بازدید 4934

افرالند: قرنطینه که بدون تلویزین دیدن نمی‌گذره

امروز می خواهیم چند سرگرمی ساده و بدون دردسر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر و با شادی بیشتری در کنار خانواده ایام تعطیلی و قرنطیه را بگذرانید.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 24 April 2021

افرالند: قرنطینه که بدون تلویزین دیدن نمی‌گذره

با وجود تهدیداتی که کرونا این روزها به جانمان انداخته، مجبوریم در خانه هایمان بمانید و روز را با خانواده شب کنیم. یکی از چیزهایی که در همان چند روز اول حسابی حالمان را می گیرد: بیکاری است! بله ما آنقدر مشغول بوده ایم که نمی توانیم بیکار یک گوشه منزل بنشینیم یا فقط بخوابیم پس باید برای خودمان چند سرگرمی درست و حسابی پیدا کنیم. امروز می خواهیم چند سرگرمی ساده و بدون دردسر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر و با شادی بیشتری در کنار خانواده ایام تعطیلی و قرنطیه را بگذرانید.

بهترین سرگرمی هایی که می توانید با تلویزیون تجربه کنید

شاید قدرت یک تلویزیون در خانه را دست کم بگیرید و یا چند قدمی جلوتر رفته باشید و بگویید از تماشای تلویزیون هم خسته شده ام؛ در هر صورت نگران نباشید با تلویزیون میشه کارهایی بیشتر از تلویزیون دیدن هم انجام داد! اولی نشستن کنار تلویزیون و تماشای فیلم و سریال روز دنیا است. با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به بهترین سریال های این روزها مانند خانه کاغذی، دارک، قورباغه و سیاوش یا هر ژانری که دوست دارید دست پیدا کنید. اما این تنها یکی از سرگرمی هایی است که با داشتن تلویزیون در خانه می توانید از آن بهره مند شوید.

اگر کمی اهل بازی کردن باشید دیگر خوش بحال تان می شود و می توانید از دومین سرگرمی پر هیجان تلویزیون هم استفاده کنید. خیلی

راحت می توانید با یک کنسول بازی ساعت ها با خانواده و یا آنلاین بازی کنید و حتی فکر قرنطینه هم به سرتان نزند. اما اینها فقط ساده ترین روش های بکار بردن تلویزیون هستند. شما می توانید یک دوره آموزشی را تهیه کنید و با خانواده یا تنهایی به تماشای آن بپردازید؛ هم کلی چیز یاد می گیرید و هم اینکه وقت تان را با یک کار مفید در روزهای کرونایی پر کرده اید. با وجود شبکه های پیش رو در خصوص ورزش های خانگی می توانید یک برنامه کوتاه ورزشی را تماشا کنید و علاوه بر کلی شادی با خانواده کاری هم برای تندرستی خودتان کرده باشید.

یک تلویزیون که می شود با آن سفر کرد

با وجود امکانات هوشمند تلویزیون ها، این دستگاه ها می توانند در لحظه به جای جای دنیا شما را ببرند ولی با این وجود هر کدام از این روش ها می توانند برای افراد مختلفی مفید باشند. یکی از مسئله هایی که در این بین مطرح می شود، نداشتن یک تلویزیون اسمارت و با کیفیت است که بتواند همه اعضای خانواده را به خود جذب کند. برخی افراد می خواستند تازه یک تلویزیون خریداری کنند که از شانس بد کرونا مانع این کار هم شد. اما هیچ از این بابت نگران نباشید چون با وجود رشد چشمگیر ذهنیت افراد در این ایام به نسبت خرید اینترنتی هر کسی می تواند با جستجوی درست و آگاهانه بهترین فروشگاه اینترنتی را پیدا کند و اقدام به خرید تلویزیون مورد نیازش کند.

ما همه با هم هسیتم

اگر در بین خواندن این مقاله به فکرتان رسید که یک تلویزیون جدید خریداری کنید و اما نمی دانید چه مدل تلویزیونی ؛ نگران نباشید ما برای تان فکر بکری داریم. فروشگاه اینترنتی باید معتبر باشد و علاوه بر آن قیمت محصولاتش هم بصرفه و اقتصادی باشد، ما در فروشگاه افرالند با عرضه تلویزیون های برند و اورجینال همچون ال جی، سونی و سامسونگ همچین شیائومی و هایسنس با نازل ترین قیمت خریدارانی در سراسر ایران را به خود جذب کرده ایم. قبل از کرونا می توانستید حضوری هم تلویزیون خود را تهیه کنید اما در این روزها ما برای راحتی بیشتر کاربران فروش اینترنتی را بیش از پیش در اولویت قرار داده ایم.

ما جدیدترین مدل های تلویزیون موجود را وارد می کنیم و با قیمت بصرفه و کمتر از بیشتر فروشگاه های موجود(دلیل بر اینکه ما خود وارد کننده هستیم) توانسته ایم خریداران عزیز را به سمت خود جذب کنیم. همچنین کیفیت عالی محصولات اورجینال خود دلیل دیگری بر کیفیت و صداقت کاری ما در ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های جدید با امکانات عالی و اسمارتی که دارند می توانند بهترین گزینه در این شرایط اپیدمی باشند و ما را با خود همراهی کنند تا در خانه های مان سرگرم شویم و بتوانیم سختی های این روزها را پشت سر بگذاریم.

افرالند: قرنطینه که بدون تلویزین دیدن نمی‌گذره

خرید تلویزیون با مناسب ترین قیمت

اگر تلویزیون تان نمی تواند در این روزها چندان سرگرم کننده باشد و یا کیفیت تصویر و صدای آن باب میل تان نیست بهتر است، شما هم به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشید. اما سوال مهم این است، که می خواهید چه تلویزیونی را با چه قیمتی خریداری کنید. اگر یک تلویزیون متوسط و با کیفیت می خواهید قضیه یک جور و اگر به دنبال خرید تلویزیون بالارده و پیشرفته هستید، پیشنهاد ما به شما متفاوت خواهد بود. قویً پیشنهاد می کنیم، برای انتخاب تلویزیون و اطلاع از امکانات این محصولات با کارشناسان ما در افرالند تماس حاصل فرمائید و از مشاوره بی نهایت صمیمانه و دلسوزانه ما استفاده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون و لوازم خانگی می توانید به وبسایت afraland سر بزنید و یا با کارشناسان تماس بگیرید؛ افرالند تمام تلاش خود را به کار می گیرد، تا با قیمت های آپدیت و بصرفه، نظر شما را به سمت محصولات اورجینال و برند جلب کنید.

« در خانه بمانیم، حفظ جان یک نفر به همین کار ما بسته است! »

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر