بازدید 6281

ماجرای کشتی گیران بازنده‌ای که در جاده رها شدند

کد خبر: ۱۰۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 18 April 2021

بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان و جوانان فرنگی در سنندج، فیلمی از سوی سه کشتی‌گیر کردستانی (امیرحسین هراتی، شکور فاتحی و ماهان احمدی) در فضای مجازی منتشر شد که طی آن این نفرات مدعی بودند که در پی شکست‌شان در مسابقات، هیئت کشتی آنها را در مسیر سنندج و قروه رها کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این رابطه جمشید خیرآبادی از تشکیل جلسه کمیته انضباطی در روز گذشته (28 فروردین) با حضور عوامل ماجرا خبر داد و در این خصوص گفت: ما از کمیته انضباطی خواستیم که در حضور رئیس ورزش و جوانان استان، رئیس هیات کشتی سنندج، مربی و سرپرست تیم و عوامل انضباطی جلسه‌ای برای بررسی ماجرا تشکیل شود که واقعیت در آن مشخص شده و به اطلاع همه برسد. رای کمیته انضباطی هم تا سه شنبه هفته جاری احتمالا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که این ماجرا سناریویی برای تخریب هیئت کشتی بوده و یا واقعا قصوری از طرف کسی اتفاق افتاده است، اما در این بین یک چیز مشخص است و آن اینکه از بین سه کشتی گیری که در فیلم هستند، امیرحسین هراتی اصلا اسمش در لیست کشتی گیران شرکت کننده از سوی کردستان در مسابقات نبود. اینطور که ما از مربی و سرپرست تیم پرس و جو کردیم، ظاهرا این بچه‌ها در مسیر برای خرید آب معدنی پیاده شدند و بعد هم با سرپرست و مربی تیم درگیر می‌شوند که نمی‌خواهند سوار ماشین شوند. این فیلم هم در مسیر پر شده که باید دید آیا آنها با دستور کسی به قصد تخریب هیئت کشتی این کار را کرده‌اند و یا واقعا اتفاقی رخ داده و ما باید با عوامل ماجرا برخورد انضباطی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل