بازدید 22835
طعنه ‌رئیس‌جمهور به «گاندوسازی»

روحانی: چرا از پیروزی‌های مردم فیلم نمی‌سازید؟/ با پول ملت فیلم می‌سازید، پس واقعیت‌ها را نشان دهید/ آمریکا توبه کرده و می‌خواهد به برجام بازگردد

وی تصریح کرد: چرا این‌ها را نمی‌گوییم، چرا برای سواحل مکران فیلم نمی‌سازیم، چرا نمی‌گوdیم در زمان فشار آمریکا، ما آمریکا را شکستیم، چرا آمریکا متواضع شده و سر فرود آورده و با ما این گونه سخن می‌گوید. آمریکا اکنون می‌گوید آیا می‌خواهید ۲ نفر، ۳ نفری، ۶ نفری صحبت کنیم؟ ما آماده هستیم و می‌خواهیم حرف بزنیم و حل کنیم. این لحن آمریکا در برابر ملت ایران و قدرت ملت ایران را چه کسی می‌توانست به وجود آورد؟
کد خبر: ۱۰۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 07 April 2021

روحانی گفت: ما در دولت دوازدهم با رهبری مقام معظم انقلاب و حمایت و هدایت ایشان توانستیم آمریکا را شکست دهیم. چرا برای آن شکست از پول ملت فیلم درست نمی‌کنید؟ اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید، واقعیت‌ها را نشان دهید. حقیقت‌ها را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بگویید. نباید به مردم غیرواقعی بگوییم و واقعیت‌ها را تحریف کنیم.

به گزارش «تابناک»؛ رییس جمهوری با بیان اینکه امروز یک صدای واحد از کشور‌های متعهد به برجام شنیده می‌شود، گفت: همه اطراف توافق برجام به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود نخواهد داشت.

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار کرد: در روز‌های اخیر ما شاهد فصل تازه‌ای از تجدید حیات برجام هستیم. همه کشور‌هایی که در برجام متعهد بودند، در این روز‌ها در وین اجتماع کردند. حالا با ترکیب‌های مختلف از جمله ترکیب ۱+۴ با حضور ایران و ترکیب ۱+۴ با حضور آمریکا، به هر نحوی که بوده امروز یک صدای واحد شنیده می‌شود و آن این که همه اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود نخواهد داشت و این موفقیت جدید برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: یکی از افتخارات دولت این است که در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ و در ماه‌های اولیه ۱۴۰۰ با همه سختی‌ها و فشار‌ها و شدیدترین تحریم‌ها و جنگ اقتصادی کشور را طوری اداره کرد که نه دوستان ما، بلکه دشمنان ما هم امروز اعتراف دارند که فشار حداکثری شکست خورده است؛ این بالاترین عمل و از افتخارات دولت دوازدهم است.

رییس جمهوری اضافه کرد: دولت در مقابله با فشار روانی، سیاسی و تبلیغاتی به گونه‌ای مقاومت کرده در این که راه دشمنان منجر به شکست شده است. امروز تردید وجود ندارد؛ البته همه ما می‌دانیم این موفقیت در سایه مقاومت و یکپارچگی ملت ایران بوده است ما تردید نداریم، اگر ایستادگی مقاومت و تحمل رنج و‌ سختی‌ها نبود، شرایط دیگری داشتیم.

روحانی گفت: دولت حتی در این جنگ سه ساله حاضر نشد، توصیه برخی از دوستان را عملی کند که گفتند برای ارزاق عمومی و کالا‌های ضروری سیستم کوپنی فعال کنید. ما زیر بار نرفتیم. ما نیاز به سیستم کوپنی نداریم، ما می‌توانیم کالا را به اندازه نیاز جامعه به وفور در اختیار مردم قرار دهیم و در این سه سال، کالا به وفور در اختیار مردم قرار گرفته است، البته قیمت گران بوده و مردم در فشارند. ما کاملا این را قبول داریم، اما در عین حال نتوانستند اقتصاد ما را بشکنند.

پیروزی ملت ایران را دست‌کم نگیرید

وی گفت: در شرایط تحریم امروز آمریکا به صراحت می‌گوید که سیاست فشار حداکثری شکست خورده و دیگر جواب نمی‌دهد. به صراحت می‌گویند راهی جز مذاکره نداریم و اگر شما آماده‌اید ما حاضریم مستقیم مذاکره کنیم و اگر آماده نیستید، حاضریم غیرمستقیم با گروه ۱+۴ مذاکره کنیم، این به معنای پیروزی ملت ایران است که نباید آن را دست کم بگیریم.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: رسانه‌ها، فضای مجازی و حقیقی ما می‌خواهند این واقعیت را بپوشانند و این پیروزی را تحریف کنند. این یک پیروزی عظیم و بزرگ در تاریخ ملت ایران است و این مربوط به دولت دوازدهم نیست. مربوط به ملت ایران است چرا که سه سال و نیم در برابر همه فشار‌ها ایستاده و مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: آن‌ها نسبت به ملت ایران چقدر جنایت کردند، اما شکست خوردند. برای نخستین بار در تاریخ آمریکا و در دوره دولت ترامپ منزوی‌ترین دولت در سازمان ملل، شورای امنیت، مجمع عمومی و دادگاه لاهه و افکار عمومی بود. اگر تنها نمی‌ماند در شورای امنیت می‌توانست اسنب بک را پیش ببرند، اگر تنها نمی‌ماند درباره پایان تحریم تسلیحاتی ایران می‌توانست موفقیت به دست بیاورد که نتوانست و تنها ماند. حتی یاران سنتی‌اش او را یاری نکردند. کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به عنوان متحدین سنتی آمریکا هم حمایت و قبول نکردند و رای مخالف دادند و یک جزیره پیدا کرد و آن را همراه خود کرد. یک کشور به درد بخور آمریکا را حمایت نکرد. این پیروزی بزرگ است؛ چرا آن را نمی‌گوییم؟

اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید واقعیت‌ها را نشان دهید

روحانی اضافه کرد: این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران است و ما در دولت دوازدهم با رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت و هدایت ایشان توانستیم آمریکا را شکست دهیم. چرا برای آن شکست از پول ملت فیلم درست نمی‌کنید؟ اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید، واقعیت‌ها را نشان دهید. حقیقت‌ها را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بگویید. نباید به مردم غیرواقعی بگوییم و واقعیت‌ها را تحریف کنیم.

رییس جمهوری گفت: امروز نشاط، زنده بودن، حیات، قدرت و توسعه‌ای که از جاسک گرفته تا چابهار و راه‌آهنی که از چابهار به سمت راه‌آهن سراسری در حال اجراست، تا آبی که در منطقه شرق از دریای جنوب به فلات مرکزی آوردیم، تا گازی که وارد شرق کشور و سیستان و بلوچستان شد تا جاده بزرگراهی که در سراسر سواحل مکران و جنوب ایران می‌بینید، در تاریخ هفت هزار ساله ایران کی بوده است؟

روحانی افزود: شما بروید و در تاریخ ایران ورق بزنید. چه کسی این کار را انجام داده است؟ ما در زمان تحریم، فشار و سختی این کار را انجام دادیم، ما در حال تحریم راه‌آهن را می‌کشیم، راه‌آهن از چابهار به سمت زاهدان است، آب را از خلیج فارس به سمت زاهدان و زابل طراحی می‌کنیم، آب را از دریای جنوب تا کرمان، سیرجان و یزد و اردکان بردیم و بعد به اصفهان، خراسان جنوبی و مشهد ادامه پیدا می‌کند، این کار عظیم کجا انجام گرفته است؟

وی تصریح کرد: چرا این‌ها را نمی‌گوییم، چرا فیلم برای سواحل مکران فیلم نمی‌سازیم، چرا نمی‌گویم در زمان فشار آمریکا ما آمریکا را شکستیم، چرا آمریکا متواضع شده و سر فرود آورده و با ما اینگونه سخن می‌گوید.

رییس جمهوری افزود: آمریکا اکنون می‌گوید آیا می‌خواهید ۲ نفر، ۳ نفری، ۶ نفری صحبت کنیم، ما آماده هستیم و می‌خواهیم حرف بزنیم و حل کنیم. این لحن آمریکا در برابر ملت ایران و قدرت ملت ایران را چه کسی می‌توانست به وجود آورد؟

روحانی خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز در تاریخ کشورمان می‌بینیم، شرق و غرب آباد، جنوب و شمال آباد که در دولت یازدهم و دوازدهم تحقق پیدا کرده است، ۵۵۰ هزار هکتار زمین در غرب کشور و ۴۶هزار هکتار در شرق کشور احیا شده است، این در چه زمانی بوده است؟ این همه کانال، زهکشی و آب را به زمین‌ها بردن و اجرای آبیاری مدرن، کی در تاریخ ما سابقه داشته است؟

وی ادامه داد: ما در یک دولت بتوانیم ۵۰ سد ملی افتتاح کنیم و تا امروز ۵۲ سد ملی افتتاح کرده‌ایم. کی چنین چیزی بوده است؟ شک دارید ما در بنزین خودکفا هستیم؟ شک دارید بزرگترین صادر کننده بنزین در منطقه هستیم؟ شک دارید صادرکننده گازوییل هستیم؟ مگر ما در دولت قبل وارد کننده این‌ها نبودیم؟ چرا این‌ها را نمی‌گویید؟

رییس جمهوری یادآور شد: مگر در زمینه محصولات کشاورزی امروز شرایط ما با دیروز متفاوت نیست؟ چرا این تفاوت‌ها را تبیین می‌کنیم و نمی‌گوییم؟ نتیجه اینکه ما بگوییم یا نگوییم، دشمن این محاسبات را به خوبی مشاهده کرده و در برابر قدرت این ملت سر فرود آورده است و امروز برای اینکه بنشیند و درباره اجرای برجام و بازگشت به تعهدات خود آماده است.

آمریکا می‌خواهد توبه کند

روحانی تصریح کرد: بازگشت به تعهدات به معنای دینی ما همان توبه است. آمریکا آمده و می‌خواهد توبه کند و به برجام برگردد. حال اینکه چقدر راست می‌گوید و در مقام اجرا به حرف خود وفادار است، این را باید ببینیم. ما اکنون نمی‌خواهیم قضاوت نهایی کنیم. ما قضاوت تا امروز را انجام می‌دهیم و تا امروز این حالت را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه آنچه ایران می‌گوید مورد قبول افکار جهانیان است، گفت: ما می‌گوییم به تمام تعهدات برجامی‌مان برمی‌گردیم، در صورتی که آمریکا برگشته باشد و ببینیم در عمل هم اجرا می‌کند، ما یک حرف منطقی می‌زنیم و حرف غیرمنطقی نمی‌زنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای‌مان را به همین ندا به گوش جهانیان می‌رسانم، افزود: ما دنبال این نیستیم که فعالیت‌های غیرصلح‌آمیز انجام دهیم. اینکه گفتیم اکنون پروتکل الحاقی را اجرا نمی‌کنیم، سانتریفیوژ‌های جدید و مدرن را فعال می‌کنیم، همه این‌ها موقت است. اگر آن‌ها به همه تعهداتشان برگردند ما هم به همه تعهدات‌مان برمی‌گردیم.

روحانی افزود: این مساله بسیار مهمی است که مردم ما امروز می‌بینند و این فصل جدید و تازه از روز گذشته آغاز شد. اگر طرف مقابل ما یعنی آمریکا، جدیت کافی و صداقت لازم از خود نشان دهد و ما همین ۲ کار را بیشتر نمی‌خواهیم. به اعتقاد من اگر در جایی مذاکره نیاز است، ما می‌توانیم در یک زمان کوتاهی با ۱+۴ مذاکره کنیم.

رییس دولت تدبیر و امید در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۲۰ فروردین سالروز فناوری هسته‌ای گفت: ما در روز ۲۱ مراسم افتتاح‌های جدید را خواهیم داشت و مردم مطلع خواهند شد که از پارسال تاکنون چه اقدامات مهمی انجام شده است و ده‌ها پروژه مهم را خواهند دید که به افتتاح می‌رسد.

خاصیت مصوبه مجلس این بود که واقعیت توانمندی هسته‌ای کشور آشکار شد

روحانی اظهار داشت: چیزی که به خورد مردم دادند، این بود که این‌ها هسته‌ای را بریدند، این حرف‌های دروغ را گفتند و این دروغ آشکار شد. مجلس یک مصوبه‌ای به تصویب رساند، ما البته نظرمان را گفتیم و بر آن باقی هستیم، اما این مصوبه یک خاصیت داشت و این واقعیت این بود که واقعیت توانمندی هسته‌ی ما به خوبی آشکار شد. وقتی می‌نشستند و می‌گفتند سازمان انرژی اتمی طراحی کند و ۲۰ درصد را اجرایی کند نه تنها ۲۰درصد اتفاق افتاد حتی بسیار از آنچه که مصوب شد، تولید شد و ما قدرت تولید داریم.

وی تاکید کرد: من به جرات این ادعا را می‌کنم؛ این را رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کند. هیچ وقت در تاریخ ایران فناوری هسته‌ای مانند امروز نبوده است، قوی‌ترین فناوری را ما امروز به نمایش جهانیان گذاشته ایم. پس دروغ به مردم گفتید که رفتید برجام را امضا کردید. قدرت هسته‌ای را از بین ببرید حالا بیاید اعتراف و عذرخواهی کنید.

روحانی اظهار کرد: ما فناوری هسته‌ای قوی‌تر از گذشته و آی آر ۸ و ۹ و ۶ داریم که می‌توانند در هر زمینه‌ای فعال باشد. ما می‌توانیم اراک را راه اندازی کنیم. فردو باز است. همه آنچه مخزن و مقصود و اهداف بود در این مقطع توانستیم ادامه دهیم. کاری که دولت در فناوری هسته‌ای کرد، این است که مشروعیت فناوری هسته‌ای را مورد اذعان و قبولی همگان قرار دارد.

رییس جمهوری اظهار داشت: امروز در این که فناوری هسته‌ای ما مشروع و قانونی است، جای هیچ تردیدی نیست همه می‌دانند فعالیت ایران صلح آمیز است و ما طبق قانون عمل می‌کنیم.

روحانی گفت: زمانی پرونده‌ای به نام pmd دستشان بود، می‌گفتند ما هم تردید داریم صلح آمیز هست یا نه و آیا فعالیت ایران صلح آمیز است پرونده pmd بسته شد. این موفقیت بزرگ ایران در مقطع دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۸۰
اعتماد به نفس این بابا رو من داشتم الان رئیس جمهور سه تا کشور میشدم همزمان. سالی دو بار هم میوه پرتقال میدادم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
چهارشنبه های تخیلی
اصلا جوری صحبت میکنند انگار جایی غیر از ایران را اشاره میکنند
و با واقعیت مشکلات مردم نقطه مورد اشاره ایشان متفاوت است.
امریکا توبه کرده!!!!و دیشب یک شرکت ارایشی که فقط ۳۰۰ هزار دلار به ایران لوازم ارایش داده را جریمه کرده!!!!!
امریکا الان در موقعیت برتری از نظر مذاکراتی نسبت به ایران است و باید مذاکرات تا بعد از ریاست جمهوری ایران متوقف باشد تا شایبه سیاسی همکاری دمکراتها با تیم فعلی مذاکراتی پیش نیاید و یا بالعکس اقایون در انتخابات از ان بهره برداری خاص کنند.
دیدگاه اقایون مثل دیدگاه اقای خرم است که قبل عید در روزنامه هایشان زدند اقای بایدن قرارمان این نبود ها!!!!!!!انها دنبال منافع خودشان هستند و از برجام ۵ سال مانده و در این ۵ سال چه کاری برای ایران میکند؟؟؟؟؟عیب برجام‌این است وابسته به ریاست جمهوری امریکا است و اقای ظریف ان‌زمان‌میگفتند امکان ندارد ترامپ از برجام خارج شود!!!!!ولی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
واقعا که!
دست همه رو از پشت بسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
اگر گینس ازلحاظ فراوانی «رو» مسابقه ای برگزار میکرد این اقا حتمارکورد دنیا رامیشکست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
کل سه کشور رو موز بده از وارد کننده موز خودمونم بخر آشناست
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بخدا من بارها به این لحن صحبت کردن این بابا شک و تردید کردم.
بخدا این مخصوصا اینجوری حرف میزنه تا بیشتر مردمو بسوزونه
می تونید بفرمائید کدام پیروزی؟؟!!! ما مردم یک پیروزی داشتیم و آنهم انتخاب دولت ناامیدی بود که از آنهم پشیمانیم؟؟!! پس بهتر است هیچ فیلمی از آن ساخته نشود چون یاد آور اشتباهاتی خواهد بود که کردیم و با دستان خود اقتصادمان را به فنا دادیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
تا 1400 با روحانی بودیم
که الحمدلله تموم شد.
چن ماه دیگه هم تحملش کنید
لابد منظورت فوت هموطنان بر اثر کروناست؟؟؟؟ یا اینکه سرمایمون در بورس به توصیه شما نابود شد؟؟؟؟ کدوم پیروزی دقیقا؟؟؟ مهم سفره ی مردمه برادر که هر روز داره نابود میشه!!!
انشاالله پیروزی مردم خرداد 1400 است.
پاسخ ها
محمد شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
هر چند دل خوشی از روحانی ندیدیم ولی خواب دیدی خیر باشه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عجب
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
تو دیگه کی هستی فکر می کنی با انتخابات پیروزی میاد.
از اول انقلاب صدها انتخابات بوده حتما به نطر تو صدها پیروزی داشتیم.
همینی که الان انتقادش می کنید منتخب قبلی بوده.
این روحانی دیگه کلا در اعصاب همه است و دروغگویی ایشان کی تمام می شود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
برسان تعطیلی و تمومی این دولت رو خدا هر چه زودتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بخداقسم هروقت این ادمو توتلویزیون میبینم بخصوص بااون حرکات دست راستش و لبخند حاکی از عملکرد پیروزمندانه اش تمام بدنم شروع به لرزیدن میکنه واگر قیمت تلویزیون سربه فلک نکشیده بودتابحال چندبارشکسته بودمش !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
روحانی کارش درسته تقصیره مجلسه که سنگ لای چرخ دولت ی ذاره
عجب رویی داره
کو؟؟ کجاست؟؟؟
کدومارو میگی؟ صف مرغ یا روغن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
اینا تقصیره مجلسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
تقصیر دولت قبل هم هست
باز هم نعل وارونه به واقعیات؟ کدوم پیروزی؟ ملتی که به قعر چاه سقوط کرده ان و در فقر و تنگنای زندگی حاصل از بی تدبیری عده ای دست و پا می زنند پیروز شده اند یا منظور از پیروزی نکبت زاده های ساکن در آمریکا و کانادا و انگلیس و اتریش و ... هستند که با پول ملت در رفاه و اسایشند و فقط مقاومتش برای ملت؟
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
یکی به این یارو باید بگه خونه کمش شده متری 30میلیون تو تهران...تا 100 میلیون متری خونه معمولی
اگر از مردم فیلم بسازن از اینکه روحانی را انتخاب کردند جز شرمساری ندارند هنگام تماشا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
گیرم اینا انتخاب نمی کردی کیا انتخاب می کردی غرضی را
آخه تو چقدر رو داری؟
لااقل این دوسه ماه ساکت شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
شیرمادرت حلاتت باشه قشنگترین حرفی بودکه میشد به این اقازد
روکه نیست ماشالله !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
چرا ناراحتی پس مگه نمی گین مجلس چوب می ذاره لای چرخ دولت مقصر مجلسه پس
آقای روحانی انقدر فناوری هسته ای رو رخ مردم نکش، انقدر دروغ نگو.
خیلی پیشرفت کنی میشی کره شمالی، اما با ملتی مفلوک و بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
فناوری هسته ای هم که کار اون نبود
تنها کند کردنش کار اونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
درود بر شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
همونش هم دیگه نداریم! کجای کار داداش!!
دقیقا کدوم پیروزی رو میفرمایید قربان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
نفرمایید روحانی عالیه
اوغور به خیر مش حسن!
وضعيت بورس و ريزش ادامه دار هدفمند دولت اشکارا پست بودن نيات اين دولت عليه پيشرفت و رفاه ملت به نمايش ميگذارد که خودش همه را دعوت به بورس کرد.
کرکر خنده ، ما صف مرغ درست کردیم در زمان تحریم ، دنبال صف روغن هم هستیم ، حال میگن چرا دولت دلار رو 25 الی 27 تومن کرد برای اینکه چرخ اقتصاد بچرخه و بزنیم تو دهن آمریکا ، بد کاری میکنیم دلار رو با نرخ بالا تحویل دولت بعد بدیم حالشو ببره
کرکر خنده ، ما صف مرغ درست کردیم در زمان تحریم ، دنبال صف روغن هم هستیم ، حال میگن چرا دولت دلار رو 25 الی 27 تومن کرد برای اینکه چرخ اقتصاد بچرخه و بزنیم تو دهن آمریکا ، بد کاری میکنیم دلار رو با نرخ بالا تحویل دولت بعد بدیم حالشو ببره
افسوس که تا یکماه دیگه کلا از ایران میرم ونخواهم بودتا رفتن توراببینم و در تلویزیون صداوتصویرت رانبینم !!!!
خدایی این داره به ریش ملتی که رای دادن بهش میخنده ها !!!!!!!
اقا شما زدید ، ما هم میگیم شما زدید . ولی ولمون کنید دیگه با این حرفها ازارمون ندید.میشه این خوشبختی رو تو دل خودمون هضم کنیم و بزبان نیاریم . .؟
در این 40 سال از هر دو جناح در کشور دولت هایی را داشتیم. هیچ کدام عملکرد قابل قبولی نداشتند. ساختار کشور ما خیلی پیچیده است. واقعا برخی از دولت ها با سختی و از جان گذشتگی کار می کنند. علی رغم فشارها و موانع داخلی!!!!. متاسفانه مشکل جامعه ما بی اخلاقی است. زحمات دولت ها را در سال آخر هیچ می کنند. و با پایین کشیدن دیگران خود را بالا نشان می دهند.
بخدا عجب رویی داره این بشر
اگر یکسال دیگه تحریم ادامه داشت کل کشور پوکیده بود واقعا پررو هستند
تابناک مدیونی اگرنظرات واحساسات مردم نسبت به این اقا راسانسورکنی
تا امریکا توبه کند و توبش رو عملی کند انشالله با این وضعیتت اسفبار مدیریت کرونایی که کردید زنده باشیم و شاهد پیروزی هایی که بدست میان.
واقعا تو این کشور چه خبره؟! چرا هر کی رئیس جمهور میشه میاد کلی گند میزنه و چرت پرت میگه هر کاری دوس داره میکنه و بعد پایان دوره اشم میشه مثل یه مجرم و ممنوع الحضور و ...
امروز داشتم اشپزی می کردم یک لحظه نگاه کردم دیدم گوشت چرخ کرده را که خریده ام بیرون یخچال است هواسم رفت و از اشپزی غافل شده و غذا سوخت حالا این بابا هم تمام هواسش به برجام بوده و غافل است که ملت در بی تدبیری او می سوزند هی بگو فلان و فلان هر چه زحمت هم بکشی تمام زحماتت سر صف روغن و مرغ و کنار سفره مردم جواب لازم را می گیرد
کدام موفقیت . کدام پیروزی از چی حرف میزنی مرد حسابی ؟ از اینکه مردمی زیر پاشون گنجی از معادن و نعمت های خدادادی هستش و مثل گرسنگان آفریقایی از صبح دتا شمام تو صف مرغ و برنج و روغن بی کیفیت هستند ؟
پیروزیهای لحظه به لحظه مش حسن انقدر زیاده که با اینکه در هر دو نوبت بهش رای ندادم ولی میخوام پشت دستمو داغ کنم که دیگه شناسنامه ام رو کثیف نکنم
فکر میکنم هر روز یک مشت اسپند هم برای خودت تو آب میریزی چشم نخوری آخه یکی بیاد بهش بگه از اینکه روی اعصاب مردم میری چی عایدت میشه تو رو بجون هر کی دوست داری این دو سه ماه رو روزه سکوت بگیر
این آقا رئیس جمهور کدوم کشوره؟ چقد خوب حرف میزنه. خوشا به حال مردم اون کشور
تا بوده همین بوده....حنگ باشه یا صلح ، تحریم باشیم یا نباشیم ، اصولگرا رئیس جمهور باشه یا اصلاح طلب...فرقی در موضوع نداره....مردم ایران روز به روز گرسنه تر و فقیر تر شده اند . خدایا خودت به داد این مردم برس....
آقای رییس‌جمهور
عذرخواهی کرد ن جسارت میخواهد که در دولت مردان ایرانی و کشورهای بدبختی چون ما وجود ندارد
کاری که نخست وزیر ژاپن کرد
...
منظورت دست یافتن به مرغ توی صف کروناییه؟
منظورت دست یافتن به مرغ توی صف کروناییه؟
تابناک جان کنتور مثبتت زیاد میندازه ولی منفی رقم کم میندازه.
بله انقدر به مردم فشار امد دل مسولين نسوخت
*آمریکا توبه کرده و می خواهد به برجام بازگردد*... توبه گرگ مرگه ... بعد از اینهمه خلف وعده و وضع تحریم ها توسط آمریکا باز هم به او اعتماد می کنید ؟
اين همه ملت را به فلاكت وبدبختي انداخته دم از پيروزي مي زنه واقعا خجالت داره

اين همه سرمايه مردم را در بورس نابود كردي و گراني هاي وحشتناكي كه به وجود اوردي تا 100 سال ديگر اين كشور

را عقب انداختي وپول ملي را در مقابل پول تمام كشورهاي دنيا ذليل كردي اين قدر دروغ هاي رنگا رنگ تحويل ملت دادي

وباعث بي اعتمادي مردم شدي وهزاران مشكل ديگر سر راه مردم قرار دادي ه همه اينه از نظر شما پيروزي محسوب مي شه خداوند انشاا... بركت اين چندماه عمر دولت توبكشد برويد واز دست شما ملت خلاص بشوند اين چند ماه فقط هيچ كاري نكنيد فقط با اين برجام فرجامتان مشغول بشويد ووقتتان را هدر بدهيد
سلام

کاری به پیروزی و شکست ندارم.
یکی آمده قرارداد بسته شده را شکسته ، فرمانده ارشد منطقه ای و جهانی ات را کشته.

بازی های تحریمی اش را کاری ندارم..
تازه الآن بعد از موضوع قرارداد چین آمده جلو

باز که شد همان سناریو و ....
حداقل برای خنک شدن دلمان کمی معطلش کن...
آقای روحانی منظورتان کدام پیروزی است ، اوضاع بورس ! قیمت دلار ! گرانی افسارگریخته کالاهای اساسی ! قیمت مرغ و گوشت ، میوه ، خودرو و هزاران کالای دیگر طی این 2 سال چند برابر شده ، از دید شما این پیروزی است .
واقعا مدعی هستید کشور را درست اداره کردید ؟؟!!
از ساخته شدن یک سریال این همه آشفته شدید ؟ اگه دروغه که چرا به دولتمردان فشا آمده و اگر راست باشد که متاسفانه هست واقعا وااسفا !!! شما از اینکه با پول مردم فیلم ساخته میشه نارحت شدید ؟ ولی از اینکه پول مردم در بورس نابود شد خم به ابرو نمی آورید !!
میفرمائید که آمریکا میخ.اهد توبه کند ! آقای روحانی توبه گرگ مرگ است
آمریکا کجا و کی به تعهدات خود عمل کرده ، بایدن پست تر و رذل تر از ترامپ است ، حداقل ترامپ حرفش را میزد ، این مردک حرف و عملش یکی نیست .
لطف کنید این چند ماه رو کمتر صحبت کنید ، کمر مردم زیر بار فشار گرانی و نابسامانی اقتصادی خرد شده ، وای بر دولتمردانی که با کم کاری و سوء مدیریت و بی تدبیری به مردم ضربه می زنند .
بابا ما نه استقامت میکنیم نه میخوایم استقامت کنیم نه مشکلی با آمریکا و بقیه دنیا داریم نه هیچ چیز دیگه
چه وضعیه 40 ساله هر کاری بخواید میکنید بعد از جانب ملت حرف میزنید ؟؟؟؟
عجب ملت پرتوقع ای شدیم ما. ریس جمهور محترم راسنت میکه دیگه طفلک
مرغ و روغن بحمد الله به وفور در کف خیابان ها ریخته که ملت نمیدونن چه جوری جمعشون کنند
ریال که جز سه ارز برجسته و با ارزش دنیا شناخته شده
بورس ایران انقدر رونق داره که بچه های وال استریت همه سهام و دلاراشونو تیدیل به ریال کردن میخوان بیان تو بورس ایران سهام بخرند
تنها کشوری هستیم که در دنیا کرونا شکست دادیم
انقدر رونق اقتصادی ایجاد کردن برامون که کسی اصلا دیگه به یارانه فکرم نمیکنه
و هزاران مورد دیگه که خودتون بهتر واقفید
بس بیایید خدا را به خاطر داشتن این ریس جمهور واقع بین راستگو باصداقت باشرافت و قفل باز کن هزاران با شکر گزار بایم
تنها پیروزی که مردم ما به دست آوردن اینه که هنوز نمردن
آقای رییس جمهور واقعاً از مردم بی خبری ، از چی مردم فیلم بگیرند؟ ، از بدبختی های مردم ؟بلکه بهتره از شما و مثل شما که راحت زندگی می کنید، فیلم بگیرند!!!!!
حتما صف مرق را می فرمایید...یا مهاجرت پزشکان را...
الآن با این هوشت فهمیدی آمریکا توبه کرده!!؟ باز هم بحث کدخدا و رفیق بازی!!؟ تو کی میخواهی توبه کنی!!؟
قسم جلاله میخورم آقای رئیس جمهور وقتی توی تلویزیون میاد روما بر می گردونم.
دیگه طاقت اینها را ندارم
خواستم من هم یک چیزی بگم بعد فکر کردم که چی بگم،به یاد اوردم اون کسی که این مطالب را در تابناک می خواند چقدر حالش گرفته میشه که نمی تونه همه موارد غیر قابل انتشار را منعکس کنه .
میشه دقیقا مشخص کنی کدام موفقیت ؟؟؟ بورس برجام گرونی فساد اقتصاد .... شاید تعریف موفقت عوض شده ما خبر نداریم
طفلی آمریکا گناه داره. حالا که توبه هم کرده دیگه اینقدر لهش نکنین، دیگه.
بیشترین خفقان در دوران آقای روحانی بوده، تا کسی انتقادی میکنه یا فیلمی میسازه ایشون طرف منتقد را ساکت میکنه
از بدبختیهایی که شما بر سر ملت آوردید باید فیلم تهیه کنند
اگه کدخدا کدخدا نمیکردی و آب خوردنت رو هم به کدخدا ربط نمیدادی الان اینهمه مصیبت نداشتیم
(آمریکا توبه کرده و می‌خواهد به برجام بازگردد)
بشین منتظر داره برمیگرده
جناب پرزیرنت توبه گرگ مرگه!!
گلابی های برجام رو داریم احساس میکنیم
واقعاً ساده لوحی حد نداره .
آمریکا و توبه ؟
من خودم متاسفانه به شما رای دادم آقای روحانی ولی بی صبرانه منتظرم تا این سه چهار ماه دیگه هم تموم بشه . آبرو نگذاشتید برامون . آخه در حد رئیس جمهور و اینقدر ساده لوحی ؟
در ضمن این تغییر لحن آمریکا هم بخاطر قضیه قرارداد با چینه که اون هم به ابتکار شما نبوده .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی