بازدید 9545
۳

قاضی ‌زاده هاشمی: در انتخابات ثبت نام می‌کنم

نایب رئیس اول مجلس گفت: بنده در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام خواهم کرد و نامزدی در انتخابات به تأیید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 07 April 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره خبرهای مربوط به اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: بنده در انتخابات ثبت نام خواهم کرد و نامزدی در انتخابات به تأیید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد.

وی ادامه داد: جریانی در حال ایجاد است که شورای نگهبان را با جو سازی و هوچی گری تحت فشار قرار دهند. ویژگی‌های رجل سیاسی و مذهبی در قانون مشخص شده است.

قاضی زاده در پاسخ به اینکه اگر رئیسی و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند، چگونه عمل می‌کنید، بیان کرد: به این پرسش پاسخ نمی‌دهم، چون بر اساس اما و اگرها عمل نمی‌کنیم. رهبری هم در سخنرانی اخیرشان فرمودند شما ببینید نسبت به موضوع‌ها صلاحیت دارید یا نه.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: ریاست جمهوری یعنی اداره و هماهنگی داخلی و بیرونی کشور که باید با شناخت سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، امنیت، مسائل اجتماعی و فرهنگی همراه باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید برای اصلاح امور برنامه داشته باشد و مسائل را بشناسد. همچنین راهبرد مشخصی هم برای اصلاح بیان کند. تحول خواهی، شجاعت و توانیی بسیج کردن برای تحول از ویژگی‌هایش باید باشد. پایان ویژگی‌ها می‌تواند فرد اعلام کند صلاحیت نسبت به موضوع دارد، البته پس از آن باید ببیند با نگاه اجمالی به دیگر نامزدها، اصلح هست یا نه.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
تورو خدا بیا
من تو را دوسش داشتم این دوره رئیس بشی
ایشان رو کسی نمی شناسه و خودش این رو می دونه

بهرحال توی این کشور هرکسی برای دیده شدن و سهمدار شدن از ثروت و قدرت احساس تکلیف میکنه

مردم میدانند در این شرایط و انبوه مشکلات داخلی و خارجی

مرد میدانی نیست که اعلام آمادگی کند

و اعلام آمادگی این آقایان فقط شوخی تلخ با مردم ستمدیده این کشور است
انشاله رد صلاحیت میشی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر