بازدید 8808
۱
گزارش

پرسپولیس در جزیره ناشناخته در فکر حریف اسرارآمیز

هندوستان و شهر گوا به هیچ وجه قابل قیاس با قطر نبوده و ممکن است وضعیت سختی برای پرسپولیس ایجاد شود. این تیم چندین بازیکن اسپانیایی دارد که شرایط را غیرقابل پیش بینی می‌کند
کد خبر: ۱۰۴۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 06 April 2021

سرزمین گوا برای پرسپولیسی ها کاملا ناشناخته است. از این رو بهتر است آن ها آماده مواجه با هر نوع سختی و ناملایماتی باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، این یک واقعیت است که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که طی چند روز اخیر در تمام مصاحبه های شان به چمن بلند ورزشگاه پدیده اشاره کرده و مهم ترین دلیل توقف در این بازی را به این موضوع ربط داده اند، در حال سفر به گوا هستند که به هیچ وجه معلوم نیست قرار است هندی ها چه شرایطی را برای پرسپولیس و سایر تیم ها فراهم کنند.

در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا کشور قطر به بهترین شکل ممکن امکانات را برای تیم های حاضر در رقابت ها فراهم کرد تا کمتر مربی و بازیکنی از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لب به گلایه بگشایند اما واقعیت امر این است که هندوستان و شهر گوا به هیچ وجه قابل قیاس با قطر نبوده و ممکن است وضعیت سختی برای پرسپولیس ایجاد شود.

سفر پرسپولیس به جزیره ناشناخته و اسرارآمیز

کاروان پرسپولیس در حال سفر به جزیره ای ناشناخته است. از سویی ممکن است در این جزیره بهترین امکانات و شرایط بازی برای سرخ ها فراهم شود و از سوی دیگر این احتمال می رود که شرایط آن طور که نظر مربیان و بازیکنان پرسپولیس هست، پیش نرود. از این رو گل محمدی و شاگردانش بهتر است با علم به این موضوع راهی گوا شده و از همین امروز خود را مهیای مقابله با هر شرایط نامناسبی بکنند؛ از چمن بلند ورزشگاه محل مسابقه گرفته تا امکانات نامناسب در محل اردو.

البته باشگاه پرسپولیس این بار هوشمندانه تر عمل کرده و مشاور حقوقی خود را نیز راهی هند خواهد کرد تا مسائل حقوقی را با جدیت بیشتری دنبال کنند اما هیچ مشاور و معاون حقوقی قادر به برگرداندن نتیجه مسابقه نیست و تنها می تواند میزبان را با جریمه نقدی و محرومیت مواجه کند. در حالی که برای پرسپولیس مهم تر از هر چیزی نتیجه است. بنابراین گل محمدی، دستیارانش و تک تک بازیکنان پرسپولیس بهتر است با درک درست شرایط، راهی هندوستان و منطقه ناشناخته گوا شده و آماده پیروزی در هر شرایطی باشند؛ چه زمین تمرین با چمن بلند و چه مسائل دیگر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گویا فقط برای عشق و حال میرن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار