بازدید 5952
۱

سیر نزولی ابتلا به کرونا در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آغاز روند نزولی ابتلا به کرونا در استان گفت: بیماریابی کرونایی در استان بوشهر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 03 May 2021

به گزارش «تابناک»، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان بوشهر هفت شهرستان با وضعیت نارنجی و سه شهرستان با وضعیت قرمز داریم که می‌طلبد همچنان مراقبت‌های بهداشتی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته هزار و ۲۵۱ مورد نمونه برداری کرونایی در استان بوشهر انجام شده است که ۳۷۰ مورد مثبت کرونایی در استان شناسایی شده تا تعداد کل مبتلایان در استان به ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش بیماریابی کرونایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مراکز درمانی به ویژه مراکز ۱۶ ساعته نقش مهمی در اجرای برنامه‌های بیماریابی دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: هم‌اکنون ۴۶۰ نفر در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری از فوت شش بیمار کرونایی در استان طی شبانه‌روز اخیر خبر داد و بیان کرد: این افراد شامل سه خانم و سه آقا با سابقه بیماری قلبی، مغزی، دیابت و فشار خون بوده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام / بله دقیقا با گرم شدن هوا چون به خاطر گرمای زیاد کسی به منطقه بوشهر سفر نمیکنه کرونا هم آمارش نزولی میشه و در زمستان که هوای بوشر عالیه مسئولین آمار رو بالا میبرند که کسی به اونجا سفر نکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر