استفاده نمی‌شود
فیتیله ی لامپاست هروقت دلتان خواست بالا بکشید هروقت دلتان خواست پایین بکشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار