بازدید 6053

سرمربی گوا: نتیجه ما مقابل پرسپولیس عادی بود

کد خبر: ۱۰۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 24 April 2021

پرسپولیس در ادامه پیروزی های سریالی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز گذشته و در دور چهارم از مرحله گروهی این بازی ها، با نتیجه پر گل 4 بر صفر از سد میزبان این گروه یعنی گوا هند گذشت. سرمربی هندی ها می گوید این نتیجه در برابر پرسپولیس طبیعی بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خوان فراندو سرمربی اسپانیایی گوا در این بار می گوید: این یک مسابقه بسیار دشوار بود. اول اینکه آنها تیم بسیار خوبی هستند و دوم اینکه بسیاری از بازیکنان گوا در دو روز گذشته خسته شده اند. وقتی یک روز فرصت دارید تا تیم را برای مسابقه آماده کنید، کار بسیار دشواری است. زمان برای آمادگی کوتاه است. این ها بهانه ای نیست زیرا ما در پرس و انتقال توپ مشکل داشتیم.


او ادامه داد: به طور کلی نتیجه به دست آمده یک نتیجه طبیعی است چرا که پرسپولیس چهار یا پنج قدم از گوا جلوتر است. البته من امروز کاملا ناامید و ناراحت هستم اما بازیکنان سعی کردند 100 درصد توان خود را به کار بگیرند. توضیح بیشتر در مورد بازیکنان امکان پذیر نیست چرا که آنها تمام تلاششان را انجام دادند.


سرمربی گوا درباره ایجاد هشت تغییر در ترکیب تیمش تاکید کرد: از ترکیب تیم راضی هستم چون آنها به سختی تلاش کردند. این در تمرینات امکان پذیر نیست زیرا بازیکنان نیاز به ریکاوری دارند. بازیکنان بهترین تلاششان را انجام دادند. همچنین با توجه به شرایط روحی بازیکنان، وقتی شما خسته هستید و گل دوم را هم از پرسپولیس می‌خورید، شرایط دشوار می‌شود. 


فراندو در پایان گفت: نتیجه برای روحیه ما خوب نبود. ابتدا این به دلیل وضعیت روحی است. بازیکنان تلاش کردند. وقتی شما چهار گل دریافت می‌کنید و می‌دانید که هفته پایانی (لیگ قهرمانان آسیا) است و با دو تیم خوب دیگر یعنی الوحده و الریان بازی دارید، این خیلی سخت خواهد بود. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است اما این لیست ما است. این واقعیت لیگ قهرمانان آسیا است. در نهایت دیدگاهم تغییر ذهنیت بازیکنان است. هیچ راه حل جادویی وجود ندارد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل