بازدید 6728
۳
مشاور برج ساز آبی ها در راه عربستان

هیات مدیره استقلال از ترس پاداش به جده نمی‌رود!

کد خبر: ۱۰۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 21 April 2021

طی روز‌های گذشته اخبار متفاوتی در مورد حضور اعضای هیات مدیره استقلال در جده منتشر شده و هر روز اعلام می‌شود آن‌ها در روزی مشخص به سمت عربستان پرواز می‌کنند تا به اردوی این تیم ملحق شوند.

با این حال طبق اخبار رسیده قرار نیست هیچکدام از اعضای هیات مدیره استقلال به عربستان سفر کنند و فقط علی نامداری روز جمعه راهی جده خواهد شد تا در اردوی این تیم شرکت کند.

در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که اعضای هیات مدیره استقلال برای اینکه اردوی استقلال شلوغ نشود حاضر نشده اند به عربستان سفر کنند، اما گویا این موضوع یک علت دیگر هم دارد. اعضای هیات مدیره استقلال به خوبی می‌دانند در صورت سفر به عربستان بازیکنان از آن‌ها انتظار پرداخت پاداش دارند و، چون شرایط باشگاه از نظر مالی چندان خوب نیست، آن‌ها ترجیح داده اند در تهران بمانند.

گفتنی است علی نامداری روز جمعه به سمت عربستان پرواز می‌کند تا به اردوی استقلال ملحق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عجیب نیست. در جایکه به بهانه بی پولی واحدهای فروخته شده پروژه حکیم رو مسکون گذاشته و ۳۰۰۰ خانوار زو بیش از ده سال در مستاجر ی نگه داشته با پول مردم مستاجر به جده میرود. این پول خوردن نداره و حرام هستش. خدا بیامرزد سرهنگ پاسدار نجار کریمی هر روز دنبال کار مردم بود که خود و بقیه صاحبان پروژه حکیم رو صاحب خانه کنه و همین آقای نامداری امروز و فردا کرد. روحت شاد آقای نجار.
این آقای نامداری ما رو در پروژه حکیم شهرداری بیچاره و درمانده کرده.
ای کاش نظارتی بود که این آقایون از کجا پول درمی یارن؟ آیا این پول از طریق درست و حلاله؟ آیا این آقای نامداری موظف نیست قبل از اهدا پول به باشگاه استقلال، فکری به حال 3000 واحد نیمه کاره پروژه بکنن که بعد از 10 سال وضعیتشون مشخص نیست. خیلی از خانواده های این پروژه در این مدت از هم پاشیدن، خیلی ها زیر بار مستاجری له شدن، تا آقای نامداری با پول ساکنین این پروژه دیوار باشگاه استقلال رو بالا ببره.
خواهش می کنم چاپ کنید تا صدای ما شاید به گوش کسی رسید و کسی به داد ما رسید، دیگه خسته شدیم، درمونده شدیم از بس داد زدیم و کسی اعتنا نکرد.
مختصر و مفیدش اینکه نامداری هر پروژه رو چه تجاری و چه مسکونی زودتر از بیست سال تحویل نمیده مثل مجتمع جوانه , حکیم و سهیل در خلازیر!

و الان هم کوه نور که بعد از چهارده سال هنوز تحویل نشده ..یعنی باید شما رو خسته کنه و چندین بار اون آپارتمان و یا مغازه ایی که بشما فروخته رو چند بار دیگه خرید و فروش کنه و مجتمع رو در اثر دیر تحویل دادن بد نام کنه بعد بشما تحویل میده !!

در اصطلاح حقوقی یک مطلبی هست بنام " از حیض انتفاع افتادن "
یعنی زمانی پروژه را تمام‌ میکنه که دیگه سودی براتون نداره !!
مثل بلایی که سر مجتمع تجاری جوانه و کوه نور آورده..

تمام کاسب های محل متوجه شدن که این مجتمع مشکل داره و از اون گذشته اینقدر هزینه ها بالا رفته که مالکان‌ دیگه توان اینو ندارن که برای مغازه هایشان دکور بزنند و یا کاسبی کنند ..

در حالی که اگه مثلا ۱۰ سال پیش تحویل میشد الان مجتمع بعنوان یک‌ مرکز خرید جا افتاده بود و ارزش اضافه پیدا کرده بود..

نامداری تخصصش اینکه مجتمع های بزرگ‌ پیش فروش بکنه و پول هنگفت گیرش بیاد و در خارج سرمایه گذاری کنه و برای مجتمع هایی که کلی پول از خریدارهاش گرفته ، قطره چکانی اونم با خواهش و التماس هزینه کنه و پروژه رو پیش ببره ..

ایشون یک‌ انسان نمای خودشیفته ی ضد جامعه است که اصلا براش مهم‌ نیست با مردم چیکار میکنه فقط به فکر قدرت طلبی های خودشه..

نامداری خیلی فریبکاره در جلسات خودشو همراه و همکار نشون میده قول میده، صورتجلسه تنظیم میکنه و حتی خسارت دیرکرد تعهداتش را هم تعیین میکنه ولی بدون هیچ ضمانت اجرایی !!

خلاصه اینکه کسی که تا این حد قسی القلب باشه و به اعتماد این همه آدم نزذیک به 10000 خانواده بیش ار 30000 نفر اینچنین خیانت کنه وپولشون رو بگیره و خرج تیم استقلال بکنه تا وارد حیطه دلالی فوتبال بشه قطعا از سلامت روان برخوردار نیست و نباید به هیچ کدام از قول و قرارهاش اعتماد کنی. hakimproject.ir
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی