بازدید 7727

بانک ملی ایران با ایجاد تحول، سکاندار بانکداری دیجیتال در کشور شد

بانک ملی ایران با ترسیم نقشه‌راه‌ بانکداری دیجیتال و هوشمند توانست رتبه برتر در ارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 14 April 2021

به گزارش مژگان الیکائی خبرنگار تابناک، تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال امروزه یکی از موضوعات داغ در صنعت بانکداری کشور است به طوری که تعداد قابل‌توجهی از بانک‌های کشور با جهت‌دهی وزارت اقتصاد و دارائی و ترسیم نقشه راه ، توانسته اند روند بانکداری دیجیتال را در کشور ارتقا دهند. در این میان بانک ملی ایران با ارائه خدمات نوین بانکی توانسته گام‌های مثبتی را برای رفاه حال مشتریان خود در این شرایط کرونایی فراهم کند. این مهم سبب شد که بانک ملی ایران با ارائه خدمات نوین بانکی مورد ستایش وزیر اقتصاد قرار گیرد، به گونه‌ای که این بانک موفق شد رتبه برتر را از نظر شاخص‌های ارزیابی‌ ایجاد تحول و استقرار بانکداری دیجیتال در بین بانک‌های دولتی و خصوصی کسب کند.
طی سال های اخیر، با وجود شیوع بیماری کرونا، مشتریان به دنبال دریافت خدماتی گسترده آنلاین و غیر حضوری بوده و بحران کرونا باعث شد که بانکداری دیجیتال به نقطه عطفی در بانکداری و اقتصاد تبدیل شود.
عمده ترین خدمات بانکی ملی ایران را می‌توان در بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، زرنشان، ایوا، بانک آفیسر، سککوک، ملی فاند، باجه آنلاین، دستگاه‌های خودگردان، BTM، VTM، Cashless و شعب ملی پلاس در حوزه بانکداری دیجیتال خلاصه کرد. بانک ملی ایران با اجرای فرهنگ بانکداری دیجیتال، تغییر در فرایندها و بروزرسانی برای دیجیتالی شدن ، پرهیز از اقدامات جزیره‌ای و داشتن تفکر سیستمی توانست در بین بانک‌ها همتراز پیشتاز شود.

برخی از خدمات بانکداری نوین بانک ملی ایران

نشان بانک

نشان بانک نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است، که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کند.

باجه آنلاین

کاربران در این خدمت، درخواست مشاوره داده و پس از درخواست موضوع مشاوره مشکلات خود را آنلاین با کارشناسان بانک در بستر بام و ایوا به صورت 24 ساعته مطرح کنند.

نشان اعتباری

این سرویس مربوط به کاربرانی است که سهام عدالت دارند و این سهام نیز در بانک ملی ایران است؛ در این حالت می توانید سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و به کمک آن تا سقف 14 میلیون تومان وام به صورت کارت اعتباری دریافت کنید.

بانک ملی ایران امکانی فراهم کرده تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با وثیقه قرار دادن سهام عدالت خود در این بانک، کارت اعتباری مجازی دریافت و بوسیله آن از فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملی ایران همچون فروشگاه‌های وین مارکت، افق کوروش و رفاه استفاده کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر