بازدید 14478

واکنش نمکی به سوء استفاده‎ از سهمیه واکسن پاکبان‌ها

در پی انتشار خبر استفاده شهردار آبادان از سهمیه واکسن پاکبان‌ها، وزیر بهداشت دستور داد با سوء استفاده‎ کنندگان برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۹ 17 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نمکی وزیر بهداشت خطاب به رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: ضروریست در اسرع وقت معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت عزل گردند.

وی گفت: کلیه کسانی که عامداً با این رفتار غیرمنصفانه و سوءاستفاده همراهی کرده‌اند و کسانی که به نحو ناشایست و ناعادلانه واکسینه شده‌اند، به مراجع قانونی معرفی شوند؛ بدیهی است هرگونه تکرار مورد فوق الذکر با برخورد محکم‌تری مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چشم‌پوشی مقامات وزارت بهداشت در برابر تخلف شهردار اهواز در استفاده از سهمیه واکسن غسال‌ها موجب شد تا این تخلف به شهرداری آبادان نیز کشیده شود و این درحالی است که جان بسیاری از کادر درمان و پاکبان‌ها به علت کمبود واکسن در خطر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۳
بی کفایتی شأن ثابت شده، پس عزل...
آقای نمکی ‌‌بهتر است فکرش را به واکسن معطوف کند و در موارد حاشیه ای که پیش ‌میاید خودش را درگیر نکند مطمنا ما قطب واکسن سازی دنیا میشویم امیدوارم فرماندهی واکسیناسیون و ‌‌تولید واکسن را در اختیار برادر محسن رضایی بسپارند تا با استعداد ذاتی و نگرشی اقتصادی که در آن زمینه تخصص دارد در حفظ جان مردم موثر باشد
ادم واقعا دلش ميسوزه.
یه لقمه نون و کرونا و واکسن هست حالا دیگه ناراحتی نداره هنه با هم بخورید
پول و دکل نفتی و .... این مملکت و خوردن چند تا واکسن که قابلی نداره
درود بر وزیر عدالتخواه
جناب نمکی روز پجشنبه برای تست به یک مر کز در اصفهان مرجعه کرد م البته از من تست گرفتند و لی از ساعت یازده به بعد هر کس می آمد می گفتند تست تمام شد فردا مراجعه کنید چرا این مراکز در این شرایط سخت نباید ۲۴ ساعته باشد
دعوای زرگری
تو کشور خودمون نتونستیم عدالت رو برقرار کنیم و باز هم با پارتی بازی انگل زاده ها سوئ استفاده کردند و واکسینه شدند بعد انتظار داریم تو دنیا عدالت برقرار باشه و کشورهای سازنده واکسن از مردم خودشون بگیرن و به بقیه کشورها بدهند !! سهمیه واکسن های فایزر که امد ایران چی شد و چه اشخاصی تزریق کردند جناب وزیر ؟؟؟؟؟
هیچ برخوردی باشون نمیشه این خط و این نشون.اینها حتما میدونستن برخوردی درکار نیست و عقببه محکمی داشتن که اینکارو کردن.ما منتظریم ببینیم چه برخوردی میشه
برخوردتون مث برخوردیه که با امثال خاوری ها شد لابد
بابا بگییرین پدر متخلفینو در بیارین اعدام کنین تا جرات نکنن کار خلاف کنن
جرا اولویت ها تغییر کرده است؟
اولویت باید با کادر درمان + گروه های پر خطر باشد بیماران خاص و سالمندان در خطر بیشتری قرار دارند.
به IgG مثبت فعلا واکسن تزریق نکنید مگر بیماران خاص و سالمندان
این نشان دهنده ی آنست که هنوز اخلاق و معرفت واقعی در این کشور نهادینه نشده و هر کی هم ادعا کرده که وجود دارد صرفا ادعای پوشالیست
جناب نمكي بغل گوش خودتون در دانشگاه هاي علوم پزشكي به جاي اينكه واكسن به كادر درمان تزريق بشه كه در خط مقدم كرونا هستند به كارمندان اداري دانشگاه تزريق شده.
مناسب است با سازمان هایی که با استفاده از رانت و خارج از چارچوب مصوب وزارت بهداشت بدنبال واکسیناسیون پرسنل خود هستند نیز برخورد شود.
منتظر برخوردیم تا ببینیم چه برخوردی میشه.
شاید اعدامشون کنن
شاید حبس ابد بشون بدن
شاید قطع عضو بشن مثلا ریه هاشونو در بیارن
شاید ...
من میدونم هیچ کاریشون ندارن شک نکنین
واقعاً، جای تاسف داره
باید با این آدم ها برخورد جدی بشه تا درس عبرت بشه برای بقیه که به فکر سوء استفاده نباشن
وای و هزار واویلا که در این مملکت چه می گذرد .

واقعا جوانمردی ایرانی مرد !!
این مفت خورهایی که با سوء استفاده از قدرتشون سهمیه پاکبان های شهرداری رو چپاول کردن رو باید از سمتشون عزل کنن و بعد از اون به مدت چند ماه لباس رفتگر ها رو تنشون کنن تا شهر رو تمیز کنن.
آیا قوه قضاییه جرات و جسارت انجام این مجازات رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از این یک مورد به عمق فساد نهفته در شهرداری ها پی ببرید شاید شهرهای دیگر هم زده باشند تخقیق کنید
بيخود نيست كرونا مملكتو ورداشته
آخه مگه رفتگرا با ارباب رجرع سر و كار دارن كه اونا رو گذاشتي تو اولويت ؟
کجایی؟ دیروز توجیه کردند که چون ماسک داشته اند کسی متوجه نشده شهردار و فلان و... هستند. اول بررسی کن ببین چطوری واکسن را بدون کارت هویتی تزریق می کنند بعد فرض کنیم اصلا قاعده ای و قانونی در کار نبوده آیا فرق یک مسیول با دور شکم دومتری را با یک پاکبان نحیف هم متوجه نشده اند؟
حداقل مجازات باید محرومیت مادام العمر از پست های حکومتی و پست های غیردولتی همکار با دولت باشد
جناب آقای وزیر! فکر نمیکنید به جای عزل بهتره از همون اول مدیران را بر اساس شرافت، صداقت و وجدان کاری تعیین کنید تا این مسایل هم پیش نیاد؟ به خدا در مملکت ما انسانهای با شرف خیلی زیادن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
ببین عزیز من امکان پذیر نیست از ابتدا افراد خوبی را پیدا کرد و انید داشت خوب بمانند. مشکل فساد با شفافیت و نظارت عمومی حل میکنند نه با فیلتر کردن افراد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس