بازدید 6735
۲

خودرو‌های غیربومی حق ورود به مازندران را ندارند

رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 09 April 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

او افزود: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

او گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
با اتوبوس و هواپیما به راحتی به همه شهرها می توان سفر کرد از نظر مسئولان ستاد مسافرت گروهی مشکلی ندارد
جمع کنید نمایش و مسخره بازی ، کل ایام عید هزاران ماشین وارد این شهر شد حالا که تعطبلات تموم شده تازه یادشون افتاده محدودیت بذارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار