بازدید 5990
۶

امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، حضوری برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به علت تأثیری که در سرنوشت تحصیلی بعدی دانش آموزان دارد در هر شرایطی، حضوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 26 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، خسرو ساکی با حضور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش در ۱۳ مرداد ۱۳۹۹؛ ارائه خدمات آموزشی ویژه از جمله چگونگی برگزاری امتحانات رادر شرایط شیوع بیماری‌های همه گیر مشخص کرده است، افزود: بر اساس همین مصوبه ابلاغی، بناست امتحانات پایان سال تحصیلی در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در برخی از مناطق کشور وجود داشته باشد با اخذ مجوز از ستاد مدیریت کرونای آن منطقه و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی اضافه کرد:، اما در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان، میسر نباشد همه پایه‌های تحصیلی به استثنای پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساکی با تاکید بر اینکه امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم بر اساس این مصوبه در هر شرایطی، حضوری برگزار می‌شود، گفت: سایر پایه‌ها در شرایط زرد، نارنجی و قرمز، غیر حضوری است و در شرایط آبی، حضوری است.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش افزود: دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارت شاخه کار و دانش و فنی و حرفه‌ای و کارورزی و کارآموزی؛ آموزش و ارزشیابی، با هم هستند و تا ۱۵ مرداد وقت دارند و هر زمانی که منطقه اجازه دهد آموزش و ارزشیابی به صورت حضوری انجام می‌شود.

ساکی با تأکید بر اینکه امتحانات پایه دوازدهم الزاماً حضوری برگزار می‌شود افزود: زمان ممکن است به تعویق بیفتد، اما حتماً حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی، از ۲۷ اردیبهشت، برنامه امتحانات نهایی را آغاز کنیم و تا ۲۴ خرداد به پایان می‌رسانیم، اضافه کرد: این برنامه به سراسر کشور ابلاغ شده است تا برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
با این کرونا چرا استرس وارد میکنید به بچه ها
در هر شرایطی برگزار میکنید؟؟؟؟ جان و سلامتی بچه های مردم هم هیچ ارزشی برای شماها ندارد
خدایا ما رو از شر این مدیران در امان بدار،فکر استرس بچه ها رو کردین که با این قاطعیت حرف میزنی.البته با مدیریت ایام عید که نتایج شایان اون رو این روزا می بینیم از شما بعید نیست یک حماسه دیگر بیافرینید
خواهش میکنم غیر حضوری باشه
عقل چیزی خوبی هست ما که بچه مون رو با هر شرایطی نمی فرستیم؛ هر کاری دوست دارید بکنید.
شما ها دارید باجون ما دانش آموزا بازی میکنید .
واقعا واستون متاسفیم که در همچین وضعی که مردم افتادن به جون خودشون دارید واسه خودتون نقشه میکشید واقعا با این وجود شما باز میخواهید ادامه بدید .
اصلا شما فکر کردید که جان ما هیچ ارزشی برای شما برای فردای کشورمان اهمیتی دارد یا نه .
شما با این کار هایتان میتوانید بیشترین مشکلات جبران ناپذیری به ما و خانواده هایمان بزنید .
واقعا برایتان متاسفم .
که هیچ ارزشی برای ما دانش آموزان کلاس نهم نیستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی