بازدید 8536

آیا بلان، شجاع را برای گل عجیب نیمکت نشین می‌کند؟

شجاع خلیل زاده در حالی که توپ در نیم متری او بود اقدامی انجام نداد تا کامیابی نیا با ضربه ای تمام کننده گل اول پرسپولیس را بزند.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 18 April 2021

نمایش دیشب مدافع ایرانی الریان مقابل تیم سابقش دو پرده جدا و متفاوت داشت. او در نیمه دوم ، صلابت نیمه نخست را نداشت تا خیلی ها از عدم اعتماد سرمربی فرانسوی به او خبر بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل زاده در نیمه اول بازی خوبی را مقابل پرسپولیس ارائه داد. او نه تنها مانع از پیشروی پرسپولیسی ها در چند نوبت شد بلکه چند بار نیز با شیطنت عالیشاه، ترابی و مغانلو را متوقف کرد و این شیطنت ها از دید داور پنهان ماند. اما در نیمه دوم ورق برگشت و روی اشتباه او پرسپولیس به سرعت به گل رسید.

شجاع در اولین موقعیت خطرناک بازی در نیمه دوم اشتباه عجیبی را مرتکب شد. مهدی ترابی ضربه کرنر را ارسال کرد، شجاع خلیل زاده در حالی که توپ در نیم متری او بود اقدامی انجام نداد تا کامیابی نیا با ضربه ای تمام کننده گل اول پرسپولیس را بزند.

آیا بلان، شجاع را برای گل عجیب نیمکت نشین می‌کند؟

این آغاز جر و بحث لفظی الریانی ها با شجاع بود. این گل تمرکز این تیم قطری را آن چنان به هم ریخت که پرسپولیس دو گل پیاپی دیگر به ثمر رساند و شکست خود در نیمه اول را به یک پیروزی پرگل تبدیل کرد.

آن هم در حالی که روی گل دوم پرسولیس نیز ضعف خلیل زاده در جایگیری به چشم آمد تا الریانی ها کاملا به خلیل زاده بدبین شوند. خلیل زاده که در ابتدای مسابقه با حضور در جمع پرسپولیسی ها با سرخ پوشان عکس یادگاری گرفت، در نیمه دوم به کرات مصدوم شد. مصدومیت هایی که البته چندان جدی نبود و این شبهه را ایجاد کرد که این آسیب دیدگی ها بی ربط به اشتباهات تاثیرگذار او نبوده است. شاید عجیب ترین صحنه مسابقه در وقت های تلف شده رقم خورد. همان زمانی که خلیل زاده روی زمین افتاد و نشان می داد درد می کشد اما الریانی ها بدون توجه به مصدومیت شجاع بازی را ادامه دادند تا نشان دهند این مصدومیت ها نتوانسته آن ها را قانع کند. از این رو حاضر نشدند توپ را به بیرون بزنند و پرسپولیسی ها نیز توپ را گرفتند و بازی را ادامه دادند و به گل رسیدند اما ضربه نعمتی از سوی داور آفساید اعلام شد.

به هر ترتیب بازی دیشب نشان داد شجاع خلیل زاده تا چه اندازه از زمان حضور در پرسپولیس از نظر فنی دچار افت شده است. حالا باید دید با این وضعیت خلیل زاده در بازی بعدی الریان مقابل الوحده به میدان خواهد رفت یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار