بازدید 8712

جزئیات جدید از پویش قرآنی دانشجویان اعلام شد

کد خبر: ۱۰۴۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 20 April 2021

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها جزئیات جدید پویش ملی قرآنی دانشجویان را تحت عنوان «پویش قرآنی در بهشت» اعلام کرد.

به گزارش مهر، مجموعه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با توجه به شرایط خاص کشور، «پویش قرآنی در بهشت» را با کمک دانشجویان، اساتید، مدیران و همکاران دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کرده است. در همین راستا محورهای این پویش ملی به شرح زیراست.

۱- مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم

۲- شرکت در دوره آموزش‌های مجازی

۳- مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه‌ای «طنین وحی»

۴- مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر «منشور حکومت علوی»

۵- رزمایش مواسات ۱۴۰۰

۶- مسابقه رمان، داستان و کتابخوانی

۷- تولیدات رسانه‌ای، صوتی-تصویری

۸- فعالیت‌های مکمل کلاس‌های معارف

قابل توجه علاقمندان، ارسال اثر در جشنواره با ثبت نام در سایت و از طریق شبکه‌های اجتماعی جشنواره امکانپذیر است؛ بنابراین لازم است درخواست کنندگان با انتخاب هشتک دربهشت و ارسال اثر به آیدی @dar_behesht همراه با اطلاعات شخصی خود اقدام کنند.

اطلاعات شخصی شامل (نام نام خانوادگی، شماره همراه، استان، شهر، دانشگاه) است. آثاری که استانداردهای فنی و نمایشی را نداشته یا خارج از موضوعات تعیین شده باشند، از بخش مسابقه حذف می‌شوند.

با بررسی‌های صورت گرفته قالب‌های پیشنهادی دریافت آثار به شرح ذیل است:

گرافیک، تلخیص و معرفی کتاب، عکس، پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافیک، کاریکاتور، مکتوبات، حوزه ادبیات؛ شعر، طنز، داستان و…، کتاب، یادداشت و گزارش‌های تحلیلی، مصاحبه با اساتید و نخبگان، پست در شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان ها، ارسال گزارش فعالیت‌های پویش، صوتی، پادکست، کتاب صوتی، رسانه ویدئویی، موشن گرافی، فیلم کوتاه و سخنرانی کوتاه TED مذهبی و…، و نماهنگ.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره پویش ملی در بهشت می‌توانند به آدرس سایت به نشانی http://darbehesht.ecnahad.ir و یا سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به آدرس http://www.nahad.ir مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان