بازدید 26083
۵

رکورد اعجاب آور غول گرجی؛ یکقدم تا نیم تن!

اکنون تالاخادزه به صورت غیر رسمی به رکورد مجموع 495 کیلوگرم رسیده است. بدین ترتیب فقط وی پنج کیلوگرم تا رکورد افسانه‌ای 500 کیلوگرم مجموع فاصله دارد.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 29 April 2021

وزنه بردار مطرح گرجستانی دوباره در تمرینات خود رکورد شکنی داشت و توانست وزنه‌های بی نظیری را در یک ضرب و دوضرب بالای سر ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، لاشا تالاخادزه وزنه بردار فوق سنگین گرجستانی بار دیگر در تمرینات رکورد خارق العاده‌ای از خود به جا گذاشت. تالاخادزه در حالی که در 22 فروردین در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد یک ضرب و مجموع جهان که در اختیار خودش بود را شکست اکنون در فاصله 18 روز پس از این رقابت‌ها مجددا رکورد شکنی داشت. او در تمرینات و در یک ضرب 225 کیلوگرم را مهار کرد و در دوضرب وزنه 270 کیلوگرم را بالای سر برد. اکنون تالاخادزه به صورت غیر رسمی به رکورد مجموع 495 کیلوگرم رسیده است. بدین ترتیب فقط وی پنج کیلوگرم تا رکورد افسانه‌ای 500 کیلوگرم مجموع فاصله دارد.

این وزنه بردار گرجی در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد 222 یک ضرب، 263 دوضرب و مجموع 485 کیلوگرم را ثبت کرد و توانست رکورد یک ضرب جهان را دو کیلوگرم و مجموع جهان را یک کیلوگرم ارتقا دهد. با روندی که این وزنه بردار در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد در المپیک توکیو باید شاهد ثبت رکوردهای بی‌نظیری از او باشیم.

رکورد اعجاب آور غول گرجی؛ یکقدم تا نیم تن!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
احتمال دوپینگش خیلی زیاده.
قدرت تو ژن قفقازی هاست گرجی ها اذربایجانی ها داغستانی ها و ارمنی ها همیشه در ورزشهای قدرتی حرف اول را می زنند رضازاده علی حسینی و تالاخادزه در واقع از لحاظ ژنتیکی عین هم اند
پاسخ ها
siavash
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
البته رضازاده دوپینگی ....
البته از نظر آناتومي اسكلت بدن فشار تا وزن يك تن رو ميتونه تحمل كنه
از بس گوشت گراز خورده اینطور قوی شده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل