بازدید 8026
۱

پایان خونین اختلاف مالی ۳ برادر در میامی

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل بین سه برادر خبر داد و گفت: تنها ۲۲ دقیقه از زمان وقوع قتل گذشته بود که عامل آن دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰ 08 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین عجم اظهار کرد: ساعت هشت و ۲۲ دقیقه شب گذشته یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در روستای بکران منطقه کلاته‌های شرقی شهرستان میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعزام مأموران به محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه برادر با هم درگیر شدند که یکی از آنان با ضربات چاقو دو نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه یکی از مصدومان به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند، افزود: اقدامات قانونی و تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت از همان لحظات ابتدایی آغاز شد.

عجم اضافه کرد: با بررسی‌های اطلاعاتی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین و جمع‌آوری اظهارات مردمی، محل اختفای متهم شناسایی و در عملیاتی برق‌آسا دستگیر شد.

وی از اعتراف صریح متهم خبر داد و با بیان اینکه اختلافات مالی و خانوادگی علت وقوع این درگیری و در پی آن برادرکشی بوده است، خاطرنشان کرد: تنها ۲۲ دقیقه از زمان وقوع قتل گذشته بود که عامل آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از عموم شهروندان خواست تا اختلافات و دعاوی خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند تا از بروز این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار که عواقب غیرقابل جبرانی نیز به دنبال دارد، پیشگیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یک پرونده در جعفرآباد مغان داریم بعد از 5 سال هنوز به نتیجه ای نرسیده است که نتیجه آن ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای می شود مخصوصا اگر نظر قاضی که یک طرف خاصی باشد
عدم مراجعه مردم به دادگاه ها بخاطر بی اعتمادی و تطویل در فرآیند دادرسی می باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار