بازدید 6137

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از راد گستر نوین

کد خبر: ۱۰۴۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 02 May 2021

کسانی که به فکر سلامتی خود هستند و کیفیت آب آشامیدنی برای آن ها مهم است، از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می کنند. امروزه شاهد افزایش روز افزون آلودگی آب هستیم که آلاینده های آن باعث ایجاد بیماری های مختلفی می شود. آب تصفیه کن خانگی آب را به طور منظم تصفیه کرده و تمام آلودگی های آن را از بین می برد. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین گزینه برای تصفیه کردن آب می باشد که در انواع مختلفی تولید می شود. در ادامه ی این مطلب بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی و قیمت انواع آب تصفیه کن و همچنین راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را بررسی خواهیم کرد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

آب تصفیه کن های تایوانی تماما تحت لیسانس آمریکا هستند و به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و عملکرد بسیار قوی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. cck,soft water و aquq pro  بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند که در ایران همیشه در لیست پر فروش ترین دستگاه های آب تصفیه کن بوده اند.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با بهترین قیمت از راد گستر نوین

برند سی سی کا که اغلب دستگاه های آن از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند که بهترین روش برای تصفیه آب است، سابقه ی بسیار طولانی در حوزه ی تولید آب تصفیه کن و تجهیزات مربوط به آن را دارد. دستگاه سی سی کا سختی آب، مواد شیمیایی، نیترات و املاح مضر آب را از بین می برد و فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی آن قدرت جذب بسیار زیادی دارد. این برند انواع مدل های قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را تولید و عرضه کرده که دارای بوستر پمپ قوی و بدون صدا هستند و به راحتی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند. این کمپانی تمام گواهینامه های ایزو را به دست آورده و دستگاه های خود را مطابق با استاندارد جهانی ساخته است و به همین دلیل بهترین برند دستگاه تصفیه آب شناخته می شود.

سافت واتر جزو اولین دستگاه هایی بود که وارد ایران شد و از همان ابتدا به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی که داشت مشتریان زیادی پیدا کرد. این دستگاه تا 0001/0 میکرون ناخالصی های آب را از بین می برد و با فیلتر ممبران آمریکایی که دارد تا 275 لیتر آب تصفیه شده در طی 24 ساعت تولید می کند. سافت واتر در مدل های مختلفی دستگاه ها ی خود را تولید کرده است که بهترین مدل آن دستگاه 7 مرحله ای قلیایی می باشد که علاوه بر حذف آلودگی ها ی آب، سختی آب را متناسب با نیاز بدن تنظیم و آن را یونیزه می کند. این برند نیز تمامی گواهینامه های جهانیی مربوط به سلامت کیفیت دستگاه را دریافت کرده است.

آکوا پرو که از زیر مچموعه های شرکت بزرگ آکوا تک است از دستگاه ای جدید و حرفه ای تصفیه آب می باشد که مطابق با فناوری ها و تکنولوژی های روز اقدام به تولید آب تصفیه کن های خود می کند. این برند از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد و ذرات ناسالم و عوامل بیماری زای موجود در آب را از بین برده و آبی 100% بهداشتی تحویل ممصرف کننده می دهد. آکوا پرو از انواع سیستم های قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز نیز استفاده می کند که در نوع خود بهترین می باشند. فیلتر ممبران آمریکایی، مخزن 16 لیتری، آب بندی بسیار خوب بدون نشتی، پمپ تایوانی پر قدرت و گیج فشار از جمله ویژگی های دستگاه تصفیه آب آکوا پرو می باشند که با دریافت استاندارد های CE,NSF,FDA,QW از معتبر ترین برند های حوزه ی تصفیه آب شناخته شده است.

قیمت انواع آب تصفیه کن

هر چه دستگاه تصفیه آب تعداد مراحل و فیلتر های بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود. بسیاری از دستگاه های موجود در بازار که قیمت بسیار پایینی دارند، از متریال و مواد نا مرغوبی تولید شده اند که کارکرد آن ها را بسیار ضعیف می کند. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به دلیل این که از بهترین مواد اولیه و قطعات استفاده می کند قیمت بالاتری دارند. بنابریان در هنگام خرید اولویت را بر کیفیت دستگاه بگذارید نه قیمت چون این دستگاه تاثیر زیادی بر سلامتی شما دارد. آب تصفیه کن تایوانی نیز با توجه به فیلتر ها ی به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود و دستگاه های پیشرفته گران تر می باشند. پس حتما بهترین نوع دستگاه آب تصفیه کن را خریداری نمایید و به دنبال ارزان ترین قیمت آن نباشید.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با بهترین قیمت از راد گستر نوین

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب اورجینال را از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خریداری نمایید. این اولین گام برای خرید یک آب تصفیه می باشد. مراکز و نمایندگی های رسمی با قیمت مناسب و واقعی محصولات خود را به فروش می رسانند و گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز شامل می شوند. به همنی دلیل خرید از آن ها نگرانی شما را در رابطه با اصل بودن دستگاه و کیفیت آن از بین خواهد برد.
یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب دارا بودن استاندارد های جهانی به خصوص NSF می باشد که نشان دهنده ی سلامت و کیفیت دستگاه و فیلتر های آن است. حتما به این علائم استاندارد دستگاه توجه نمایید.
با شناسایی آلودگی آب محل سکونت خود بهتر می توانید دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. شما می توانید از فروشنده و شرکت مربوطه نیز در این زمینه مشاوره دریافت کنید. در حال حاضر دستگاه های اسمز معکوس بهترین مدل آب تصفیه کن می باشند که مناسب با هر نوع آلودگی آب است.

مرکز خرید تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین وارد کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی می باشد که به طور مستقیم آن ها را از کمپانی مربوطه وارد می کند و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند. به همین دلیل شما می توانید دستگاه خود را با بهترین قیمت از این شرکت تهیه نمایید که شامل کارت گارانتی یک ساله طلایی و هم چنین خدمات پس از فروش طولانی مدت نیز می باشند.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با بهترین قیمت از راد گستر نوین

" شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب شرکت راد گستر نوین دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می باشند. "

قابل توجه شما مشتریان عزیز که شرایط فروش از مرکز خرید تصفیه آب راد گستر نوین به صورت نقد و اقساط است و ارسال و نصب دستگاه نیز بدون دریافت هزینه برای شما خواهد بود.

این شرکت همه روزه آماده پاسخگویی به سوالا شما مشتریان عزیز می باشد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین آب تصفیه کن را برای منزل و یا محل کارتان تهیه نمایید و از آلودگی ها و بیماری های آب تصفیه نشده دوری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان