بازدید 11337
۲

اظهارات عمار حکیم پس از دیدار با محمدجواد ظریف

عمار حکیم، رهبر ائتلاف عراقیون، صبح امروز(سه شنبه)، با محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 27 April 2021

 

به گزارش تابناک،شفقنا به نقل از االفرات نوشت: عمار حکیم گفت:« امروز صبح با دکترمحمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دیدار کردیم و با وی در مورد تحولات در سطح عراق و بین الملل و روابط دوجانبه بحث و گفتگو کردیم».

وی افزود که ما بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه میان بغداد و تهران که در خدمت منافع دو کشور باشد و همچنین بر اهمیت انتخابات آینده عراق که نمود فرصتی برای تغییر واقعیت عراق و سوق دادن آن به سوی ثبات سیاسی و در نتیجه ثبات کامل در کشور است، تأکید کردیم. همچنین به گشودگی منطقه ای و بین المللی عراق و تلاش برای ایجاد بهترین روابط با همگان ، به نحوی که منافع و حاکمیت خود را حفظ کند اشاره کردیم.

وی ادامه داد:« ما بر لزوم آرامش و اتکا بر دیپلماسی گفتگو به عنوان راهی برای حل اختلافات و همچنین نشستن همه بر سر میز مذاکره واقعی که ضامن پایان یافتن بحران ها و درگیری ها است، تأکید کردیم».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی جالبه، دیگه کسی نیست که تو سر ما بزنه؟ یعنی طریف طبق عرف دیپلماسی نباید زیر پرچم ایران نشسته باشه؟
قابل توجه خیلی ها؛ به این جمله عمار حکیم توجه کنید "گشودگی منطقه ای و بین المللی عراق و تلاش برای ایجاد بهترین روابط با همگان" یعنی تعامل با دنیا و نه تحریم و انزوا، یعنی حاکمیت ملی و رفاه ملت و نه دخالت در امور سایر کشورها و نه دخالت سایرین در کشور عراق. خیلی ها باید از این حرف درس بگیرند امروز رو فراموش نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل