علت توقف اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی

اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی هیات مدیره سازمان با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه های سهامداران متوقف شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 20 April 2021

میثم فدایی مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از علت توقف و اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران متوقف شد گفت: با توجه به ابراز نگرانی فعالین بازار در خصوص اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی؛ هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احترام به نظر فعالان و به منظور رفع دغدغه ‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

به گزارش بورس تابناک، وی افزود: قبلا اگر در معاملات با اشاره به مصوبات هیات مدیره این سازمان با اشاره به بازنگری دستورالعمل گره معاملاتی گفته بود: مقرر شد بازنگری به‌نحوی باشد که امکان نقدشوندگی افزایش یابد در تغییراتی که صورت گرفت. قبلا مجموع حجم معاملات در ۵ روز کمتر از از ۵ درصد بود در صف گره معاملاتی قرا می گرفت و در جلسه مسئولین دولتی با شبکه های مجازی مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی که از سوی هیأت مدیره سازمان و به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران اجرای مصوبه مذکور را متوقف کرد.

 

منبع: بازار

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار