بازدید 9911

استفاده مدیران شهرداری آبادان از واکسن پاکبان‌ها

بعد از بی‌تفاوتی نهاد‌های مسوول نسبت به استفاده مدیران شهرداری اهواز از سهمیه واکسن غسال‌ها، این ماجرا به مدیران شهرداری و شورای شهر آبادان نیز کشیده شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 16 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از آبادان، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر استفاده برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در محافل خبری و فضای مجازی منتشر شد که تلاش خبرنگار فارس برای راستی‌آزمایی این موضوع با عدم پاسخگویی برخی نهاد‌های مسؤول بی پاسخ ماند.

اما رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، استفاده برخی مدیران و اعضای شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان را تأیید کرد.

این اعضا و مدیران شهرداری آبادان، توسط واکسن روسی «اسپوتنیک وی» خود را واکسینه و دوز نخست آن را دریافت کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۹
تف به این مسسولین
البته حیف تف
خانه ز بس ویرانه است
اونها به خوبی میدونند که در مملکت کسی در کسی نیست و هر که زورش بیشتر جانش عزیزتر
اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی ... بر آورند غلامان او درخت از بیخ مطمئن باشید این ماجرا از تهران شروع شده و کم و بیش در همه شهرها انجام شده است. مشکل مربوط به این دو شهر عقب مانده نیست، بلکه سراسری است.....
بعد توقع داریم اینا به فکر مردم باشند.
چه طنز تلخی
لطفا هر مقام نظامی ویا اطلاعاتی که این پیان رو میبینه پیگیر بشه.چرا باید واکسن پاکبانهای عزیز و زحمتگش به مدیران فربه شهرداری ها و شورای شهرها تزریق بشه.لطفا پیگیر بشین
عجب مگر واکسن را تحویل مدیران شهری میدهید/؟ یعنی اداره بهداشت استان خوزستان میگه شهردار ابادان بیا برای پاکبانان ان شهر مثلا200دوز واکسن کرونا تحویل بگیر وببر انان بزنند اینطوریاهس؟ یا اداره بهداشت ودرمان ابادان باید نامه بده به شهرداری امار پاکبانان را بگیرد وبرتعداد ان پاکبانان واکسن دراختیاراداره بهداشت ابادان دهد تا تزریق شوند حالا اگر اینگونه توزیع نشد ومثل قوطی کبریت تحویل شهرداری دادید مقصر گربه نیست گوشت را نباید دست گربه میدادید درضمن مگر شهرداری محل ودستگاه نگهداری واکسن را داشت؟
دادستانی باید وارد بشه و تمامی اونهایی که از واکسن استفاده کردن بازداشت و زندانی بشن !!
باعث تاسف است
یعنی کثیف تر از این مدیران مفت خور و مفت بر کسی نیست. حالا که این مدیرا واکسن پاک بان ها رو زدن مجازاتشون اینه که یه چرخ زباله و یه جارو بدی دستشون یک ماه ببرنشون تو شهر تا دیگه مفت خوری نکنن و بقیه مدیرا جرات نکنن از این غلط ها بکنن.
یک بار هم که شده تعارف رو کنار بزارین. رافت اسلامی و حفظ آبروی متهم و این چیزا رو بیخیال شید اینا رو پاکبان کنید تا اعتماد مردم بیشتر بشه.
تکلیف اون پاکبان هایی که واکسن رو دریافت نکردند چی میشه ؟ متاسفم که مبادا کسی باشد که از جایگاه اداری اش برای مقاصد شخصی استفاده کند. چنین کسی اگر از از یک واکسن نگذرد از بیت المال خواهد گذشت ؟
یه نظر شما این خبر عجیبه ؟!
به هیچ عنوان ...
توی این مملکت غبر از این اتفاق بیوفته عجیبه !!!
این ها عامل بدبختیه مملکتن
از همین حق خوری های کوچیک شروع میشه که شتر دزد میشن
همه رو باید برد ریخت توی آب
درود منفی بر شرف و انسانیت شان! بوق!
باید همشون تا آخر عمر پاکبانی کنن
یعنی اینقدر بدون حساب کتاب است مسخص شد 2 میلیون دوز کجا رفته است که هنوز کادر درمان واکسینه نشده اند
لطفا در تیتر بنویسید سوء استفاده!!!... وقتی آدم ها برای زیر پا گذاشتن قوانین زرنگ نامیده میشوند و مثل آب خوردن همه گونه قوانین را زیر پا میگذارند، انتظار رخدادی غیر از این را نباید داشت. بعد همه نگرانیم چرا مردم قوانین خانه نشینی را رعایت نمی کنند. قانون باید اولا بر اساس نیاز و بهبود اوضاع نوشته شود و ضمانت اجرا داشته باشد. وقتی نداشت، این اتفاق ها در همه جا می افتد.
عادیه
تهوع آور است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر