بازدید 8158

محیط‌بانان درچه صورتی می‌توانند از اسلحه استفاده‌کنند؟

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بانان در صورتی که جانشان در خطر باشد و آن را ثابت کنند، می‌توانند از اسلحه استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 10 April 2021

به گزارش تابناک، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به قانون بکارگیری سلاح، اظهار کرد: بر اساس قانون بکارگیری سلاح محیط بانان می‌توانند برای نجات جان خود و همکارانشان از سلاح استفاده کنند.

او افزود: اگر علیه محیط بانان تیراندازی شود، زمانی می‌تواند از سلاح استفاده کند که بتواند ثابت کند که جان خودش یا سایر محیط بانان در خطر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: این قانون سال گذشته تصویب شده است و نیاز به اصلاحیه دارد تا محیط بانان بتوانند از جان خودشان حفاظت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
قانون فوق العاده مسخره و خنده داری است پس یک چوب به جای اسلحه دستشان بدهید کاربرد بهتری خواهد داشت
وقتی به سمت محیط بان شلیک می شود قبل از دفاع از خود باید به فکر ثابت کردن در خطر بودن جانش باشد و تنها راه ثابت کردن هم مرگ خودش است چون حتی اگر گلوله به او اصابت کند ولی باعث مرگ نشود پس خطر جانی هم نداشته است
خداوکیلی میشه اثبات کرد؟
اثبات در خظر بودن جان محیط بان پروسه ای پیچیده و قابل تفسیر متفاوت برای قضات می باشد و غالبا رای به محکومیت محیط بان می دهند و سالهاست که شاهد این قضایای تلخ هستیم . باید به صراخت اعلام شود تمرد از دستور و اخطار محیط بان در مواجه با شکارچیان مسلح مستوجب اجازه یافتن محیط بان برای شلیک هست . اینطوری تفسرهای متفاوت نخواهیم داشت . ( همانند حکم به کار گیری اسلحه توسط پلیس)
محیط بان اول باید بمیرد بعد از خودش دفاع کند!
به نظر من همین کار که میکنند عالیه استفاده از سلاح بعد از کشته شدن محیط بانان!!
فقط وقتی مردند میتونند استفاده کنند اگر بخوان جونشون را با زدن شکارچی نجات بدهند قصاص میشوند
کاش افرادی که این قانون را تصویب کردند برای مدت یک سال به کار محیط بانی فرستاده میشدند تا از نزدیک با این کار و خطرات آن آشناتر میشدند
فرمانده پشت میز سرما نخوری
یک جلیقه ضد گلوله و یک کلاه امینی برای استفاده در مواقع ضروری و خطر چقدر هزینه داره نمی توانی اعلام کن مردم دولت پول ندارد و یا نمی دهد.
به این تعداد جلیقه و کلاه احتیاج داریم بگو احسان علیخانی گل ریزان کند.
پشت میز نشین نشین یک کاری کن
جواب : توی قبر !!
محيط بانهاي مظلوم رو مچل خودتون كردين كه بايد حتما به دست يه مشت لاشخور كشته بشن تا به شما پشت ميز نشينها ثابت بشه جونشون در معرض خطره . ننگ بر شما باد
یعنی وقتی شربت شهادت را نوشیدند ثابت می شود که طرف خطرناک هست و اینها باید ار سلاح استفاده کنند ؟؟
کسانی که این قانون نوشته اند «شکارچی» را نمی شناسند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی