بازدید 15609

ثبت‌نام MBA و DBA در دانشگاه تهران

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تصمیم گرفت تا ظرفیت ویژه‌ای را برای داوطلبینی که قصد شرکت در دوره‌های یکساله نیمه‌حضوری MBA و DBA را دارند ایجاد کند تا با شهریه سال قبل در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 06 April 2021

ثبت‌نام MBA و DBA در دانشگاه تهران

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تصمیم گرفت تا ظرفیت ویژه‌ای را برای داوطلبینی که قصد شرکت در دوره‌های یکساله نیمه‌حضوری MBA و DBA را دارند ایجاد کند تا با شهریه سال قبل در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

شهریه جدید ابلاغ شده برای دوره‌های یکساله نیمه‌حضوری MBA با گرایش استراتژی و بازاریابی مبلغ ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که شما می‌توانید با ثبت‌نام در گروه ویژه با شهریه سال قبل یعنی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با شرایط ویژه اقساطی در این دوره ثبت‌نام کنید.

همچنین شهریه دوره یکساله نیمه‌‌حضوری DBA به مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده که با ثبت‌نام در این گروه ویژه می‌توانید شهریه سال قبل یعنی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را با شرایط ویژه اقساطی پرداخت کنید.

درباره دوره‌های MBA و DBA

دوره MBA و دوره DBA جز شناخته‌شده‌ترین دوره‌های حرفه‌ای آموزش مدیریت در سراسر جهان به شمار می‌روند. مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها برای ارتقای شغلی، افزایش دانش و مهارت و همچنین گسترش شبکه حرفه‌ای‌شان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. این دوره‌ها حاصل انباشت سالها تجربه مدیران موفق و تبدیل آنها به دانش مدون بوده و با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر اینکه بسته‌ای ارزشمند از دانش را کسب می‌کنید می‌توانید شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

دوره‌های یکساله نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی هستند که نمی‌توانند به مدت ۱ سال، ۲ روز از تایم هفتگی خود را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه کنید، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب و کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید با پشتیبان آموزشی و استاد خود از طریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه بر بخش غیرحضوری کلاس‌های آنلاین به صورت مداوم برای دروس مختلف برگزار می‌شود تا دانشپذیران بتوانند اشکالات خود را به صورت مستقیم از طریق استاد رفع کنند.

همچنین کارگاه‌های شبکه‌سازی حرفه‌ای جهت ایجاد فضای ارتباطی بین مدیران به صورت مستمر و حضوری برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان دوره‌های مختلف بتوانند شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهند.

در کنار همه اینها تمامی دانشپذیران دوره نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران می‌توانند به صورت رایگان در همایش‌های تخصصی که در دانشکده مدیریت برگزار می‌شود شرکت کنند. این همایش‌ها به صورت مستمر و در موضوعات مختلف برگزار می‌شوند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

ثبت‌نام MBA و DBA در دانشگاه تهران

با توجه به ظرفیت محدود این گروه و جهت پرداخت شهریه سال قبل به وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگیرید.

همچین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی