بازدید 5228

سايه دار، روي سر قاتل نوعروس

کد خبر: ۱۰۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱ 17 June 2010
حکم اشد مجازات مردي عصيانگر که به جرم کشتن همسرش صادر شده است به تاييد ديوان عالي کشور رسيد.

به گزارش ايسکانيوز، رسيدگي به اين پرونده از زمستان 1386 پس از آن آغاز شد که به پليس اداره آگاهي شيراز اعلام شد زن 17 ساله اي به نام «مرجان» به طرز مرموزي در خانه اش جان سپرده است. در آن ميان «مجتبي» شوهر 40 ساله «مرجان» تحت بازجويي قرار گرفت و ادعا کرد نمي داند زنش چرا و چگونه مرده است.

کارشناسان اعلام کردند او به خاطر سکته قلبي جان سپرده اما برخورد پياپي جسمي سخت؛ مانند شيلنگ يا کابل در مرگش بي تاثير نبوده است. با افشاي اين ماجرا، نوک پيکان اتهام دوباره به سوي «مجتبي» چرخيد و مشخص شد اين مرد ، هنگام مرگ زنش در خانه بوده است.

«مجتبي» ناچار لب به بيان حقيقت گشود: «مرجان 15 ساله بود که زنم شد.آن شب قرار بود ميهمان به خانه ما بيايد و آماده شدم تا براي خريد ، بيرون بروم.به همسرم گفتم حمام کند و زود بيرون بيايد اما زماني که از خريد برگشتم ديدم حرفم را گوش نکرده است. مي دانست که من آدم بدخلقي هستم و اگر حرفم را زمين بيندازد بد مي بيند اما باز هم کار خودش را کرد. بنابراين با شيلنگ به جانش افتادم و آن قدر کتکش زدم تا جانش درآمد.»به دنبال بازسازي صحنه مرگ و تکميل تحقيق در دادسرا، پرونده به شعبه دوم دادگاه کيفري استان فارس سپرده شد.

در ابتداي نشست رسيدگي به اين ماجرا که به رياست قاضي «عرفاني زاده » تشکيل شد نماينده دادستان، کيفرخواست را خواند. نوبت دفاع به «مجتبي» که رسيد ادعا کرد نمي خواسته همسرش را بکشد و حالا به شدت پشيمان است. هيأت قضايي پس از بررسي دقيق مدرک هاي موجود حکم به قصاص نفس ـ مرگ ـ شوهر عصيانگر داد.راي با وجود اعتراض «مجتبي» به تاييد ديوان عالي کشور رسيد و نفس هاي وي به شماره افتاد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر