بازدید 3774

اعمال محدودیت ورود اتباع هندی به آمریکا

افزایش مهار نشده موارد ثبت کرونا در هند از عدم توانایی این کشور برای مقابله با این ویروس حکایت دارد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 01 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کاخ سفید اعلام کرد بایدن محدودیت‌هایی برای مسافرانی که از هند می‌آیند، وضع کرد.

وضعیت همه‌گیری کرونا در هند به ابعادی بحرانی رسیده است. شمار موارد ابتلا به کرونا در هند لحظه به لحظه رو به افزایش است. طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۵۰ هزار نفر دیگر در هند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

آمریکا اعلام کرد برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا و از جمله برای تولید واکسن به هند کمک می‌کند. افزایش مهار نشده موارد ثبت کرونا در هند از عدم توانایی این کشور برای مقابله با این ویروس حکایت دارد. آمریکا برنامه‌ای مشخص برای ارائه کمک به این کشور پیش‌بینی کرده است.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند بحران کنونی در هند را به طوفانی تشبیه کرده که این کشور را لرزانده است؛ او از تمامی شهروندان کشورش خواسته است واکسن بزنند و احتیاط کنند. او گفته است: "پس از موفقیت در مهار موج اول، ما مطمئن بودیم و روحیه بالایی داشتیم؛ اما این طوفان هند را لرزانده است. " این اظهارات در حالی است که موارد ابتلا به کرونا در هند باز هم رکورد جدیدی را ثبت کرده؛ طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا به کووید در این کشور به ۳۴۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید که چهارمین روز متوالی ثبت اوج روزانه بیماری در این کشور بوده است. همزمان اتحادیه اروپا قصد دارد با فعال کردن "مکانیزم حفاظت از شهروندان" در صورت درخواست دهلی، دارو و اکسیژن به این کشور ارسال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی