بازدید 9186
۳

هدف آمریکا وصل مذاکرات به انتخابات ایران است

امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های مجازی نماز جمعه با بیان این‌که در مذاکرات وین باید مدبرانه و بدون عجله به پیش برویم، گفت: هدف آمریکا کش دادن مذاکرات تا وصل کردن آن به انتخابات خردادماه است.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 16 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های مجازی نماز جمعه، اظهار کرد: در بحث مذاکرات وین باید مدبرانه و بدون عجله پیش رفت؛ چراکه همین اتخاذ راهبرد حرف قطعی عدم عجله، آمریکا را مجبور به واکنش کرده و با اروپا تقسیم‌کار کرده است تا به نیابت از آمریکا اجلاس وین را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آمریکا دنبال کند.

وی با بیان این‌که معلوم است هدف آمریکا کش دادن مذاکرات تا خرداد و وصل آن به جریان انتخابات است، افزود: امروز ایران از موضع قدرت سخن می‌گوید و نباید به دشمن امتیاز و فرصت داد. توان هسته‌ای ایران با سرعت در حال افزایش است و امروز به ۶۰ درصد غنی‌سازی رسیده است.

امام جمعه ابرکوه گفت: سازمان تروریستی موساد احمقانه فکر می‌کند وقتی با کینه به بخشی از دستگاه‌های برق غنی‌سازی آسیب می‌رساند، حرکتی بزن در رو است؛ اما وقتی دید در کمترین زمان ممکن تیر‌های غیبی کشتی او، مرکز جاسوسی‌اش در اربیل را هدف قرار می‌دهد، در برابر این اقتدار سریع عقب‌نشینی کرده و می‌گوید ما قصد پاسخگویی نداریم!

خطیب جمعه ابرکوه در ادامه وضعیت کرونا در شهرستان را در بدترین شرایط ممکن اعلام کرد و گفت: عذابی که بر قوم لوط، عاد، ثمود، فرعون و امثالهم نازل شد به واسطه قهر خدا بود. پس ما مردم کاری نکنیم که موجبات قهر خدا فراهم شود، وگرنه با این کار‌های منکری که مثل قوم لوط در جامعه ما انجام می‌گیرد، چرا کرونا و بلا نیاید؟!

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: زنانی که صورت خود را مثل بوم نقاشی هفت‌رنگ کرده و در کوچه و خیابان به جلوه گری و خودنمایی می‌پردازند، شب‌ها از ماهواره و فضای مجازی الگو می‌گیرند و روز‌ها به خاطر کمبودی که دارند خود اظهاری می‌کنند.

وی تأکید کرد: در جامعه امروز این‌همه ظلم اقتصادی، فساد‌های مالی، رشوه و ربا کاری، نظام ربوی بانکی، غیبت‌ها و افتراء‌ها و بدگویی‌ها، ظلم‌های قضایی که توسط بعضی وکلای قَدَری که گاهی ماهرانه به کمک ماده‌قانون‌ها در ادعای ناحق موکلانشان لباس حق می‌پوشانند، در محاکم حق و ناحق می‌کنند، گناه کسانی که سگ نجس را مثل فرزند عضو خانواده‌شان می‌کنند و ماهیانه دو برابر درآمد یک کارگر زحمتکش خرج و خوراک مخصوص سگشان می‌کنند و اسم مسلمانی هم روی خود می‌گذارند!

حسینی ادامه داد: ما نباید پیاده‌نظام دشمن در میدان جنگ نرم و سرباز شیطان باشیم. تمام گرفتاری‌های زندگی ما از خودمان است و تا اصلاح نشویم دفع بلا نمی‌شود. ماه رمضان فرصتی بزرگ را برای همه ما فراهم می‌کند تا به خودسازی و اصلاح نقیصه‌های اخلاقی و رفتاری خود بپردازیم و با بهره‌گیری از خطابه‌های امیرالمؤمنین (ع) و مناجات‌های امام سجاد (ع)، در مسیر صعود به سمت خدا، سقوط به دست و دامن شیطان پیدا نکنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
از قدیم گفتند شکم گرسنه دین و ایمان و.....‌‌‌‌‌..نمیشناسد



فکر کنم امروز دقیقا همون روز است



چقدر عمرمان تو این سالها بخاطر یک انتخاب نادرست در صف مرغ و یه تیکه گوشت که به هدر نرفت


ای دله غافل...................
آمریکایی ها اینقدر احمق نیستند که ندانند نمایش انتخابات در ایران بیش از یک شو چیزی نیست و رییس دولت یک مقام تشریفاتی است
بدتر از امریکا مفسدین داخلی هستن افرادی مانند مسولین شهرداری و شورای شهرها که واکسن پاکبانان رو به خودشون زدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار