بازدید 4647
۳

بغداد کاردار سفارت ترکیه را احضار کرد

وزارت امور خارجه عراق در اعتراض به دیدار بدون هماهنگی وزیر دفاع ترکیه از شمال عراق، کاردار سفارت ترکیه در بغداد را احضار کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 04 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، وزارت امور خارجه عراق در اعتراض به دیدار بدون هماهنگی خلوصی اکار وزیر دفاع ترکیه، از شمال عراق، کاردار سفارت ترکیه در بغداد را احضار کرد.

بغداد همچنین مخالفت خود را با اقدام نیرو‌های ترکیه در نقض مکرر حاکمیت عراق اعلام کرد. هم زمان، دولت عراق اظهار نظر وزیر کشور ترکیه درباره تصمیم آنکارا برای ایجاد پایگاهی دائمی در شمال عراق را تقبیح کرد.

خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه روز یکشنبه با همراهی فرماندهان ارشد این کشور از پایگاه نظامی ترکیه در شمال عراق بازدید کرد. آکار در خلال این بازدید بر ادامه عملیات ارتش ترکیه در شمال عراق تاکید کرد و افزود: در عملیات نظامی ارتش ترکیه در شمال عراق تاکنون حدود ۴۴ عضو پ ک ک کشته شده اند و چندین مقر این حزب هدف حمله قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بیخود کرد بغداد همان تروریستها هستن که چند وقت یه بار مرزبانان ما را هم شهید می کنن تروریستها اذربایجان غربی را هم ناامن کرده اند تاریخ نشان داده اینها ادم بشو نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
راست میگی دولت ترکیه و شخص ناشخیص خردوغان آدم بشو نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
شما میخواهید به بقیه کشورها هم دستور بدهید؟ خوبه ترکیه بیاد تو ایران پایگاه بزند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل