بازدید 8138
۴

مراسم احیا و نماز عید فطر در خوزستان برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان از برگزاری مراسم احیا و نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه شهرها و روستاهای استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 28 April 2021

به گزارش «تابناک»، ولی‌اله حیاتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شب‌های احیا، محدودیت‌های تردد درون شهری که از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال می‌شد، لغو می‌شود و افرادی که در این ساعت‌ها تردد داشته باشند، جریمه نخواهند شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، مراسم شب‌های احیا در فضای باز به مدت دو ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرها و روستاهای سراسر استان خوزستان برگزار خواهد شد.

حیاتی عنوان کرد: نماز عید سعید فطر نیز قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز در سراسر استان خوزستان برگزار شود.

وی افزود: کمیته‌ای برای نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در مراسمات مذهبی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل شده که نظارت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۴
بر و آقا پرو تکل کجا بود
واقعا جای تاسف داره!!!! حفظ دین به قیمت کشتن مردم
ویروس بسیار هوشمند کرونا دقیقا می دونه تو مراسم مذهبی از تو لونه اش در نیاد و کسی را آلوده نکنه. فقط تو شادی ها و تو سفر خودشو جا می کنه تو ریه های مردم
خیلی هوشمنده ماشالا
یه جای کار ایراد داره . به نظرم ماشینهایی که تو این شبها بیرون نمیان رو جریمه کنن. آخه مگه میشه بدون جریمه ماشین با کرونا مقابله کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل