بازدید 7302
در یک نشست اضطراری عنوان شد

الگوی مراجعه بیماران کرونایی تغییر کرده است

زالی گفت: الگوی مراجعه بیماران در روزهای اخیر تغییر کرده و بیماران با علائم شدیدتری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 18 April 2021

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نشست اضطراری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران با مسئولان بیمارستان‌های استان که به صورت وبینار با حضور معاونان درمان و جمعی از مسئولان درمانی و نظارتی، به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: ضرورت دارد هر چه سریعتر بیماران پذیرش و کار درمان آغاز و از جابجایی غیر ضروری بیماران خودداری شود.

او اکسیژن را از حیاتی‌ترین مؤلفه‌های درمان بیماران کرونایی برشمرد و تاکید کرد: باید برای روزهای آتی نیز تدابیری برای تأمین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی اندیشیده شود و موضوع اکسیژن درمانی، تحت پوشش بیمه‌ها قرار گیرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تکمیل واکسیناسیون کارکنان مراکز درمانی دولتی و خصوصی در چند روز آینده خبر داد.

جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تقدیر از تلاش ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: با همدلی و همکاری همه و استفاده از تمام ظرفیت مراکز درمانی؛ نظام سلامت بتواند از این آزمون سخت نیز سربلند بیرون آید.

توجه بیشتر مراکز درمانی به دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا نیز خواسته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.

در ادامه جلسه معاونان درمان دانشگاه‌های استان تهران و تعدادی از روسای بیمارستان‌ها به بیان گزارش آخرین وضعیت مراکز درمانی پرداختند.

براساس این گزارش، برای از دست نرفتن فرصت طلایی درمان و جلوگیری از سردرگمی، از امروز بیماران کرونایی با مداخله و نظارت ستاد هدایت، باید بدون قید و شرط در همه بیمارستان‌های استان پذیرش شوند.

کمیته‌های بازرسی، کار نظارت بر پذیرش بی قید و شرط بیماران کووید ۱۹ را به دقت انجام می‌دهند و روسای بیمارستان‌ها باید با لغو تمام عمل‌های غیر ضروری؛ همه ظرفیت خالی خود را به بستری بیماران کرونایی اختصاص دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار