بازدید 11510
با جهش ۶۰ درصدی تولید

ووهان چین بحران کرونا را پشت سر گذاشت

ووهان چین، شهری که زمانی مرکز پاندمی جهانی کرونا بود، در ۳ ماهه اول ۲۰۲۱، یک سال پس از اینکه بحران کرونا اقتصاد چین را فلج کرد، با جهش ۵۸.۴ درصدی تولید ناخالص داخلی روبرو شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 26 April 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از راشاتودی، ووهان چین، شهری که زمانی مرکز پاندمی جهانی کرونا بود، در ۳ ماهه اول ۲۰۲۱ تنها یک سال پس از اینکه بحران کرونا فعالیت‌های اقتصادی در چین را فلج کرده بود، با جهش ۵۸.۴ درصدی تولید ناخالص داخلی روبرو شد.

گزارش رسمی دولت چین نشان می‌دهد که در سه ماهه ژانویه تا مارس تولید ناخالص داخلی شهر ووهان به ۳۵۷.۴ میلیارد یوآن (۵۵ میلیارد دلار) رسیده است.

در همین زمان تولید ناخالص داخلی استان هوبی چین که شهر ووهان در آن قرار دارد هم برای اولین بار پس از آغاز بحران کرونا، مثبت شد. خبرگزاری گلوبال تایمز با اشاره به داده‌های رسمی اعلام کرد تولید ناخالص داخلی این استان در این سه ماهه ۵۸.۳ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل رشد کرده و به ۹۸۷.۲۷ میلیارد یوآن (معادل ۱۵۱.۴ میلیارد دلار) رسیده است.

تولید ناخالص داخلی استان ووهان در سه ماهه اول سال گذشته ۴۰ درصد افت کرده بود.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۳
لعنت بر چین
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بشمااااار
چین دنیا رو بدبخت کرد
ای لعت به چین
برای اینکه کرونا محصول خود چینی ها است
مرگ بر چين خدانشناس!
این ویروس به سفارش آمریکا در چین ساخته شد و کشورهای اروپایی و من جمله هم ایران اونو خریدند و وارد کردند ... و بسلامتی در حال پخش کردنش هستند ...
برای دولتهایی که تصمیم به جوان سازی جامعه دارند و نمیخوان حقوق بازنشستگی بدهند و خدمات درمانی افراد پیر و کهنسال رو حذف کنند ، این بهتری راه حل بوده و کماکان در حال بهینه سازی توسط آزمایشگاههای چین هستش...
اسمش هم میذارن جهش ویروس !!!
به هر حال تا یک میلیارد نفر رو از روی زمین کم نکنند ، دست بردار نیستند ...
اکثر دولتها هم از این موضوع خوشحالند ، البته نه در ظاهر !!!

ممنونم تابناک
ای لعنت به طرفداران چین و دوسیه
قابل پيش بيني بود كه در جنگ اقتصادي بين امريكا و چين و پس از دستور ريس جمهور قبلي براي خروج شركتهاي امريكايي از چين در نهايت چيني ها هم بايد از راهكار هدف وسيله را مباح مي كند كه شعار كمونيست ها است استفاده كنند به جنگ بيولوژيكي عليه دنيا و امريكا روي بيارند وبرايشان كشتن هزاران نفر مهم نبوده و نيست چه از مردم خودشون باشه چه از مردم دنيا و با فروش واكسن هم سود خواهند برد
چین کثیف ...
از اول هم بحرانی نداشت ! همه اش فیلم بود ! و سرگرمی بقیه مردم دنیا ! لعنت بر هر چی نامرد روزگار هست فرق نمیکنه چه ملیتی باشه !!
و دنیا رو مخصوصا ایران تحت تحریم و فشار و گرفتاری را؛ بدبخت کرد و به لجن بیماری کشید، لعنت خدا و خلق خدا بر باعث و بانیش
لعنت بر چین لعنت بر چین
خدا لعنتتون کنه...نفرین بر چینیها
هزار لعنت و بر حزب کمونیست چین و ویروسی که به جان دنیا انداخت
لعنت خدا بر این چینی ها که جهان را به مصیبت کشیده اند....
ويروس چينى
مرگ بر چین
خاک بر سر همه شون
ما ببین چقدر بدبخت شدیم که اقتصاد کشورمون را به اونها سپردیم
خوذش این حمله بیولوژیک را ترتیب داد
يعني انگليسي و هندي اونجاها نرفته يا ناك اوتشون كردن ؟
طبق آمار اعلامی کشتگان ویروس کرونا از روز نخست تا امروز در کشور چین به پنج هزار نفر هم نمیرسد آنهم کشوری با یک میلیارد وسیصد میلیون جمعیت ! این یعنی چه ؟؟؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی