بازدید 3955

چرا آموزش آنلاین را جایگزین آموزش حضوری کنیم؟

در مقاله پیش‌ رو با بررسی مزیت‌هایی که فرد توسط آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا دیگر زبان‌ها دریافت می‌کند، بار دیگر مهر تاییدی بر کاربردی بودن کلاس آنلاین خواهیم زد.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 12 April 2021

امروزه یادگیری دو زبان انگلیسی و فرانسوی با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های دنیای مدرن و به هم پیوسته شدن ارتباطات جمعی و علمی از سراسر دنیا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. این اهمیت تا حدودی پیش رفته است که آموختن به تنهایی و به صورت خودخوان یا کاربردی ندارد یا اگر هم موجب یادگیری تا حدودی شود، کارآیی که شخص را به مقصودش یعنی تسلط کامل بر مکالمات یا متن مقالات علمی برساند را ندارد. در این حالت اولین فکری که به ذهن هرکس می‌رسد شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی و فرانسوی خوب و مطمئن است. اما آیا این نسخه برای هر فرد و شرایطی قابل استفاده است؟ قطعا خیر.

با توجه به عدم امکان شرکت در کلاس‌های حضوری، سودای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا همین روش برای هر زبان دیگری در ذهن فرد می‌پیچد. شرکت در کلاس آنلاین بیش از کلاس حضوری عمومیت دارد. این عمومیت و همه گیری، تنها مختص مزیت شرکت در کلاس آنلاین به صورت مجازی یا از راه دور نمی‌باشد. با یک نگاه اجمالی می‌توان دریافت کلاس آنلاین فرانسه و انگلیسی مزیت‌های متعددی را به زبان آموزان ارائه می‌دهد و از همین رو به یک انتخاب هوشمندانه مبدل می‌شود.

در مقاله پیش‌ رو با بررسی مزیت‌هایی که فرد توسط آموزش زبان انگلیسی آنلاین یا دیگر زبان‌ها دریافت می‌کند، بار دیگر مهر تاییدی بر کاربردی بودن کلاس آنلاین خواهیم زد.

چرا آموزش آنلاین را جایگزین آموزش حضوری کنیم؟

مزایای آموزش زبان انگلیسی آنلاین

  • هزینه مقرون به صرفه

همان‌طور که می‌دانید هزینه کلاس‌های حضوری به مراتب بیش از کلاس آنلاین خواهد بود. چرا که در هنگام برگزاری دوره‌های مجازی، آموزشگاه یا اساتید برگزار کننده تعهدی بر فراهم آوردن مکانی مناسب با امکانات لازم برای شرکت کننده‌ها ندارند و این میزان هزینه به تناسب از شهریه کاسته خواهد شد. از طرف دیگر خود فرد زبان آموز، هزینه‌هایی همچون هزینه رفت و آمد، هزینه‌های جانبی، کتاب و .... نخواهد پرداخت. گفته می‌شود با در نظر گرفتن موارد فوق و دیگر هزینه‌ها، شهریه دوره مجازی به یک پنجم دوره حضوری تقلیل خواهد یافت.

  • قابل تعمیم به همه، حتی افراد شاغل

دوره‌های مجازی در هر نوعی از قبیل کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین، در اغلب مواقع به اصطلاح آفلاین برگزار می‌شوند. این آفلاین بودن به این معناست که فرد در هر زمان و موقعیتی که قصد داشته باشد می‌تواند به آموختن دروس مورد علاقه‌اش بپردازد. این قابلیت، امکان شرکت در دوره‌های مجازی را برای هر فردی با هرگونه مشغولیتی اعم از شغل و ...‌ فراهم می‌آورد.

  • روال تخصصی و اصولی

شرکت مستمر در کلاس‌ها و پرداختن به آموزش زبان انگلیسی آنلاین، یا هر نوع دوره مجازی دیگری نیاز به انگیزه بالا و اراده قوی دارد، چرا که فرد به تنهایی مشغول یادگیری است و عدم حضور یا انجام ندادن تکالیفش پیامدهای منفی‌ای که ممکن است در کلاس حضوری پیش آید را ندارد. از این رو برای بالا رفتن انگیزه داوطلبان، یک آموزش اصولی در روندی تسهیل شده برای مفاد آموزشی در نظر گرفته می‌شود. در نظر گرفتن آزمون‌های ارزیابی، ارائه تکالیف حل شده به استاد، خواندن منابع متفاوت و دلچسب و ..... می‌تواند موجب بالا رفتن انگیزه و اراده دانش پژوهان شود. هر استاد یا آموزشگاهی با توجه به شرایط خود و همراهانش، روال شرکت در کلاس‌ها را تعیین می‌کند.

  • بهره گرفتن از اساتید متخصص و مشهور

در همه شهرها برخی اساتید به دلایل متعددی از قبیل برنامه راهبردی مفتخر، فن بیان یا زبان بدن قوی و .... بیش از سایرین در بین مردم شناخته شده هستند. ثبت نام و شرکت در کلاس‌های حضوری این افراد، با دو مانع اساسی رو به روست.
مانع اول پر شدن سریع ظرفیت کلاس‌ها با توجه به تقاضای بالا برای شرکت و مانع دوم هزینه زیادی که میبایست برای شرکت در این دوره‌ها پرداخت.
از طرف دیگر این اساتید در مکان‌های خاصی مشغول به تدریس می‌شوند که دسترسی برای همه مردم به آن‌ مکان بسیار سخت و تقریبا نشدنی است. این مسئله برای کلاس‌های کمیابی چون کلاس زبان انگلیسی و فرانسه، نمود بیشتری دارد. برگزاری دوره‌های مجازی و فراهم آمدن شرکت در کلاس آنلاین فرانسه، انگلیسی و .... سایر موجب می‌شود تا زبان آموزان به راحتی به مشکلات فوق، فایق آیند.

استفاده بهینه از زمان اختصاص یافته به کلاس زبان آنلاین

چرا آموزش آنلاین را جایگزین آموزش حضوری کنیم؟

در کلاس‌های حضوری، علاوه بر صرف زمان اضافی در راه رسیدن به کلاس، مقداری از ساعات اختصاص یافته کلاس، صرف صحبت‌ها و پرسش و پاسخ‌های میان دانش پژوهان باهم، استاد با علم آموزان و .... می‌شود. اما در کلاس‌های آنلاین، این زمان‌های پرت شده به کمترین میزان می‌رسد، در نتیجه بیشترین درصد بهره‌گیری از مطالب ارائه شده و زمان اختصاص یافته به آموزش برای داوطلبان، فراهم می‌شود. پس از بررسی و مطالعه مزیت‌های کلاس‌های آنلاین، برایتان سوال شده باشد که اهمیت آموختن یک زبان به عنوان زبان ثانویه و شرکت در دوره‌هایی همچون دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین در چه مواردی است؟

از مهم‌ترین مزایایی دریافتی‌ای که می‌توان برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی در نظر گرفت، تقویت سلول‌های مغز و جلوگیری از زوال عقل در فرد است. با یاد گرفتن یک زبان به عنوان  زبان‌ ثانویه، سلول‌های مغز بیش از پیش به فعالیت وا داشته می‌شوند.
همان طور که می‌دانید هرچه میزان فعالیت مغز، بیشتر باشد، نتیجه‌اش تقویت بیشتر حافظه است. با توجه به توضیحات فوق، شما با شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین و در نتیجه یادگیری زبان جدید، به تقویت و رشد ذهن خود کمک می‌کنید. در طی یک تحقیق توسط داشمندان مربوطه، ادعا شده است، افرادی که به بیش از یک زبان مسلط هستند، بروز علائم آلزایمر و فراموشی در آن‌ها در میانگین سنیِ نزدیک به ۷۵ سال اتفاق می‌افتد. حال آنکه این رقم در افراد تک زبانه‌ به میانگین سنیِ  ۷۱  سال تقلیل می‌یابد.

مهاجرت آسان

بسیاری از افراد جهت بهبود شرایط تحصیلی، ارتقای شغلی، گردش‌های کوتاه مدت و .... اقدام به ترک کشور خود و ساکن شدن در کشوری ثانویه می‌کنند، این عمل مهاجرت نامیده می‌شود. هنگام ورود به کشور جدید، فرد مهاجر پیش از هر چیز نیاز به برقراری ارتباط با مردم آن کشور دارد و این امر به جز با صحبت کردن ممکن نخواهد بود. از آن‌جا که زبان انگلیسی را زبان بین المللی می‌نامند و تقریبا اغلب مردم دنیا تا حدودی به آن مسلط هستند، جهت دست‌یابی به توانایی برقراری ارتباط با خارجی‌ها یادگیری زبان انگلیسی مبدل به امری ضروری می‌شود. با توجه به توضیحات فوق یکی از بهترین روش‌های مسلط شدن به این زبان، شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین است.

پیشرفت در مسائل تحصیلی با مطالعه مقالات بین المللی، ارتقا شغلی، تقویت قدرت خوانش و نوشتن، افزایش قدرت تصمیم گیری بین دو موقعیت متفاوت و .... را نیز می‌توان از دیگر مزایای بهره‌مندی از آموزش‌های کلاس زبان انگلیسی یا غیره به عنوان زبان مکمل دانست. تمامی امور مورد مطالعه تنها با شرکت در کلاس‌های آموزشی یک آموزشگاه پیشرفته و مدرن حاصل می‌شود و علاوه بر موضوعات مذکور می‌توان در خانه و استفاده از فضای آرامش به جای ساعت‌ها نشستن بر نیمکت‌های سفت و سخت، جلوگیری از تلف شدن وقت در ترافیک، جلوگیری از حوادث ممکن، در شرایط حاضر با توجه به پاندمی بیماری کووید نوزده، تضمین سلامتی خود با شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین و غیره را نیز به عنوان فواید آموزش مجازی یا آنلاین در نظر گرفت.

چرا آموزش آنلاین را جایگزین آموزش حضوری کنیم؟

آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر به عنوان اولین دپارتمان آموزش زبان انگلیسی به عنوان آموزشگاه زبان انگلیسیِ پیشگام دراجرای روش هایبرید به صورت تلفیق کلاس حضوری و آموزش مجازی و آنلاین، پس از دو دهه تلاش مستمر و دلسوزانه در جهت ارتقای سطح دانش و مهارت زبانی هموطنان عزیز می باشد. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر که در مسیر آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها، همواره مصر بر روش دانشجو محوری و مشتری‌مداری بوده است، با بیش از ۹۷ شعبه فعال در سراسر کشور ایران، اماده ارائه آموزش در زمینه‌های مختلف در زمینه کار تخصصی خود از جمله مکالمه زبان انگلیسی با جدیدترین و پویا ترین روش‌ها در محیطی مدرن و مناسب‌ترین امکانات برای برگزاری کلاس زبان انگلیسی و کیفیت بالای کلاس‌های مجازی و آنلاین، ارائه مدرک معتبر، باکادری مجرب و فرهیخته و همچنین ارائه برنامه ای راهبردی و مستمر با توجه به شرایط هر دانشجو آماده خدمات‌رسانی به شما متقاضیانِ یادگیری هدفمند زبان انگلیسی می‌باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی