بازدید 11648

ال کلاسیکو امشب؛ پایان ناکامی ۲ساله بارسا یا جهش رئال برای فتح لالیگا

در حال حاضر بارسلونا با ۶۵ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده اتلتیکو مادرید است که با ۶۶ امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارد. رئال مادرید نیز با وجود پیروزی در ۳ دیدار اخیر خود پس از چند هفته رده دوم را به رقیب سنتی خود تسلیم کرده و دو امتیاز کمتر دارد
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 10 April 2021

در چارچوب بازی‌های هفته سی ام لالیگای اسپانیا، امشب دیدار حساس ال کلاسیکو میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شرایط بارسلونا و رئال مادرید در جدول رده بندی به گونه‌ای است که پیروزی در دیدار ال کلاسیکو می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در جایگاه این ۲ تیم در پایان فصل و حتی قهرمانی داشته باشد.

در حال حاضر بارسلونا با ۶۵ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده اتلتیکو مادرید است که با ۶۶ امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارد. رئال مادرید نیز با وجود پیروزی در ۳ دیدار اخیر خود پس از چند هفته رده دوم را به رقیب سنتی خود تسلیم کرد و با ۶۳ امتیاز سوم است.

شاگردان زین الدین زیدان دیدار رفت را در خانه حریف با پیروزی ۳ بر یک به پایان رساندند و امروز پس از مدت‌ها در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" پذیرای کاتالان‌ها خواهند بود. پیروزی مقابل لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا کهکشانی‌ها با روحیه‌ای مضاعف به استقبال ال کلاسیکو بروند.

ال کلاسیکو امشب؛ پایان ناکامی ۲ساله بارسا یا جهش رئال برای فتح لالیگا

بارسلونا هم که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده، در فصل جاری تنها به قهرمانی در لالیگا امیدوار است و از دست رفتن این جام به عنوان یک ناکامی بزرگ در کارنامه آبی و اناری پوشان ثبت خواهد شد.

تقابل‌های بارسلونا و رئال مادرید که موسوم به ال کلاسیکو است، مهم‌ترین دیدار باشگاهی دنیا به شمار می‌رود و فوتبال دوستان زیادی از سراسر دنیا بیننده این مسابقه هستند. در طول تاریخ ۱۲۰ ساله ال کلاسیکو، ۲ تیم تاکنون در ۱۸۲ تقابل لالیگایی شرایط به گونه ای است که رئال مادرید با ۷۵ پیروزی مقابل ۷۲ شکست، از بارسلونا پیشی گرفته است.

ال کلاسیکو تحت شعاع گل های مسی 
لیونل مسی که با ۲۶ گل در صدر جدول بهترین گلزنان ال کلاسیکو قرار دارد، امروز چهل و پنجمین حضورش در این دیدار را تجربه خواهد کرد و به طور مشترک با سرخیو راموس، رکورد دار بیشترین حضور در ال کلاسیکو خواهد شد. لیونل مسی با ثبت ۲ هت تریک در ال کلاسیکو، از این حیث نیز رکورد دار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل