بازدید 30984
پاسخ رئیس‌جمهور به آمریکا و اروپا

همین امروز می‌توانیم غنی‌سازی ۹۰ درصدی انجام بدهیم/ نمی‌توانیم منتظر واکسن تولید داخل در تابستان باشیم/ دنبال شکستن تحریم در ۱۰۰ روز آینده هستم/ عامل پیک چهارم ویروس انگیسی‌ است که از عراق وارد کشور شد

رییس ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه هیچ کس دنبال علت‌های غلط نگردد، تصریح کرد: من به عنوان مسئول ستاد ملی کرونا و رییس جمهوری صریحا به مردم ایران اعلام می‌کنم، عامل اصلی مشکل ما در این روز‌ها ورود ویروس جهش یافته انگلیسی به کشور ماست که از مرز‌های عراق وارد کشورمان شده است. در هفته‌های آینده می‌تواند میلیون‌ها دوز واکسن وارد کشور شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 15 April 2021

روحانی: برخی نمی‌خواستند شیوع کرونا در ایران را به مردم اطلاع دهند | ایران  | DW | 20.02.2021

رییس‌جمهوری مهار کرونا و شکستن تحریم را دو برنامه مهم دولت در ۱۰۰ روز پایانی عنوان کرد و گفت: قبل از این هم می‌توانستیم غنی‌ساری۶۰ درصد داشته باشیم و اظهار نگرانی آمریکا و اروپا درباره غنی‌سازی۶۰ درصدی درست نیست.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، روز پنجشنبه در شصت و سومین برنامه افتتاح که به بهره برداری از چهار طرح ملی صنایع پتروشیمی اختصاص داشت، با اشاره به سال تولید ملی و مانع زدایی ها، گفت: مانع زدایی ها برای ما بسیار اهمیت دارد تا دولت تا آخرین روز و آخرین ساعت همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن طرح ها به کار ببرد.

مبارزه با کرونا از مهمترین برنامه‌های دولت است

 رییس جمهوری با بیان چند برنامه مهم دولت دوازدهم در یکصد روز پایانی دولت، افزود: یکی از برنامه های مهم دولت، سلامت مردم و مساله مبارزه با کروناست.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: در روزهای پایانی برای مبارزه با کرونا باید اقدامات ویژه انجام دهیم که بخشی از آن مربوط به واکسن می‌شود؛ از جمله خرید و واردات واکسن در کشور و به ثمر نشستن واکسن‌هایی که در داخل تولید می‌شود تا مردم شرایطی را احساس کنند که آرامش بیشتری داشته باشند.

۷۰ -۶۰ درصد مردم واکسینه شوند، زنجیره کرونا قطع می‌شود

رییس جمهوری اضافه کرد: چنانچه بتوانیم در سطح وسیعی یعنی به ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم واکسن تزریق شود، این زنجیره قطع و سلامت مردم تضمین می شود؛ حتی اگر این ویروس باز هم باشد و جولان دهد. البته پروتکل های بهداشتی را بعد از واکسن هم باید مراعات کنیم و برای ما مهم است که توصیه های بهداشتی رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: در این یکصد روز باقی مانده، مساله مقابله جدی تر با ویروس کرونا به ویژه جهش آخر آن که نوعی انگلیسی و بسیار خطرناک است را خواهیم داشت.

آمریکا به برجام برگردد، بعد از راستی‌آزمایی سریع ما هم به تعهدات‌ برجامی برمی‌گردیم

رییس دولت تدبیر و امید برنامه دوم دولت را در یکصد روز پایانی دولت، شکستن تحریم عنوان کرد و گفت: الان سربازان مقدم دیپلماسی ما در وین در حال تلاش هستند و برای ما مهم نیست دشمن چه زمانی به عقل برمی‌گردد و در برابر قانون تواضع می‌کند؛ اما یقین داریم برای آمریکا و بقیه کشورهایی که در داخل برجام بودند، راهی جز این وجود ندارد و تنها راه موجود این است که به قطعنامه ۲۲۳۱ و به توافق برجام به طور کامل عمل کنند که اگر چنین کنند، بلافاصله بعد از راستی‌آزمایی هایی که زمانش خیلی طول نمی کشد به تمام تعهدات برجامی خود برمی گردیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: بنابراین این اظهار نگرانی که امروز در آمریکا و اروپا وجود دارد، مبنی بر اینکه غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز می‌کنیم و برخی نیز تعبیر می کنند که ۶۰ درصد یعنی با یک حرکت به ۹۰ درصد رسیدن، درست نیست؛ آنچه در سر شماست که راه را برای تولید بمب اتم هموار می کنیم، اشتباه است.

می‌توانیم غنی‌سازی ۹۰ درصدی انجام بدهیم؛ اما دنبال بمب نیستیم

وی یادآور شد: قبل از این هم می‌توانستیم ۶۰ درصد را انجام دهیم، امروز اگر اراده کنیم، می‌توانیم غنی‌سازی ۹۰ درصد را نیز انجام دهیم اما ما اراده کرده‌ایم و بر عهد خود ایستاده‌ایم و به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم.

روحانی با تاکید بر اینکه به دنبال فعالیت های صلح آمیز هستیم، اذعان کرد: این شما هستید که سال ها به دنبال بمب هسته‌ای بودید، آن را انبار و ذخیره کرده‌اید و هر ساله هم بمب های جدید می سازید و این اتهام روی پیشانی شماست و نمی‌خواهد درباره دولت و ملت ایران حرف بزنید.

به تعهدات برجامی برگردند غنی‌سازی ۲۰ و ۶۰ درصدی متوقف می‌شود

وی اضافه کرد: هر روز که به تعهدات برجام برگردید، ما هم بلافاصله به تعهدات برمی گردیم و غنی سازی مان طبق تعهد ۳.۶۷ بیشتر نخواهد بود و غنی سازی ۶۰ درصد و ۲۰ درصد هم متوقف می‌شود و اگر شما به همه تعهدات برگردید ما هم برمی گردیم.

رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: غصه این چیزها را نخورید. در زمان کوتاهی بعد از اجرای تعهدات شما، ایران به همه تعهدات خود پایبند است و در عمل نشان داد وقتی قول می‌دهد قولش مردانه است و شما هم نشان دادید که قولتان بی اعتبار است. بنابراین درباره ایران نگران نباشید.

طرح‌های مهم تولیدی در ۱۰۰ روز پایانی دولت افتتاح می‌شوند

وی اضافه کرد: ایران مردانه حرف می‌زند، مردانه کار و با اخلاق حرکت می‌کند، سخنی که می‌گوید به آن پایبند است.

رییس جمهوری موضوع سوم را پایان بخشیدن به طرح‌های مهم تولیدی در ۱۰۰ روز پیش روی عنوان کرد و افزود: تا جایی که برای ما امکان پذیر است، طرح آب شیرین را اجرا می کنیم. کار بسیار عظیمی در سال ۹۹ انجام شده است. برخی هم در ۱۰۰ روز پیش روی انجام می شود.

افزایش ۲۵ میلیون تنی تولید پتروشیمی در عین تحریم شاهکار بود

روحانی افزایش ۲۵ میلیون تن تولیدات پتروشیمی را از افتخارات کشور عنوان کرد و گفت: همه کشورهای منطقه، ایران را ببینند که کشوری در اوج تحریم دشمن، در جنگ اقتصادی و در کرونا موفق شد بزرگترین جهش را در تولید پتروشیمی در عرض یک سال و چند ماه در افتتاح مختلف نشان دهد. البته در بخش‌های دیگر هم فعالیت انجام خواهیم داد.

وی افزود: مهم این است که ریل گذاری ها برای دولت بعدی هم انجام دادیم. راه الان ۳۰ تا ۵۰ و گاهی تا ۷۰ درصد آماده است و مردم ایران از مزایای پایان دیگر طرح‌ها هم بهره مند می شوند.

هم‌سان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درحال انجام است

رییس‌جمهوری معیشت را برنامه چهارم دولت در  ۱۰۰ روز باقی مانده دانست و گفت: در همین ماه رمضان به یک بسته معیشتی حمایتی جدید ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت کردیم و تا پایان دولت برای معیشت مردم بازهم تلاش خواهیم کرد و هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

روحانی ادامه داد: در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان در تامین اجتماعی هم کار خوبی در دست انجام است؛ بنابراین، هر کاری از دستمان بربیاید برای راحتی و معیشت مردم انجام می دهیم.

نامگذاری دهه‌های بعد از انقلاب توسط روحانی

رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه صنعت نفت ما همواره در تاریخ ما در مقاطع مختلف درخشیده است، گفت: در سال های اخیر و  دهه ۹۰ جز دو سال نخست، مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم است، اگر دهه شصت را دهه جنگ، دهه هفتاد را دهه سازندگی، دهه هشتاد را دهه تحولات بنامیم، در دهه ۹۰ دوبار در دنیای سیاست و دیپلماسی به میدان آمدیم و هر دو بار دشمنانمان را شکست داده ایم؛ پس اگر بگوییم این دهه، دهه پیروزی نجات ملی است اشتباه نگفته ایم.

وی افزود: اگر بگوییم این دهه، دهه پیشرفت در کشور و جهش در تولید و توسعه کشور بوده است ناصواب نگفته ایم. کار بسیار بزرگی در این مدت انجام شده که بخشی از این کارها مربوط به نفت ماست.

تشریح تحولات بزرگ در صنعت نفت کشور

رییس جمهوری ادامه داد: از کشف ۵۳ میلیارد بشکه ای در منطقه‌ای که به نام آوران نامگذاری شده گرفته تا توسعه عظیم میدان های نفتی و گازی، تا تقریباً پایان دادن به پروژه‌های عسلویه و پارس جنوبی که مقدار کمی از آن باقی مانده و تا کار بزرگ لوله جاسک تا پالایشگاه عظیم بیدبلند و همچنین طرح های دیگری که داشته ایم، همه از فعالیت های پتروشیمی بوده و در زمینه تحقیق، توسعه و نوآوری هم در کاتالیست ها دیدیم در فناوری هم در این زمینه حرکت خوبی در بخش‌های مختلف نفت انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: خودم با وزیر نفت شاهد بوده ایم کمپرسورهای عظیم به دست ایرانی‌ها ساخته می‌شود که قبلاً محتاج بودیم و تحول عظیمی در زمینه فناوری نفت و گاز انجام شده است.

روحانی جمع شدن فلرها و پاک شدن محیط زیست را یکی از آرزوهای کشور برشمرد و گفت: این کار بزرگ انجام می‌شود و بخش بزرگی از آن در بخش پالایشگاه بزرگ بیدبلند بود.

روحانی: به ۱۹هزار روستای کشور گازرسانی کردیم

وی گاز رسانی به روستاها را از اقدامات بزرگ دولت عنوان کرد و گفت: تا آغاز دولت یازدهم ۱۴ هزار روستا گاز داشتند و امروز به مرز ۳۳ هزار روستا رسیده‌ایم. استان سیستان و بلوچستان تا پیش از این گاز نداشت و ما گازرسانی این استان را انجام داده‌ایم.

رییس جمهوری با اشاره به سه سال جنگ اقتصادی اظهار کرد: دشمن در این سه سال می خواست ما را از ارزآوری محروم کند و جلوی فروش نفت را بگیرد و به این فکر می کرد اگر دولت بخواهد ارزی تهیه کند تا با آن کالای ضروری مواد اولیه لازم وارد کند به ارز نیاز دارد و وقتی جلوی فروش نفت و میعانات گازی گرفته شود، برای آنان مشکلات ایجاد می‌شود و نمی‌توانند ارزآوری داشته باشند اما صادرات غیرنفتی به صحنه آمد که یکی از این صادرات غیر نفتی پتروشیمی بود.

۳۵ میلیارد دلار صادرات عیرنفتی در سال ۹۹ داشتیم

وی ادامه داد: اینکه اعلام شد در سامانه نیما حدود ۹۰ درصد ارز عرضه شده در سال ۹۹ از طریق پتروشیمی بود، یعنی توانستیم در سامانه نیما حرکتی بزرگی انجام دهیم؛ ضمن اینکه امسال با همه سختی ها و مشکلات به رقمی معادل ۳۵ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته‌ایم.

روحانی خاطرنشان کرد: بنابراین پتروشیمی یکی از صنایع خط مقدم برای جنگ اقتصادی بوده است که به صحنه آمد و امروز دیدید که طرحی را افتتاح کردیم که از سال ۹۵ شروع شد و سال ۹۹ به پایان رسید و کل پروژه ۴ سال بیشتر طول نکشید. یک میلیارد دلار برای آن خرج شد و محصول یک سال آن یک میلیارد دلار می‌شود و همان سال اول کل سرمایه‌گذاری را درمی آورد.

رییس دولت دوازدهم گفت: حتی سود پایین دستی های آن هم بیشتر از این خواهد بود. پایین دستی ها علاوه بر سود،  اشتغال هم به همراه دارد.

روحانی بار دیگر از همه کارگران و مهندسان و همه کسانی که با دست خود این پروژه را تکمیل کردند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد، ماه رمضان بر همه ما ماه مغفرت و رحمت الهی باشد.

در چند استان شرایط حاد کرونایی داریم

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: دیشب که وضعیت کل استان‌های کشور را بررسی می کردم، جز چند استان که شرایط سخت دارند،  بقیه استان‌ها نسبتاً شرایط قابل قبولی دارند که می توانیم برای یک هفته دیگر از این شرایط در برخی استان‌ها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فارس در لیست استان‌هایی بود که شرایطش تا حدی سخت است، گفت: بخش پزشکی فارس از آغاز داستان کرونا تیم مجرب فعال و ایثارگری بودند و هر گاه با پیکی مواجه شدیم توانستند یک زمان کوتاه این پیک را کنترل کنند.

هفته آینده به نقطه پیک موج چهارم کرونا می‌رسیم

حجت الاسلام والمسلمین روحانی یادآور شد: البته مردم در جریان هستند. در این پیک چهارم هنوز به نقطه قله پیک نرسیده‌ایم و قاعدتاً هفته آینده در برخی از استان‌ها برخی روزهای شدیدتری خواهیم داشت. از سوی دیگر امیدواریم هفته‌های دیگر از این مسیر و از این پیک خارج شویم.

رییس جمهوری گفت: این پیک، جهش ویروس کروناست. اگر جهش انگلیسی کرونا امروز در ایران نبود این مشکل را نداشتیم. همه استان‌ها امروز با این شرایط ویروس جهش یافته مواجه هستند. شاید مشکلی بعد نوروز داشتیم اما اساس مشکل ما این است که ویروس انگلیسی از عراق وارد خوزستان و ایلام و از آنجا وارد سراسر کشور شد. این ویروس است که شدت عمل نشان می‌دهد و انتقال آن بسیار سریع انجام می‌شود.

عامل موج چهارم کرونای انگلیسی بود که از عراق وارد کشور شد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد:  ویروس ووهان شاید در جمعی برای چند دقیقه باشد و منتقل نشود اما این ویروس از لحاظ انتقال با بقیه ویروس ها و ویروس ووهان متفاوت است و  این اساس مشکلی است که ما در پیک چهارم داریم.

رییس ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه هیچ فردی دنبال علت های غلط نگردد، گفت: من به عنوان مسئول ستاد ملی کرونا و رییس جمهوری صریحا به مردم ایران اعلام می‌کنم، عامل اصلی مشکل ما در این روزها ورود ویروس جهش یافته انگلیسی به کشور ماست که از مرزهای عراق وارد کشورمان شده است.

واکسن راه رهایی از کروناست

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: البته مراسم اعم از عروسی و مراسم ملی مانند عید، سفرها، ترددها و دورهمی ها همه اینها تاثیرگذار است. هرجا پروتکل را کامل رعایت نکنیم و نسبت به آن بی اعتنا باشیم، دچار مشکل می‌شویم.

روحانی ابراز امیدواری کرد، همه استانداران، فرمانداران، بخشداران، بخش های پزشکی، مدافعان سلامت، بسیج و نیروی انتظامی که بار سختی را بر دوش دارد، دست به دست هم داده تا بتوانیم در اسرع وقت از این پیک عبور کنیم و امیدوارم با مراعات دقیقی که همه مردم خواهند داشت و واکسنی که به دست ما می‌رسد، از این ویروس رها شویم.

همه شرکت‌ها مجاز به واردات واکسن کرونا هستند

وی ادامه داد: امروز کلید برای حل مساله واکسن است و باید انواع واکسنی که در اختیار است و واکسن هایی که وارد کشور می شود استفاده کنیم. شرکت‌های خصوصی راحت‌تر می‌توانند این واکسن‌ها را وارد کنند.

رییس جمهوری گفت: نمی توانیم منتظر واکسن داخلی تابستان باشیم، باید در بهار از واکسن های خارجی استفاده کنیم و در ماه های بسیار حیاتی اردیبهشت و خرداد از انواع واکسن های خارجی استفاده کنیم و همه شرکت‌ها مجاز به واردات واکسن هستند.

وی افزود: هر شرکت و موسسه برای ورود واکسن کوچک‌ترین مشکلی دارد، مستقیم به دفتر رئیس‌جمهور بنویسد و من مستقیم موضوع را دنبال می‌کنم، چون به راحتی می‌تواند در هفته‌های آینده میلیون‌ها دوز واکسن وارد کشور شود و واکسن می‌تواند مردم را از مرگ حفاظت کند. واکسن ها از سلامت مردم محفاظت می‌کند و انشاءالله این کار انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۲۴
انتشار یافته: ۵۹
برای رای گفتید صد روز حل میکنم بعد گفتید کی گفتع
پاسخ ها
يحيا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
فرار کنيد دوباره صد روز اومد
"...رییس جمهوری گفت: نمی توانیم منتظر واکسن داخلی تابستان باشیم باید در بهار از واکسن های خارجی استفاده کنیم و در ماه های بسیار حیاتی اردیبهشت و خرداد از انواع واکسن های خارجی استفاده کنیم و همه شرکت‌ها مجاز به واردات واکسن هستند."
چه جالب
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
البته اگه دیگه واکسنی برای خرید باشه ،چون کشورهای دیگه همه رو خریدن الان ته بار ی چندتا واکسن داغون چینی هست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
ابرکمپانی ها هم نمی توانند واکسن خارجی وارد کنند چون دمای نگهداری واکسنهای معتبر منفی ۵۰ تا منفی ۶۰ درجه است و شرکتهای خصوصی چنین امکاناتی ندارند و در کانادا هم شرکتهای خصوصی نمی توانند از شرکتهای معتبر واکسن ان را تهیه کنند و فقط دولتها طرف قرارداد فایزر و مدورنا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خرید واکسن روشی داشت
که باید از یکسال قبل سفارش خرید تان را همچون سایر کشورها ثبت می کردید!؟
الان در بین تمام کشورهای دنیا ، رقابتی شدید بر سر تهیه و تامین واکسن در جریان است
و طبق معمول ما در ته صف جا مانده ایم !!!؟؟؟
و روزی صدها و بلکه هزاران نفر
باید بخاطر ندانم کاری
و سهل انگاری شما قربانی خواهند شد
و البته خود مسولان و بزرگان که ابتدا هر دو دوز واکسن شان را زده و خیالشان راحت است
ناشناس
| India |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
مقصر کسانیند که در تهیه واکسن اخلال ایجاد کردند
از اول هم معلوم بود که واکسن داخلی بزودی جایی نمی رسد با همین تخیلات کار واکسیناسیون ماهها به تاخیر افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
پول داشتند نخریدند؟ تازه دنبال مقصر بگردیم ؟ پول وارد کردن داروی معمولی را ندارند
بنده به جناب رئیس جمهور پیشنهاد میدم غنی شازی 99 درصدی انجام بدیم. اون یک درصد هم بمونه برای اینکه اگه دوباره تحریم شدیم 100 درصدی اش کنیم. ، ضمنا چرا واکسن چینی نمیارین؟ مگه 25 ساله قرارداد نبستین با چینی ها؟ یادتون رفته در بند قرارداد به چین بگین واکسن بهمون بده؟ یا دولت چین حاضر نیست همکاری کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
واکسن چینی وجود نداره... چین خودش داره فایزر میخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
واکسن فایزر برای ایزانی ممنوع ولی برای خودشون ازاد ومعجزه گر هست
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
کسی مانور ۶۰ درصدی و ۹۰ درصدی آقایان دانشمند ایرانی را جدی نمیگیرد ،فقط خود را آب روی یخ می کنیم!
اورانیوم ۹۰ در صدی متونه خود بخود منفجر شود اگر وزن بحرانی راشامل شود ،و برای نگه داری اش به تکنیک و وسایل و آدم وارد احتیاج است!
من نه طرفدار انگلیسم و نه چین . من فقط طرفدار کشور خودم و منافع ملی مردم خودم هستم اما ببینید کاربرد سوگرایانه کلمات رو توسط رییس جمهور محترم و خودتون قضاوت کنید:
"ویروس جهش یافته انگلیسی" در مقابل"ویروس ووهان". این بود نه شرقی و نه غربی و نه انگلیس و نه آمریکا و نه روسیه در شعارها؟هر چند ما از اول شعاری بر ضد چین ندادیم و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
احسسسسسسسسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
تازه وزیر بهداشت چند روز قبل از اصطلاح «ویروس نجیب تر ووهان» در برابر ویروس وحشی انگلیسی استفاده کرد
واقعا ارزش جواب نداره این صحبتها
همیشه میگفتم منظور رئیس جمهور 100 روز آخره دولتشه
این هم نیز بگذرد
کاش مردم درست انتخاب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
انتخاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
کیو درست انتخاب کنن استیو جابز خدابیامرز خوبه؟ میذارید اصلا کسی بیاد که درست انتخاب کنن؟ خداروشکر رقبا هم که سران قوا شدن بیکار نموندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عزیز دل،انتخاب درست وقتی امکان داره که دوازده نفر عقل کل نشینن بگن که می تونین به این چند نفر رأی بدین،درست اینه که هر کسی بتونه کاندید بشه و مردم آزادانه بتون انتخاب کنند و رأی بدن،نه اینکه هر کی از را برسه بگه اگه انتخابشون درست بود و...،یه راه دیگه هم اینه که اون دوازده عقل کل یه نفر را انتخاب کنند
ناشناس
| India |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
تا احزاب و رسانه های آزاد وجود نداشته باشد انتخاب درست کشکه
برو دیگه اه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
برو دیگه اًًًٌاَه اَه
تو را خدا دوباره دنبال شکستن تحریم در100 روز نباش.
همون 100 روز وعده اول و بلاهاش، بس است.
100 روز یعنی ماست مالی و گذاشتن کلاه بزرگ دیگر بر سر مردم. مهم اینه که راه دیپلماسی و مذاکره بسته نشه، اما عجله 100 روزه یعنی یک کلاه بزرگ دیگر که سر این دولت و دولت آینده و دولت بعد از اون هم توش جا میشه
بنشین تا آمریکایی ها بیایند و در 100 روز آینده تحریم ها بشکنند بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد
مردم بخصوص قشر ضعیف هم باید از کرونا چوپ بخورند و هم از چند برابر شدن دلار چوب بخورند و همه می دانند که بالا رفتن دلار 30 درصدش مربوط به تحریم است و 70 درصد آن بخاطر تصمیمات غلط مسئولین است
مسئولین هم یا نمی دانند چکار کنند و یا نمی خواهند کار کنند
ما باید با غنی سازی 90 درصدی با آمریکایی ها معامله کنیم یا برداشتن تحریم یا غنی سازی 90 درصدی یکی را انتخاب کنند
خدایا چرا هرکی یچی میگه؟؟؟؟؟؟
عامل پیک چهارم تو و مدیریت هستید که برای انتخابات و رای آوردن حزب و دوستانت از جان مردم هزینه می کنی. تو که بهتر از همه می دونستی صف مرغ و راه ها رو می بستی این جوری نشه. الانم دیز نیست اگر راست میگی به حرف متخصص ها گوش کن و دو هفته کشور و تعطیل کن البته اگه جان مردم مهم باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عزیز مشکل واکسنه واکسسسن تایید شده نه اب دوغ خیار پاستور و برکت
100 روز اول و 100روز پایانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا سوپرمن! شما که انقدر زبلی مشکل مرغ رو حل می کردی.
آقا بمب رو بسازید زودتر رو کنید و خلاص
پروازهای انگلیس و ترکیه و گرجستان و .... برقرار بوده بعدش کرونای انگلیسی از عراق اومده؟؟؟!!! 100 روزه تحریمها رو برمیدارم؟؟؟؟؟!!!! و........ خدایا عمر این دو سه ماه رو کم کن
ما متوجه نشدیم که جناب رئیس جمهور ؟؟؟ قبل ریاستشان قول 100 روز را داده بودند!!!!!! ولی هیچ 100 روزی عملا در طی این 7 سال اتفاق نیافتد و اکنون که تنها چند ماه از ریاستشان باقیست صحبت از 100 روز می کنند؟؟؟؟!!!!!!!!!
مردم شدن بازیچه هرروز یه حرف مزنن یروز شرکتها واکسن بیارن یروز نیارن یروز تولید داخل یروز تولید خارج.داستان چیه بااین ندونم کاریتون کلی آدم فوت شده و کلی خانواده به خاک سیاه نشستن
ما نیاز به واکسن و دارو و درمان کرونا داریم، نیاز به غنی سازی و این مسایل را نداریم. چرا درک نمیکنید که درد مردم چیه؟؟؟
توهم داره... اونها حمله کردن سایت غنی سازی را نابود کردن جنایت علیه بشریت انجام داده اند اون وقت ما میگیم ۶۰ درصد نه ۹۰ درصد غنی سازی می کنیم بعد چند روز میگیم نه همون ۳ درصد که گفته بودید!!!!!
ننگ بر شما و اف بر شما، به این دهه فقط باسد دهه زجر ملت و دهه فرار مغزها و سرخوردگی گفت... دهه گرانی افسارگسیزخته و بی مسئولیتی های ناتمام.... حقوق های نجومی و کلی مدیر تقلبی و کاملا بی تخصص و بی تعهد.
واکنس خارجی رو بهتون نمیدن و اگر هم بدن با خفت و واکسن داخلی هم با این نوع حرف زن شما هر چی باشه بهانه ای برای اما و اگر ها و توجیه های همیشگی داره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
این جملات رو باید یکی به گوش خود روحانی و اطرافیانش برسونه
این جا نوشتن بی اثره
غنی سازی چه مشکلی از مشکلات مردم را حل میکند.
غنی سازی تورم را مهار میکند؟
چند درصد نیاز مردم یک کشور با انرژی هسته ای ارتباط دارد؟
بیکاری ، تورم، تحریم بانکی، تحریم زندگی کردن، تحریم خندیدن و خیلی چیزهای دیگر نتیجه انتخاب یک هدف بی ارزش است بنام هسته ای شدن و ایستادن مقابل قدرتهای بزرگ که ما زوری نداریم با آنها مقابله کنیم.
دلار ۲۴ هزار تومانی همه ما را بدبخت کرده بعد شما به فکر غنی سازی هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
گفت برای شما آب نداره برای ما که نان داره
ﻣﻘﺼﺮ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﻳﺰاﻥ و ﺗﻤﺎﻡ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﺪ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﻛﻪ ﻻﻗﻞ ﺻﺎﺩﻕ ﺑﺎﺷﻴﺪ . ﻧﺎﺗﻮاﻥ و ﺿﻌﻴﻒ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻬﺎﺕ ﻫﺴﺘﻴﺪ.
شما اون 100 روز اولیه رو که 8 سال قبل قولشو دادی عمل نکردی 100 روز آخرت مال خودت!!
عامل پیک چهارم از انگلیس رفته عراق و بعد اونده ایران ؟؟؟!!! خوب پس چرا خود عراقی ها نگرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عراق هم تلفات داره ولی سیستم منسجمی نداره که آمار تلفات رو ثبت کنه
آقای روحانی شما بنظرم مملکت رو همینجوری تحویل بدین و تشریف ببرید خیلی مردم کمتر ضرر میکنن.جلوی ضرر رو از هرکجا بگیری منفعت شما هرروزتون بدتر از روز قبلتون بوده.لطفا هیچکاری نکنید تا اینکه سکان رو بدست نفر بعدی بدین
با ترس از کرونا مردم را در خانه نگه داشته اید.
کرونا تمام شده
مرگ و میر عادی سالانه چندتا بود؟
آمار مرگ و میر عادی و کرونا را جدا بدهید.
بالاخره کرونا تمام میشود بعد چکار میکنید با بیکاری و تورم ۱۰۰۰ درصدی و بیکاری مردم و بی آینده بودن جوانان؟
حسن آقا از جون عدد صد چی میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 100روزه شروع کار.صدروزه پایان کار.....
روحانی تو رو به جون همه عزیزانت این صد روز هیچ کاری نکن نه حرفی بزن نه تصمیمی بگیر بزار این صد روز مردم آسایش داشته باشند اینجوری بیشتر دعات میکنند
وقتی میگید از عراق کرونای انگلیسی آمده الان باید کشته های عراق دو برابر ما باشد در حالی که کمتر از انگشتان دست است این کرونا از خریده های شب عید و دید و بازدید عید آمده است . که مقصر دولت است ، دولت باید دو هفته حکومت نظامی اعلام کند تا کرونا از بین برود و یا خیلی کم شود
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
پس چرا اول خوزستان قرمز شد حتما عید اونا اول اسفنده
هر شرکت و موسسه برای ورود واکسن کوچک‌ترین مشکلی دارد مستقیم به دفتر رئیس‌جمهور بنویسد و من مستقیم موضوع را دنبال می‌کنم چون به راحتی می‌تواند در هفته‌های آینده میلیون‌ها دوز واکسن وارد کشور شود و واکسن می‌تواند مردم را از مرگ حفاظت کند. واکسن ها از سلامت مردم محفاظت می‌کند و انشاالله این کار انجام می‌شود.
>>به راحتی میتوانند میلیونها دوز وارد کنند
بهتر بود نام دهه ی آخر رو می گذاشتند دهه ی فقر و فلاکت...!!!!
شما بهتره اول مشکل مرغ و تخم مرغ و روغن رو حل کنید... بقیه پیشکش جناب...!!!!!
آقای رئیس تورا به خدا دیگه حرف 100 روز را نزن فقط ما منتظریم زودتر بری تا یک کوزه پشت سرت بزنیم زمین .
من پیشنهاد میکنم بجای غنی سازی ۹۰ درصدی، دنبال رشد اقتصاد ۹۰ درصدی، شادی ۹۰ درصدی، امید به زندگی نود درصدی ، مهار تورم ۹۰ درصدی و رضایت نود درصدی مردم باشید.
اگر با آمریکا کنار نیایید تحریم سویفت و تحریم بانکی برداشته نمیشود در نتیجه پول صادرات مواد نفتی برنخواهد گشت یا باید با روشهای جایگزین معامله کرد که خسارت زیادی داشته و دارد .
نتیجه اینکه مالیات را جایگزین درآمد صادرات کرده اید.
از کشوری با اقتصاد دولتی و منابع طبیعی ملی شده در دست دولت باید انتظار سوبسید داشت نه مالیات از مردم بیکار و بی پناه پس این هم شکست خواهد خورد.
به فکر تحریم ها باشید یا به فکر اتیوپی و سومالی شدن
گرفتن مالیات از مردمی که پس انداز خود را ملک کرده اند یا سپرده بانکی نمی تواند جایگزین پول نفت شود
به فکر رفع تحریم ها باشید.
تمدن محصول ثانویه تجارت است و اگر تجارت یک کشور تحریم شود تمدن آن کشور از بین خواهد رفت و مردم باید روستایی شوند.
ایران آب ندارد و نمی تواند ۸۰ میلیون روستایی داشته باشد.
به فکر رفع تحریم ها باشید
مشاور جامعه شناس خارجی بگیرید راهنمایی به شما بدهد.
بد بخت شدیم
ما شدیم بازیچه لجبازی با اسرائیل

به جای غنی سازی ۹۰ درصدی زندگی ۹۰ درصدی برلی مردم ایجاد کنید
دست از لجبازی ۹۰ درصدی و دشمنی ۹۰ درصدی بردارید.

۹۰ درصد زندگی ما از بین رفت
بیا و ۹۰ درصد زندگی نسل بعدی را نابود نکن

با ۹۰ درصد دنیا تجارت بکنید
با ۹۰ درصد کشورها ارتباط داشته باشید
این غنی سازی 90 درصد بجز بمب اتم کاربردی نداره
اونهم که گفتین حرامه
پس برا چی دارین غنی سازی میکنین با پول ملت بدبخت
شانس اوردیم ما جای امریکا نیستیم وگرنه امپریالیسم بودن رو به همه اموزش میدادیم !!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی