بازدید 5810
۲

کاهش محدودیت‌های کرونایی در انگلیس

پس از چند ماه اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در انگلیس، از روز دوشنبه شماری از محدودیت‌ها در این کشور، برچیده شده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶ 13 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، پس از چند ماه اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در انگلیس، از روز دوشنبه شماری از محدودیت‌ها در این کشور، برچیده شده است.

۹۷ روز پس از سومین دوره محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه سراسری در انگلیس و نیز واکسیناسیون گسترده، از امروز فروشگاه‌های غیرضروری، از جمله گلفروشی ها، فروشگاه‌های مربوط به باغبانی، آرایشگاه ها، کلوپ و لباس فروشی‌ها باز شدند.

در برابر شماری از فروشگاه ها، از جمله شعبه‌های فروشگاه‌های لباس فروشی‌ که در روز‌های قرنطینه تعطیل بودند از جمله پرایمارک (Primark) که لباس‌های ارزان عرضه می‌کند صف‌های خرید تشکیل شد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از مردم این کشور خواست دستورالعمل‌های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مداوم دست‌ها و پرهیز از اجتماعات را جدی بگیرند و "مسوولانه رفتار" کنند تا بتوانند از آزادی‌های جاری، لذت ببرند.

در مناطقی همچون اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز محدودیت‌های کرونایی برچیده می‌شود.

بر اساس مقررات جاری در انگلیس، از امروز مراسم عروسی با شرکت حداکثر ۱۵ نفر و مراسم ختم، با شرکت حداکثر ۳۹ نفر، با رعایت توصیه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، مجاز است.

همچنین موزه ها، پارک‌های تفریحی و باشگاه‌های ورزشی نیز باز شده است، اما افراد نمی‌توانند به صورت گروهی از این مراکز استفاده کنند و فقط به صورت انفرادی یا با اعضای خانواده خود مجاز به ورود به این مراکزند.

انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر با وجود اجرای سه دوره قرنطینه سراسری، بنا به گزارش دولت تا کنون چهار میلیون و ۳۷۰ هزار مبتلای قطعی به ثبت رسانده و بیش از ۱۲۷ هزار نفر نیز به علت ابتلا به کرونا در این کشور جان باختند.

اکنون انگلیس پنجمین کشور دارای بیشترین جان باختگان از کرونا در جهان است.

همچنین، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در ۲۴ ساعت اخیر، نتیجه آزمایش کرونای ۳۵۶۸ نفر دیگر در این کشور، مثبت شده است.

در اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس آمده است در شبانه روز گذشته، ۱۳ نفر دیگر، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند که بدین ترتیب، شمار قربانیان همه گیری کووید ۱۹ در این کشور، به ۱۲۷ هزار و ۱۰۰ نفر می‌رسد.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید، جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس دو هفته پیش اعلام کرد تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار گواهی فوت در این کشور صادر شده که در آن‌ها علت مرگ، ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

در اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس آمده است با ابتلای بیش از سه هزار و پانصد نفر دیگر به کووید در این کشور، اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار نفر می‌رسد.

براساس این اطلاعیه همچنین تاکنون حدود ۳۳ میلیون نفر در انگلیس، دوز اول واکسن کرونا و حدود ۷.۵ میلیون نفر نیز هر دو دوز این واکسن را دریافت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مدیریت صحیح و با برنامه.
معلوم است که محدودیتهارابرمیداردازبسکه انگلیسی ها کلک هستند ویروس چینی به کشورشان رفت تغیرش دادند و بهمه جاصادرش کردند که اکنون ازکشورعراق بماهم رسیده دراین
میان بلائی سرش آوردندکه ویروس بدذات ازدستشان فرار
کرده ودنیارانیز انکلیسی واراستعمارکرده وآمارمرگ ومیرچند
رقمی شده ازدست انگلیسها بایدبخداپناه برداگرپناهمان دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی