بازدید 6169

تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه خیابان آزادی

کد خبر: ۱۰۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 22 April 2021

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف شدید خودرو پراید با اتوبوس بی آر تی در خط ویژه خیابان آزادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١٧:۴٢ دقیقه عصر روز جاری یک مورد تصادف در خیابان آزادی، مسیر غرب به سمت شرق، نرسیده به میدان انقلاب داخل خط ویژه، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده می شود که یک دستگاه خودروی سواری و شخصی پراید، با یک راننده آقا و دو سرنشین خانم که حدودا ٣۵ تا ۴٠ ساله به نظر می رسیدند به شدت به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه اتوبوس بی ار تی برخورد کرده و خسارت بسیاری دیده بود.

ملکی با بیان اینکه مشخص نبود چرا خودروی پراید در خط بی آر تی حضور داشته است، گفت: خودرو دچار نشت بنزین شده بود و هر سه نفر داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل قطعات خودرو را برش دادند و هر سه نفر را خارج کردند.

وی ادامه داد: حال هر سه نفر وخیم بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: زمانی که نیروها به محل رسیدند فردی به عنوان مسافر داخل اتوبوس حضور نداشت البته مشخص نیست و ممکن است پس از وقوع حادثه افراد از داخل اتوبوس خارج شده باشند اما به غیر از این سه نفر مصدوم دیگری مشاهده نشد.

ملکی در پایان گفت: خط ویژه اتوبوس فقط برای تردد اتوبوس ها و در صورت اضطرار خودروهای امدادی است. اینکه برخی از خودروها وارد خط ویژه می شوند، ممکن است حادثه ساز باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر