بازدید 17736

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم اردیبهشت/ ۳۸۸ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش بیش از ۲۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 21 April 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۹۷ هزار و ۴۱۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۴۳ هزار و ۷۸۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۴۱ هزار و ۲۰۲ دوز رسیده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۵۸۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۸۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۷ هزار و ۹۱۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۵۸ تن بهبود یافته‌اند.

۴۹۹۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۴ میلیون و ۷۳۹ هزار ۷۱۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اینا نتیجه سفرهای نوروزی که نتیجه کار الان مشخص شده
شفای همه بیماران ، سلامتی ، تندرستی و طول عمر همه ایرانیان را آرزومندم
نه تنها مدیریت درستی نداشتیم رعایت پروتکل ها هم بخوبی انجام ندادیم

هم مردم و هم دولت مقصرند
میگن امار باید در 4 ضرب بشه یعنی الان حدود 1500 نفر روزانه فوت میشن؟ خیلی زیاده که بر اساس این امار تا الان نزدیک 250 تا 300 هزار فوت شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2.5- 3 برابر
ولی خوب سر وقت آمار میدن،همین خوبه دیگه نشون میده چقدر دقیقا!
ان شاا... تا روز انتخابات به همت دولتمردان و غیر دولتمردان، آمار کرونا دو رقمی و به زیر 50 نفر خواهد رسید و بعد از انتخابات دوباره سیر صعودی پیدا خواهد کرد. به کوری چشم دشمنان در انتخابات با یا بی کرونا شرکت خواهیم کرد تا انشاا... موجبات طرقی گروهی دیگر در کشور را فراهم کنیم.
وقتی که مدیر عامل بهشت زهرای تهران میگوید که در 50 سال گذشته – حتی در طول 8 سال جنگ – به اندازه دیروز 31 فروردین ماه ورودی روزانه نداشتند که شامل 150 فوتی رسما کرونایی و 200 فوتی مثلاً غیر کرونایی بوده است. واضح است تعداد زیادی از آن 200 فوتی هم کرونایی بودند. با این تعداد فوتی فقط در تهران چطور میتوان رقم 388 فوتی در سراسر کشور را باور کرد؟ آمار واقعی را اعلام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
سی و یکم فروردین حدوداً 400 فوتی داشتیم (395) که 147 نفر آن تهرانی بوده اند (37درصد) که با توجه به شرایط تهران، چیز عجیبی نیست.مضافاً اینکه آمار تهران در یک شبانه روز محاسبه می شود و آمار وزارت بهداشت از 12 ظهر تا 12 ظهر، و این می تواند چند در صد اعداد را نسبت به هم جابجا کند.
یکی
| Romania |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
ناشناس ۱۷:۲۹ - اتفاقاً خیلی هم عجیب است که چرا تهران با حدود یک نهم جمعیت ایران باید نزدیک به 40 درصد فوتی های رسمی کرونایی را داشته باشد، با اینکه بهترین بیمارستان ها در تهران هستند. اگر آمار رسمی قابل راستی آزمایی است ارقام شهرستانی مبتلایان و قربانیان را هم اعلام کنند و به سازمان ثبت احوال اجازه بدهند که مانند گذشته آمار فوتی ها را منتشر کند تا بتوان تفاوت تعداد مرگ میر اضافه نسبت به سالهای پیش را محاسبه کرد.
وقتی که مدیر عامل بهشت زهرای تهران میگوید که در 50 سال گذشته – حتی در طول 8 سال جنگ – به اندازه دیروز 31 فروردین ماه ورودی روزانه نداشتند که شامل 150 فوتی رسما کرونایی و 200 فوتی مثلاً غیر کرونایی بوده است. واضح است تعداد زیادی از آن 200 فوتی هم کرونایی بودند. با این تعداد فوتی فقط در تهران چطور میتوان رقم 388 فوتی در سراسر کشور را باور کرد؟ آمار واقعی را اعلام کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها