بازدید 5911

امارات برای ایرانیان ویزای 5 ساله صادر می‌کند!

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، کشور امارات برای جذب گردشگر، صدور ویزای توریستی 5 ساله را تصویب نمود.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 15 April 2021

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، کشور امارات در جدیدترین اقدام خود برای جذب گردشگر، صدور ویزای توریستی 5 ساله را تصویب نمود. ویزای 5 ساله امارات، چند بار ورود بوده و بدون محدودیت برای اتباع تمامی کشورها صادر می‌شود. این خبر برای افرادی که در طول سال سفرهای متعددی به دبی و دیگر شهرهای امارات دارند، خبر بسیار خوبی می‎باشد. به نظر می‌رسد تصمیم جدید دولت امارات برای صدور ویزای مولتی، بسیار هوشمندانه بوده و آینده خوب و موفقیت قابل‌توجهی را برای این کشور به دنبال داشته باشد. ویزای 5 ساله امارات برای ایرانیان و اتباع دیگر کشورها، امکان سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار، تجارت و انجام فعالیت‌های گوناگون فرهنگی و هنری را فراهم کرده و در نهایت باعث پیشرفت این کشور در زمینه‌های مختلف خواهد شد.

امارات برای ایرانیان ویزای 5 ساله صادر می‌کند!

شیخ محمد بن راشد، نخست وزیر کشور امارات، در  توییتر خود خبر از شرایط جدید ویزای دبی داد و اعلام کرد قرار است به زودی ویزای امارات به صورت چندبار ورود و با اعتبار 5 ساله برای گردشگران صادر شود. بر اساس این خبر، صدور ویزای 5 ساله هیچ محدودیتی برای ملیت‌ها و کشورهای مختلف دنیا ندارد. افرادی که ویزای دبی مولتی را دریافت می‌کنند می‌توانند 5 سال در کشور امارات اقامت داشته باشند و در طول این مدت هرچندبار که بخواهند به خارج از امارات رفت‌وآمد کنند. شیخ محمد هدف از این برنامه را جذب بیشتر توریست و رونق صنعت گردشگری کشورش دانسته و عنوان کرد قصد دارد وضعیت اقتصادی امارات را به بالاترین سطح استاندارهای جهانی برساند و زندگی بهتر و مرفه‌تری را برای شهروندان خود بسازد.  نخست وزیر امارات افزایش توریست و رونق صنعت گردشگری را بخشی از برنامه توسعه 50 سال آینده امارات معرفی کرده و آن را زیربنای پیشرفت و رونق اقتصادی این کشور دانست.  

در واقع می‌توان گفت، ویزا امارات 5 ساله یک معامله دو سر سود برای دولت امارات و علاقه‌مندان به اقامت در این کشور محسوب می‌شود. گردشگران می‌توانند با توجه به شرایط ویژه و فوق‌العاده‌ی این کشور، سفری آسان به امارات داشته و بدون دردسر اقامت 5 ساله در دبی را به دست آورند. این اقامت امکان تحصیل، راه‌اندازی کسب و کار، سرمایه‌گذاری، تجارت و فعالیت‌های دیگر را برای اتباع خارجی فراهم آورده و اتلاف وقت و هزینه برای هر بار ورود به امارات را نخواهد داشت. دولت امارات نیز از این طریق سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، دانشمندان، هنرمندان، متخصصین و نیروی کار بیشتری را جذب کرده و آینده‌ی فوق‌العاده‌ای را برای کشورش خواهد ساخت.

امارات برای ایرانیان ویزای 5 ساله صادر می‌کند!

دولت امارات پیش از این نیز تمام تلاش خود را برای جذب توریست و گردشگر بکار گرفته و ایده‌های خلاقانه‌ی بسیاری را مطرح نموده است. یکی از ابتکارات دولت امارات که در چند ماه اخیر اجرایی شده است، صدور ویزای دورکاری دبی برای علاقه‌مندان به زندگی در امارات می‌باشد. صدور ویزای دورکاری از اواسط سال 2020 برای شاغلان و کارمندان آغاز شده و با توجه به شرایط کرونا، مورد استقبال بسیاری از دورکاران خارجی قرار گرفته است. دارندگان این نوع ویزا می‌توانند به مدت یک سال در شهر دبی اقامت داشته باشند و از راه دور با شرکت‌های دیگر نقاط دنیا و حتی کشور محل زندگی خود، همکاری کنند. ویزای دبی برای ایرانیان و اتباع دیگر کشورها، این امکان را فراهم می‌کند که در طول مدت اقامت خود، فرزندانشان را در مدارس دبی ثبت‌نام کرده و در بانک‌های این شهر حساب باز کنند. استفاده از تلفن، اینترنت و خدمات مخابراتی نیز از دیگر امکاناتی است که در اختیار دارندگان این نوع ویزا قرار می‌گیرد. 

شرایط جدید ویزای دبی در سال 2020 مورد استقبال بسیاری از کارمندان و شاغلان خارجی قرار گرفته و خیلی عظیمی از افراد، از کشورهای مختلف دنیا را به سمت امارات سوق داده است. بر اساس گزارشات رسیده، بیشترین تقاضا برای دریافت ویزا دبی مربوط به دورکاران انگلیسی و روسی بوده و مورد استقبال دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز قرار گرفته است. صدور ویزای دورکاری دبی با هدف جذب متخصصین و استعدادها از سراسر دنیا  و در جهت حمایت از اقتصاد ملی صورت گرفته و با ایجاد فرصت‌های شغلی بی‌شمار در این شهر، امکان پیشرفت هرچه بیشتر را برای کشور امارات ایجاد کرده است.  

ویزای دبی چندبار ورود با اعتبار 5 ساله هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، اما به نظر می‌رسد مانند ویزای دورکاری مورد استقبال بالایی قرار گیرد و رونق اقتصادی فراوانی را برای امارات و دیگر کشورهای منطقه به دنبال داشته باشد. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار