بازدید 6045

اعضای کرونایی فولاد در عربستان دو برابر شد

تعداد نفرات مبتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان، به چهار نفر رسیده است که خوشبختانه دو فرد جدید کشف شده، بازیکن نیستند اما خطر ابتلای بازیکنان را به شدت بالا برده اند.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 25 April 2021

تعداد نمونه‌های مثبت تست کرونا در اردوی فولاد در عربستان به ۴ نفر رسید و کادرفنی و مدیریتی این باشگاه را نگران شیوع بیشتر و حذف از لیگ قهرمانان کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تعداد نفرات مبتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان، به چهار نفر رسیده است که خوشبختانه دو فرد جدید کشف شده، بازیکن نیستند اما خطر ابتلای بازیکنان را به شدت بالا برده اند.

فولاد پیش از دیدار برگشت با النصر عربستان در هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، با تست مثبت صالح حردانی، دفاع راست این تیم و یکی از اعضای تدارکاتش روبه‌رو شده بود، ولی در تست دوباره‌ای که بعد از این بازی از اعضای این تیم گرفته شد، دو عضو دیگر این باشگاه که در کادر فنی مشغول هستند مبتلا به این ویروس شده‌اند. علی بداوی و مسعود عالی‌پور دو فردی هستند که به تازگی به کرونا مبتلا شده‌اند.

این درحالی است که پیش از دیدار رفت فولاد مقابل النصر، خبر ابتلای ٩ عضو این تیم عربستانی به کرونا منتشر شده بود و انجام دو بازی پشت سر هم رفت و برگشت فولاد با این تیم، مثبت شدن تست ۴ عضو نماینده ایران را در پی داشته است.

تیم فوتبال فولاد ایران، با ۵ امتیاز در جایگاه سوم گروهش قرار دارد و باید فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان