بازدید 3168

كشيدن دندان؛ معضل بزرگ دامغاني‌ها

جعفري مي‌افزايد: ما چه گناهي داريم و طبق بررسي‌هاي صورت گرفته اين مشكل چند ساله اين درمانگاه است و كاركنان آن روزانه شاهد دعوا و درگيري براي نوبت‌دهي در اين درمانگاه هستند كه حتي خواستار انتقال به مراكز درماني ديگر اين شهرستان شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰ 17 June 2010
جمعي از مردم دامغان نسبت به اينكه كشيدن دندان در دامغان به يك معضل بزرگ تبديل شده است، اعتراض كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از دامغان، جمعي از شهروندان و مراجعه‌كنندگان به درمانگاه قمر بني‌هاشم (ع) دامغان براي كشيدن دندان در گلايه از وضعيت نامطلوب نوبت‌دهي، با مراجعه حضوري و تماس تلفني با دفتر خبرگزاري فارس در دامغان ابراز گله‌مندي و نارضايتي خود را از اين وضعيت اعلام كردند و خواستار انعكاس اين موضوع از طريق خبرگزاري فارس شدند.
اين اعتراض موجب شد تا نظرات افرادي كه با اين معضل مواجه شده‌اند، را جويا شده و براي انعكاس به مسئولان شهرستان دامغان اقدام كنيم.
علي تيموري كه شغل خود را آزاد عنوان كرد، به عنوان يكي از مراجعه‌كنندگان به درمانگاه قمر بني هاشم (ع) دامغان به خبرنگار فارس در دامغان گفت: نوبت نمي‌دهند و مي‌گويند دكتر نداريم و به هشت نفر هم بيشتر نوبت نمي‌دهند ولي وقتي به درمانگاه شهيد حسين چراغيان مراجعه كردم، براي كشيدن دندان عقلم. خانم دندانپزشك آنجا به من گفت كه قدرت كشيدن دندان شما را ندارم. پس چه كسي بايد دندان من را بكشد؟
عباسعلي اميراحمدي، يك فرهنگي دامغاني مي‌گويد: ساعت چهار صبح براي نوبت گرفتن براي كشيدن دندانم به درمانگاه قمر بني هاشم (ع) مراجعه كردم و جلوي درمانگاه تا باز شدن آن نشستم و بالاخره موفق به دريافت نوبت شدم.
وي مي‌افزايد: حالا دكتر ساعت 9 تشريف مي‌آورد و نمي‌داند اين دندان را بكشد يا نكشد. من سئوالي دارم و آن اينكه به چه دليل دكتر دندانپزشك فقط از ساعت 9 تا 12 به كشيدن دندان هشت نفر مراجعه كننده اقدام مي‌كند و فقط سه ساعت خدمات دندانپزشكي ارائه مي‌شود، مگر نبايد از ساعت 7/30 صبح تا پايان وقت اداري ارائه خدمات كند و آن هم به تمام مراجعه‌كنندگان؟
احمد جعفري، ديگر شهروند دامغاني كه كارمند يكي از ادارات دامغان بود به خبرنگار فارس در اين شهر گفت: اطلاعيه‌اي جلوي در درمانگاه نصب شده مبني بر اينكه به اسامي اگر روي كاغذ نوشته شود، ترتيب اثر داده نمي‌شود و قابل قبول نيست، در حالي كه در داخل درمانگاه به اسامي نوشته شده نوبت داده مي‌شود.
او مي‌گويد: بنده براي كشيدن دندانم به اين درمانگاه چند مرتبه در ساعت‌هاي 5/30 صبح، 7/30 صبح و 10 صبح مراجعه كردم اما نوبت به اينجانب داده نشد.
وي افزود: هيچ يك از مطب‌هاي دندانپزشكي سطح شهرستان دندان نمي‌كشند و همه را به درمانگاه قمر بني هاشم (ع) براي كشيدن دندان راهنمايي مي‌كنند و ما خواستار رفع اين مشكل از سوي مسئولان هستيم.
جعفري مي‌افزايد: ما چه گناهي داريم و طبق بررسي‌هاي صورت گرفته اين مشكل چند ساله اين درمانگاه است و كاركنان آن روزانه شاهد دعوا و درگيري براي نوبت‌دهي در اين درمانگاه هستند كه حتي خواستار انتقال به مراكز درماني ديگر اين شهرستان شده‌اند.
در زمينه رفع اين معضل با فرمانداري دامغان و دفتر نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي مكاتبه شده كه تا به الان مفيد واقع نشده است.

خبرنگار خبرگزاري فارس در دامغان در تلاش است با سرپرست شبكه بهداشت و درمان و مسئول درمانگاه قمر بني هاشم (ع) گفت‌وگويي درباره اين موضوع داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار