بازدید 7882
۵

قتل پسر معتاد به دست پدر

کد خبر: ۱۰۴۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 06 April 2021

مرد میانسال که به اتهام قتل پسرش دستگیر شده انگیزه خود را از این جنایت، اعتیاد فرزندش دانست.

به‌ گزارش ایران، چند روز قبل در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر قتل مردی 40 ساله با ضربات متعدد سلاح سرد در خانه‌ای واقع در فردیس کرج اعلام شد و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

کارآگاهان در بررسی‌های میدانی متوجه شدند که مقتول اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشته و این امر باعث ایجاد درگیری هر روزه او با خانواده‌اش بوده است. با توجه به اظهارات ضد و نقیض پدر مقتول با هماهنگی مقام قضایی وی به‌عنوان اولین مظنون قتل به پلیس آگاهی منتقل شد که با انجام تحقیقات تخصصی از وی، در نهایت لب به اعتراف گشود.

سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس کرج در این باره گفت: متهم که مردی 66 ساله است در اعترافاتش عنوان کرد که پسرش چندین سال اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و برای تأمین هزینه اعتیادش همیشه با تهدید چاقو از او و سایر اعضای خانواده‌اش پول می‌گرفته، در روز حادثه نیز پسرش نزد وی رفته و درخواست پول کرد که این بار با مخالفت پدر رو به رو شد.

اما پسر معتاد که حال خوبی نداشت عصبانی شده و یک چاقو برداشت و به سمت پدرش حمله کرد که پس از درگیری شدید این بار پدر با چاقوی آشپزخانه چندین ضربه به شکم و قلب وی وارد کرده و او را به قتل رساند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چه كسي مقصر است؟ در جامعه مملو از مواد مخدر. پدر خود يك قرباني است.
دم پدرِ گرم. اونایی که یه معتاد دارن میفهمن پدر چی کشیده از دستش.
بایدقوانین برخوردباموادمخدرومعتادان، تشدیدشود؛بنظرحقیرآن است که دریک همه پرسی که موافق باعقل شرع باشدازمردم بپرسیم که با قاچاقچیان ومعتادان وتوزیع کنندگان موادمخدرچگونه برخوردکنیم؟؟تااینکه بعدهادرصورت شدت برخورد؛حتی اعدام ؛بامخالفت درجامعه مواجه نشویم؛چه اشکال داردکه معتادی که پس ازاصلاح وترک دوباره معتادشد، اعدامش کنندفکرمیکنم روش موفقی باشد.
پیرمرد رو آزاد کنید. گناهی نداره.
کار خوبی کرده پدره,کاری که قانون نتونسته با معتادها کنه,این پدر با جیگر گوشه ش انجام داده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان