بازدید 7889
۱

شکار خرس شرور در کرمان

کد خبر: ۱۰۴۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ 21 April 2021

شرور سابقه داری که با اقدامات مجرمانه خود، بخش هایی از شهر کرمان را به هم ریخته و آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده بود، با تلاش گسترده نیروهای پلیس پایگاه امنیت عمومی کرمان در حالی دستگیر شد که در حال ایجاد مزاحمت برای یک زن جوان بود.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این باره گفت: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با کارنامه سیاه و جرایم متعدد، از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسایی شد و دستگیری او در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

سرهنگ «مهدی پورامینایی» با بیان این که این متهم ۳۰ ساله به لحاظ بزرگی هیکل و جثه، لقب «خرس» را به منظور ایجاد رعب و وحشت برای خود انتخاب کرده بود، افزود: ماموران طی عملیاتی، این متهم تحت تعقیب را هنگام ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک زن جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان به دام انداختند و به عرض اندام و بزرگ نمایی فعالیت های مجرمانه اش پایان دادند. ازنکات قابل توجه در هنگام دستگیری این متهم، این بود که به خاطر هیکل قوی دستبند پلیس به دو دستش نمی‌خورد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا را شکر، اول فکر کردم یک حیوان بینوا کشته شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار