بازدید 5840

دیدار رئیس مجلس با برخی علما در قم

کد خبر: ۱۰۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳ 17 June 2010
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضرات آیات شبیری زنجانی ، موسوی اردبیلی و مومن دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت الله شبیری زنجانی در این دیـدار بـر ضرورت دقت برای جلوگیری از جایگزینی احکام ثانویه به جای احکام اولیه درتصویب قوانین تاکید کرد .

آیت الله موسوی اردبیلی نیز تصریح کـرد قانون هدفمندی یارانه ها به گونه ای اجرا شود که در مردم نگرانی ایجاد نکند .

وی همچنین برضرورت اطلاع رسانی و آگاه سازی دقیق مردم ازنحوه اجرای این طرح تاکید کرد .

آیت الله مومن هم در دیدار رئیس مجلس برنامه ریزی برای افزایش قدرت و اقتدار کشور در همه زمینه ها وبهره گیری ازهمه امکانات را بسیار مهم ارزیابی کرد وافزود: ازهیچ جهت نباید کمبود احساس کنیم .

وی تصریح کرد: محال است نظام سلطه دست ازتطاول و فکر تجاوز به کشور بردارند مگر آنکه احساس کنند ما قدرتی هستیم که قادر به مقابله با آن نیستند .

آیت الله مومن منابع اسلامی را الگوی بسیارمناسبی برای تدوین برنامه های توسعه کشور خواند و گفت : باید در تدوین برنامه های 5 ساله توسعه کشور به اینها توجه شود .

آقای لاریجانی هم در این دیدارها گزارشی از فعالیت های مجلس را بیان کرد .

رئیس مجلس گفت‌: پس ازانقلاب به علت مشکلات ، در برنامه های توسعه صاحب سبک نبوده و از الگوهای کاملا اساسی و ایرانی استفاده نکرده و نظامهای متعارف دنیا را ترمیم واستفاده کرده ایم .

لاریجانی تعریف و شناسایی پایه ها و اولویت هـای توسعه کشور بر مبنای الگوی توسعه اسلامی ایرانی و واقعیات موجود را بـرای بهره گیری در تـدوین برنامه های 5 ساله و جهت گیری آنها درتحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور بسیار مهم خواند و افـزود : این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد .

لاریجانی با این علما به صورت خصوصی نیز گفتگو کرد .

وی عصردیروز نیز بصورت خصوصی با حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد .

رئیس مجلس همچنین صبح امروز از موسسه امام هادی یکی ازموسسات فعال در زمینه تحقیق و نشر کتاب های اسلامی در قم بازدید کرد و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار