بازدید 5865
۱

سارق منزل جنوب تهران دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۴۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 21 April 2021

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" گفت: بیست و سوم اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از طریق کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: برابر محتویات پرونده، مال باخته که خانمی از اتباع افغانستان بود، اظهار کرد: ششم اسفند ماه چند ساعتی منزل را ترک و هنگام مراجعت متوجه شدم منزلم بهم ریخته و سارق یا سارقان بدون تخریب چند گرم طلا- وجه نقد و ساعت مچی، گردنبند نقره و گوشی تلفن همراه جمعا به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال را به سرقت برده اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: در این راستا کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل، بدواً با حضور در محل سرقت نسبت به بررسی دقیق صحنه جرم و پایش جغرافیای وقوع سرقت اقدام که نتیجه این اقدامات منجر به کشف سرنخ‌های متعدد و رد پای سارق شد و ادله بدست آمده گویای این بود که یکی از همسایه‌ها در این سرقت نقش داشته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه تمامی ادله‌های بدست آمده در کنار هم قرار گرفت و هویت سارق را برای کارآگاهان هویدا کرد و مشخص شد همسایه طبقه چهارم اموال شاکی را سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی بیست و چهارم فروردین ماه متهم دستگیر و لب به اعتراف گشود، تصریح کرد: با دستور قضایی از محل کار متهم بازدید و کلیه اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ کاکاوندی افزود: متهم در خصوص نحوه سرقت اظهار کرد: در مراجعه به منزل شاکی برای نشتی شیر آب متوجه اموال وی و محل‌های مخفی کردن آن‌ها شده بودم که در یکی از روز‌های قبل از سرقت متوجه شدم مال باخته کلید خود را روی درب جا گذاشته است، بلافاصله به کلید سازی محل مراجعه و از روی آن کلید یدکی ساختم و منتظر فرصتی مناسب بودم که در روز سرقت متوجه شدم مال باخته در منزل نیست؛ فلذا به منزل وی مراجعه و با اندکی جستجو اموال وی را به سرقت بردم.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم به ۳ فقره سرقت دیگر در سال گذشته معترف شده است، خاطر نشان کرد: کلیه اموال مکشوفه به مال باخته مسترد و متهم با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم روی درب نصب کنند که کلید نداره و وقتی درب بسته میشه به صورت هوشمند قفل میشه و دیگه نه تنها سارقینی که در نبود صاحبخانه وارد میشوند بلکه از آن مهمتر، حتی سارقینی که با ورود به عنف در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند تا با تهدید و کتک و ارعاب بتونن سریع به اموال ارزشمند دسترسی پیدا کنند هم تحت هیچ شرایطی و بدون هیچ اما و اگری امکان ورود نخواهند داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها