بازدید 42634

ضرغامي:بگوييد كه با گوگوش فرق مي‌كنيد!

كساني كه همه‌چيز داشتند اما از بصيرت لازم برخوردار نبودند با يك مطرب فراري در يك مسير واحدي قرار گرفتند/اگر بحراني پيش مي‌آيد نبايد يكديگر را متهم كنيم.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲ 18 June 2010
رئيس سازمان صداوسيما گفت: بعضي افراد سوابق زيادي داشتند ولي به گفته قرآن به دليل عدم بصيرت در آخر جزو بيچاره‌ترين افراد شدند.

به گزارش خبرنگار ايلنا از قم، عزت‌الله ضرغامي صبح امروز در شانزدهمين همايش سراسري هيات رزمندگان اسلام كه در مجتمع ياوران مهدي(عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: اين همه شبكه‌هاي ماهواره‌اي را از دوران فتنه تاكنون راه انداختند و دروغ‌هايي را به خوردمان دادند و متعاقب آن اگر ما قسمتي از شخصيت و سابقه‌هاي افرادي را كه دروغ‌پراكني مي‌كنند، برملا كنيم موجب اعتراض آنها مي‌شود.

وي گفت: زماني از امام صدها مستند از تلويزيون پخش مي‌شد و موجب تشكر همگان بود اما در دوران فتنه سخن امام خوشايند بعضي‌ها نبود و به همين دليل موجب اعتراض آنها شد.

ضرغامي افزود: ما در برنامه شاخص چيز جديدي ارائه نداديم و همان‌هايي بود كه در چند سال پيش با پخش آنها موجبات تشكر همين آقايان را فراهم مي‌كرد.

وي خاطرنشان كرد: براي مثال وقتي سخن امام در مورد فلسطين پخش مي‌شود به آقايان بر مي‌خورد، چرا كه شعار ”نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران“ را سر مي‌دادند.

رئيس سازمان صداوسيما تصريح كرد: كسي كه در راه عقيده ثابت‌قدم باشد، خداوند او را در تمامي زمينه‌ها ثابت‌قدم مي‌داند؛ خيلي از افراد بودند كه به خيلي از موقعيت‌ها هم رسيدند اما به دليل عدم ثبات در قدم با يك تندباد و چه بسا با يك نسيم از هم پاشيدند.

وي با بيان اينكه يك دليل ثابت‌قدم بودن بصيرت است گفت: فتنه سال گذشته به ما نشان داد كه بصيرت به چه معناست و مشاهده كرديم كساني كه همه‌چيز داشتند اما از بصيرت لازم برخوردار نبودند با يك مطرب فراري در يك مسير واحدي قرار گرفتند.

وي ادامه داد: حتي در مواقعي كه احتياج بود حداقل در بعضي نكات جدايي خود را از آنها اعلام كنند لال مي‌شدند؛ بايد بگوييد كه شما با گوگوش فرق مي‌كنيد!

رئيس سازمان صدا و سيما تصريح كرد: در دوران فتنه از آقاياني كه ادعا هم داشتند، دعوت كرديم و گفتيم كه بيايد حرف‌هاي خود را بگوييد و آنها هم در پاسخ به ما مي‌گفتند كه نمي‌آييم و يا فعلا مصلحت نيست كه حاضر شويم و بعد هم كه يكي مي‌خواست بيايد شرط مي‌گذاشت كه بايد برنامه زنده باشد و يا اينكه در فلان موضوع صحبت مي‌كنم؛ برو افتخار كن كه براي رهبري مي‌خواهي حرف بزني، مگر رهبري به حرف تو احتياج دارد!

ضرغامي اظهار داشت: واقعا بعضي افراد سوابق زيادي داشتند ولي به گفته قرآن به دليل عدم بصيرت در آخر جزو بيچاره‌ترين افراد شدند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران و مسوولان هيات رزمندگان گفت: اگر بحراني پيش مي‌آيد نبايد يكديگر را متهم كنيم، چرا كه ما همه با هم در يك هدف متعالي كه رهبري معظم انقلاب ترسيم كرده حركت مي‌كنيم.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به انتخابات سال گذشته گفت: در انتخابات سال گذشته فتنه‌گران خارجي و داخلي ابتدا درصدد عدم شركت مردم در انتخابات بودند و وقتي 85 درصد مردم در انتخابات شركت كردند، نشان مي‌دهد همه آنها با نظامند وظيفه ما اين است كه آنها را با هم همراه كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
رهبری به حرف کسی احتیاج ندارد، اما در یک سال گذشته خیلی ها با کمک رسانه ملی سبقت گرفتند.
اقای ضرغامی فقط چواب دهد چرا همان طور که به آقای احمدی نزاد وقت زنده دادند که جواب تهمت هایی که به او زدند را بدهد به کسی مثل هاشمی رفسنجانی این اجازه را ندادند. فکر می کنم سیاست مداران به جایی می رسند که فکر می کنند که مردم نمی فهمند. ایا درست است که هر کس با ما باشد را صاحب بصیرت و هر بر ما باشد را بدون بصیر بدانیم؟!!
همه تندرو شما از همه تندروتر
خدا بداد من فرد عادی برسد
آخه این چه تحلیلیه !
پس چون صهیونیست ها هم قبول دارند 2+2=4 هرکس که بگه 2+2=4 صهیونیسته !
آخه یعنی چی که چون گوگوش حمایت کرده این راه غلطه !
شما که امتحان خود پس دادید.
همه سرگرم بازي / همه بي خبر و شاد
کسي از روز غصّه / خبر اصلاً نمي داد


هواي شور و شر بود / تو اون کوچه ی بن بست
يکي گلوله مي خورد / يکي قدّاره مي بست
همه شيفته و سر مست / تو رؤيا مونده در بست
چه خوابها که نديديم / برادر خاطرت هست؟

چقدر ممنوعه خونديم / تو زير زمين بد بو
همش بحث و جدل بود / سر پيام شاملو
وای بر تو که خود را در سطحی میدانی که دیگران را ...
صدا و سیما خودش آتش بیار معرکه بود. اگر "فتنه" ای هم باشد زیر سر خود رسانه ملی است.
همه اونا دروغ میگن فقط تلویزیون ضرغامی راست میگه.
خدا رو شکر بالاخره نماینده تام الاختیار خدا روی زمین رو پیدا کردم که مرجع تعیین بیچارگی و گمراهی افراد هستش!
مگر شما فرصت حرف زدن هم به کسی میدهید.
اقای ضرغامی آخرت فروشی چرا؟؟ چرا مدام تهمت میزنی؟ آیا صندلی ریاست انقدر ارزشمند است؟
راه امام تمام آن چیزی نیست که در برنامه شاخص نشان دادی بلکه امام صحبتهای دیگری هم داشت مثل عدم ممنوعیت دخالت نظامیان در سیاست و مخالفت با انجمن حجتیه وجمله میزان رای ملت است آیا خانواده امام وبهشتی وخاتمی ومراجع و ... همه به یک دفعه منحرف شده اند و بی بصیرتند وشما و دیگران با بصیرتید ! ؟ دلم به حال ایران می سوزد
کسی که مسئولیت رادیو تلویزون ما را دارد به اندازه یک ادم معمولی قادر به سخن پراکنی نیست در صورتیکه شخصی در این جایگاه باید دانشمند و ادب دوست و سخن ور باشد
اينكه آقاي ضرغامي با چه مكانيزمي بصيرت اشخاص را اندازه ميگيرد و با چه مكانيزمي تشخيص ميدهد كه افراد كم بصيرت يا بي بصيرت جزو بيچاره ترين افراد هستند مبهم است. آنچه كه ما ياد گرفتيم اين است كه خداوند رحمان و رحيم است و با فرض اينكه كسي بصيرت نداشته باشد فوراً مهر بيچارگي بر پيشاني آنها نميزند. اين خدايان زميني هستند كه تكيه بر جاي خدا زده اند و اين چنان ميكنند.
چه تواضعی...! خود را صاحب بصیرت می دانند و دیگران را گمراه می خوانند! در مورد شما هم آیه قران زیاد داریم.
البته از مكانيسم ثبت نظرات شما نمي دانم امات مي دانم كه گزينشي عمل مي كنيد و مصلحتي اما به هر حال باز هم مي نويسم شايد روزي به مصلحت بود درج شود .
بايد از جناب ضرغامي پرسيد :
در راستاي كدام فرمايش رهبري حركت مي كنيد حذب حداكثري يا دفع حداقلي
البته همه مي بينيم و مي دانيم که کدام است.
جناب ضرغامي از شما بايد پرسيد ايا از داخل خانه هاي مردم هم خبري داريد از انجا كه تنها فارسي 1 جولان مي دهد به خاطر ضعف شديد شما در جذب مخاطب و عدم توفيق در خاتمه كلامتان به همراه كردن مردم .
سياسي كاري و افراط نتيجه اش انحراف است و دور كردن طيف وسيعي از مردم از خودتان .
آیا واقعأدر راه رهبری قدم برمیدارید؟
عجب پس ايشان گوگوش رو هم ميشناسند!!!!!
منظور فزق گوگوش با آقای ....استغفرالله قیاس مع الفارق است این کجا وآن کجا
خدایا کمک کن در نگهداری از دین تو همیشه پایدار و ثابت قدم باشیم
در متن خبر، صحبتي از اون ترانه خون فاسد نشده بود
خوب شد كلمه فتنه كشف شد تا آقايان هركاري خواستند انجام دهند بعد بندازند تقصير قتنه
دریغ از یک ذره استقلال فکر و عمل و یا یک حرف نو. بابا لااقل چند کلمه هم از خودت بگو. رئیس یک سازمان عظیم ملی هستی ولی هیچ حرفی برای گفتن نداری. مثل برنامه هایی که روزبروز از بینندگانش کاسته می شوند.
وقتي صحبت ميكنيد انتظار مي باشد وقتي حرف ميزنيد وجدان وروز جزاء را فراموش نكنيد
فکر نکنم حتی با این حرف هاهم 5 سال دیگه رییس باشی؟
آقای ضرغامی ماشااله خودشون یه ملت هستند به ملت هم احتیاج ندارن.البته ما تصدیق میکنیم که ایشان از ما خیلی باهوش ترند و ایشان هر چی بگویند ما نه نمی گوییم
هاهاها
بابا بیخیال شین گوگوش رو
من نمیدونم چرا همه انقدر رو گوگوش حساسن؟؟؟؟؟
ايشون با اين حرفها ثابت كردند كه اصلا بيطرف نيستند....فقط مونده چندتا فحش آبدار به طرفداران كانديداهاي معترض بدن!!!
ناگفته پيداست كه موسوي با گوگوش فرق دارد. مسئله اين است كه ايشان فرق را ميپذيرد و حق حيات را و آزادي را در چهار چوب قانون براي همه افراد جامعه محفوظ ميداند. موسوي ممكن است بتواند گوگوش ها را به دامن دين بياورد ليكن برخی را فراري دهند و به پيروان گوگوش تبديل ميكنيد.
نیست تو اصلا متهم نکردی؟! همون قرانی که تو میخوانی دیگران هم میخوانند! در ضمن پیغمبر وامام علی هم خودشان را نیازمند مشورت میدانستند!
این همه گفتی اما چه ارتباطی به خانوم گوگوش داشت؟!
جناب ضرغامی! واقعا که چه می کنه این قدرت ...
آقاي ضرغامي:
رشد علمي، فرهنگي در هر كشوري باعث رشد درك و شعور آن كشور مي شود و همين مسئله باعث مي شود تا مردم وقتي با بسياري از دوگانگي ها روبرو شوند ديگر به سوء استفاده از قرآن، احاديث و امامان و تحريك احساسات، خرافات، گزافه گوئي ها و ... برخي افراد توجهي نكرده و خود براي خود و بر اساس منطق خود (چه درست چه غلط) تصميم بگيرند.
مطمئنا اين روند رو به رشد است و بهتر است به جاي تفكرات محدود كننده به فكر جلب اطمينان مجدد اين قشر از مردم باشيم.
واقعاً خدارو شکر که قیامت و پیشگاه عدلی برای قضاوت هست به این دنیا که دیگر هیچ امیدی نیست باا این بندگان
درود خدا بر ضرغامي عزيز باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی